20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Roeder viser sin bitterhet  (Lest 3676 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Roeder viser sin bitterhet
« på: 04. Juli 2007, 09:02 »
Roeder får selveste Souness til å virke som Sir Alex Ferguson.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/2007/07/04/sam-s-sad-excuse-89520-19401994/
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Roeder viser sin bitterhet
« Svar #1 på: 04. Juli 2007, 11:18 »
For et nek! Han er en falsk kødd fullstendig uten evne til å ta sjølvkritikk. Det der var jo berre dritsnakk, og eit håplaust forsøk på å redde sin egen verdighet, i staden driter han seg berre ut. Og det med 5 år trur eg berre er noko Allardyce seier så ikkje forventningane blir for høge, kanskje Roeder burde ta litt lærdom.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 04. Juli 2007, 12:45 »
Selvfølgelig er Roeder bitter, spesielt nå når han ser at vi får nye eiere og mere midler til å styrke laget.

Men Roeder har unektelig ett poeng også. 4 magre sessonger før det blir topp-6 den femte sessongen kommer ikke til å holde for the toon army. Men personlig tror jeg ikke det blir fasitten heller. Jeg setter ikke akkurat opp en eksakt plass på tabellen eller et krav om semifinale i en av cupene for at sessongen skal kunne kalles vellykket, men Sam må prestere godt nok til at han kan få fortsette den jobben han har begynt på. Det håper jeg han klarer.

At Roeder nå sier at Big Sam har alt som skal til for å kunne ta Newcastle til topp-6 allerede første sessongen mens Big Sam mener han trenger mer tid sier vel bare sitt: Big Sam ser at det skal mer til enn bare nye spillere for å bringe suksess til klubben vår. At Roeder selv ikke klarer å se det, sier vel bare sitt om ham.

Ellers har han rett i at alle managere vil leve i skyggen av fansens evige krav om Shearer som manager helt til den dagen han faktisk går inn i jobben.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 04. Juli 2007, 13:11 »
Ang dette med Shearer som manager så er jeg veldig usikker på om jeg vil ha han i jobben noensinne. Hvis han får sparken så mener jeg han ødelegger litt for seg selv med tanke på at han har vært den største i klubben. Klinger ikke like bra på museet ved voksdukka av ham: ALAN SHEARER TOP GOALSCORER FOR NEWCASTLE UNITED(who also managed to relegate us in the 2014-2015 season)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 04. Juli 2007, 13:19 »
Hehe, faktisk litt småenig. Men jeg tviler vel egentlig på om Shearer noensinne kan ødelegge sin heltestatus på Tyneside. Kanskje han vil være bedre tjent med å ha prøvd seg som manager og feilet, enn å aldri ha prøvd seg og heller bli stemplet som feig?

Shearer er klubbens mestscorende spiller noensinne, og er i tillegg en av spillerne med størst hjerte for klubben sin i moderne tid. Det kan ingen ta fra ham, selv om han skulle mislykkes som manager.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 04. Juli 2007, 14:23 »
Vel, en kan jo se tilbake på Graeme Souness. Nå klarer jo endel eldre LFC-fans vel å huske tilbake på at Souness er en av de største spillerne i klubben noensinne, men hans mindre evner som manager vil nok uansett bli husket.
Forøvrig lo jeg godt av de uttalelsene der. Det lyser bitterhet og mangel på selvinnsikt av de, uansett om han har enkelte selvsagte poenger.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 04. Juli 2007, 14:39 »
Tviler på at Shearer får jobben som manager om Big Sam leverer varene. I tillegg tror jeg ikke Ashley kommer til å ansette Shearer som manager før han har bevist at han duger i en annen klubb, eller jobbet som assistent manager for Newcastle i noen år. Fat Fred derimot hadde nok gjort det bare for å prøve å blidgjøre en del av fansen.

Ellers virker det som om Roeder har glemt hvor mye Martins og Duff kostet. De kostet nøyaktig £13,4 millioner mer enn det Big Sam har brukt netto til nå.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 04. Juli 2007, 14:42 »
For en gjøk. Jeg blir kvalm av å se han.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 04. Juli 2007, 14:48 »
For en gjøk. Jeg blir kvalm av å se han.

Virker som sportsjournalist Lee Ryder i Evening Chronicle også er oppgitt over gjøken. Denne dritten etter at han har vært i jobben i en drøy mnd.

Ginola

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #9 på: 04. Juli 2007, 16:35 »
Jeg blir sint jeg!
Roeder er en veldig dyktig manager! for å ikke snakke om å finne bra spillere!
han ville vært god med masse penger i banken!
Synd han ikke fikk penger, eller friske spillere fordi han fortjente en bedre sjebne!
oba ble kjøpet han brukte penger på og takk for det! oba reddet oss fra fiasko 06/07!

PS: Roeder har rett til å være bitter!
ill the Enemy, we are the Toon Army...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 04. Juli 2007, 16:44 »
Verste jeg har hørt. Roeder er vel den manager i nyere tid med dårligst CV av samtlige managere vi har hatt. Han skal ha kred for å IKKE ha rykket ned med oss. Det må jo være hans største triumf noensinne som manager, å ikke ha ført klubben sin ned en divisjon!
Forøvrig er han bare en bitter, stakkarslig mann som talks the talk, but couldn't walk the walk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 04. Juli 2007, 16:57 »
Roeder hentet Duff og Martins som sine 2 topp-signeringer. Men du trenger ikke være ansatt som manager for å skjønne at disse 2 var gode. Roeders største bragd etter min mening var å hente Sibbe(og det sier sitt) som ikke lenger er i klubben.

Den dagen vi hadde hentet Rozenhal eller blitt linket til Beye(relativt ukjente spillere hvis man ikke følger med) under Roeder hadde det snødd i helvete. Roeder ville bytte bort Milner for å få Viduka, og se nå hvordan det endte med Sam som manager!? Vi har handlet 4 gode spillere ALLEREDE, som ALLE er gode nok til å gå rett i på førstelaget, og det med et underskudd som kan måles med pengene man fikk til å kjøpe lørdagsgodis når man var mindre

En annen ting Roeder skal ha er at han frivillig tok hatten sin og gikk, i motsetning til sin forgjenger. Dette forsvarer allikevel ikke det faktum at disse uttalelsene er helt på trynet.
« Siste redigering: 04. Juli 2007, 16:59 av Romance »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Audioslave

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #12 på: 04. Juli 2007, 17:14 »
Roeder har et lite poeng i at vi har ventet lenge på suksess og fortjener det. Men jeg synes Allardyce gjør rett i å be om tålmodighet, det vil ta tid å samkjøre laget, og de som forventer suksess allerede denne sesongen er utrolig optimistisk. Selvfølgelig forventer vel alle forbedringer fra i fjor, men å utfordre topp 4-lagene allerede denne sesongen tror jeg ikke skjer. Håper bare ikke hylekoret setter i gang og roper på ny manager om vi havner litt nede på tabellen. La Allardyce få noen sesonger på seg, så tror jeg fort vi kan være der oppe og kjempe om CL-plass igjen, men det er selvfølgelig mye som spiller inn. Sjøl tipper jeg det blir 6-7.plass denne sesongen, noe bedre enn det er ren bonus for min del.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 04. Juli 2007, 18:54 »
En klassiker fra Roeder :-)

"I'm not making excuses about injuries,but we have got some injuries at the moment"

"I'm just going to check out Dirk Kuyt one more time"

Ginola

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #14 på: 04. Juli 2007, 19:15 »
Roeder er en bra trener! At Big Sam har gjort gode signeringer er det ingen tvil om, men der kommer ERFARING inn!
Roeder er kjent som en av englands beste talent speidere/utviklere og jeg mener måten han brukte newcastle talentene og ga dem selvtilitt på var en god prestasjon!
Det er rett og slett dårlig å kalle roeder for en dårlig trener! skulle likt å se hva Big Sam hadde fått til under samme omstendigheter i fjor!

Spørsmål:
Hvis Big Sam havner under midten av tabellen, er Sam er dårlig dritt trener da?
ill the Enemy, we are the Toon Army...