20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Geremi klar i løpet av kvelden?  (Lest 13664 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Geremi klar i løpet av kvelden?
« Svar #16 på: 02. Juli 2007, 10:19 »
Hvilken plass forsvarer egentlig Geremi? Sier vel mer om Newcastle enn Geremi....

Høyrebacken naturligvis. Milevis bedre enn Carr.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 02. Juli 2007, 11:44 »
Hvilken plass forsvarer egentlig Geremi? Sier vel mer om Newcastle enn Geremi....

Høyrebacken naturligvis. Milevis bedre enn Carr.
Tror ikke Geremi står noe tilbake for Baba på venstrebacken heller. Baba har riktignok insistert på å komme sterkere tilbake denne sessongen, og siden vi vet at han kan så mye bedre enn det han har vist er det gledelig nok det, men vi trenger fortsatt en bedre venstreback. Dersom Big Sam kan klemme det beste ut av nigerianeren er han fortsatt en OK backup, men for all del: denne tråden handler om vår nye kameruner!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 02. Juli 2007, 11:51 »
Alle 4 kjøpene til Big Sam hadde vært for gamle til at Roeder i det hele tatt hadde vært interessert. Er så lykkelig over at vi er kvitt denne Roeder. Har ikke ord.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 02. Juli 2007, 12:07 »
Alle 4 kjøpene til Big Sam hadde vært for gamle til at Roeder i det hele tatt hadde vært interessert. Er så lykkelig over at vi er kvitt denne Roeder. Har ikke ord.
Har faktisk tenkt litt i de samme baner selv. Glenn var nok meget gjerrig og litt for mye perfeksjonist. Ingen av spillerne Big Sam har hentet til nå hadde matchet det Roeder ønsket seg, kanskje Barton, men det er også den eneste. Spillerne Roeder skulle ha, skulle være unge, sultne og ikke for dyre. Greitt nok det egentlig, men det som var langt viktigere enn de tre faktorene var at Newcastle VIRKELIG trengte spillere. Det var det viktigste av alt, og det klarte ikke Roeder å skaffe. Da vi virkelig trenger spilere er det mye bedre å hente spillere som for eksempel Viduka enn å sitte å vente på den unge og lovende angriperen Roeder ville ha, men som aldri kom. For ikke å snakke om forsvaret. Der har vi vel i beste fall allerede allerede skaffet oss 2 av 3 livsviktige forsterkninger til neste sessong. Og jeg tror og håper det er mer på vei.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #20 på: 02. Juli 2007, 12:16 »
Big Sam fortsetter å vise teft på overgangsmarkedet!
Geremi kommer gratis til klubben og det er en spiller jeg har tro på vil gjøre det bra for Newcastle.
Det er bra at vi klarer å skaffe oss nye spillere så tidlig i overgangsvinduet som nå. Tidligere har det vært mye panikk kjøp/hent på slutten av overgangsvinduene og da har pengesummene vært høye og kvaliteten lav.
Nå er det stikk motsatt og jeg gleder meg til å følge med på hva de kommende to månedene vil gi av nye signeringer...!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 02. Juli 2007, 13:26 »
Å si at Geremi er middelmådig er jo tull. Han har spilt i 2 av europas beste klubber og et knall-år i Boro. Geremi satt på benken i Chelsea og er derfor ikke like god som de andre spillerne deres, men har på ingen måte gjort seg bort når han kom innpå i kamper ifjor.  Når det er sagt har det forøvrig ingenting å si at du ikke spiller fast på Chelsea, på benken deres har Duff, Parker, Bridge, Eidur m.fl sittet. Robben har jo heller ikke noe fast plass på det laget, så å legge vekt på det er bare tøv.
I tillegg til at han kommer gratis vil jeg si dette er helt kanon!!!
« Siste redigering: 02. Juli 2007, 13:28 av Romance »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #22 på: 02. Juli 2007, 13:28 »
Tror ikke Geremi står noe tilbake for Baba på venstrebacken heller. Baba har riktignok insistert på å komme sterkere tilbake denne sessongen, og siden vi vet at han kan så mye bedre enn det han har vist er det gledelig nok det, men vi trenger fortsatt en bedre venstreback. Dersom Big Sam kan klemme det beste ut av nigerianeren er han fortsatt en OK backup, men for all del: denne tråden handler om vår nye kameruner!

Geremi er utvilsomt bedre enn Babayaro også ja, men jeg visste ikke at Geremi kan spille venstreback også? Har sett ham på høyresiden i Chelsea i hvert fall.

NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 02. Juli 2007, 14:14 »
Å si at han kommer gratis er forsåvidt riktig, men vi betaler en "signing on fee" på 2mp til spilleren selv.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #24 på: 02. Juli 2007, 14:28 »
Dette var en kongenyhet å våkne til!! Dette må være tidenes preseason, vertfall for meg.. Gleder meg uendelig til sesongstart:)
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 02. Juli 2007, 15:24 »

Geremi er utvilsomt bedre enn Babayaro også ja, men jeg visste ikke at Geremi kan spille venstreback også? Har sett ham på høyresiden i Chelsea i hvert fall.

Geremi er allsidig, kan vi dytte over Carr til motsatt side når nøden er størst, tror jeg ikke det er noe større problem for Geremi heller. Men jeg liker tanken på at "høyreback-problemet" nå forhåpentligvis er løst med Geremi på plass. Da er det foreløpig bare ett backproblem igjen!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 03. Juli 2007, 15:39 »
Ikkje 100%, men 98%, han er ikkje offisielt Newcastle-spelar endå. Ventar på arbeidstillatelse.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 03. Juli 2007, 15:43 »
Ikkje 100%, men 98%, han er ikkje offisielt Newcastle-spelar endå. Ventar på arbeidstillatelse.
Noen som vet hvorfor? Det kan da ikke ha vært noe problem da han har spilt i Chelsea? Hvorfor må han plutselig ha ny arbeidstilatelse da han kommer til Newcastle?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 03. Juli 2007, 16:17 »

Ikke noe problem. Han har allerede 60 landskamper.