20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Allardyce og Shepherd i Barcelona  (Lest 7904 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Allardyce og Shepherd i Barcelona
« Svar #16 på: 29. Juni 2007, 12:30 »
Jeg ser dette, men jeg synes det er litt rart at skysports.com ikke skriver noe om det. Det er heller ikkem ange nettstedene som har noe. Men siden det er SkySportsNews BREAKING opplegg, er det TVkanalen det er snakk om da ?

Tv kanalen er alltid først ute. Nå står det også på nettstedet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 29. Juni 2007, 12:33 »
I see. Kjempegreier hvis dette går gjennom.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #18 på: 29. Juni 2007, 13:12 »
Har sett det på Sky Sport morning update en stund nå... De har forresten dekket Nufc i store mengder siste par dagene, men Martins, Geremi snakk osv..

Edmilson gir de inntrykk for er på vei, mens Gudjohnsen sjekker de tilgjengeligheten på i øyeblikket, dvs pris etc. Men at de er klare for og selge han, forhåpentligvis for en relativt billig penge er jeg overbevist over, siden han nå etter Henry kom er milevis unna plass i startellveren.

Kommer tilbake med mer update ikveld hvis det skjer noe her borte!
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 29. Juni 2007, 15:04 »
Det eneste som irriterer meg med dette er at Edmilson er skadet i opptil 6mnd. Ellers er det jo en knalldeal.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 29. Juni 2007, 16:01 »
Jeg får vann i munnen når jeg tenker på edmilson gratis! faen han er god! Han er 30 år og har dikkert 3-4 år igjen på toppnivå.  Rutine i massevis har han, noe vi trenger sårt bak der. 

men det suger at han er skadet. Vi signerer en skadeforfulgt spiller, men forhåpentligvis vil Sam klare å få vekk dise problemene.

Edmilson kan også være et trekkplaster når vi skal signere andre stjernespillere. Han kjenner mange fra tiden han har hatt i både barcelona og Lyon. Blir overgangen fullført gjør vi varp.

Viduka
Rozenhal
Barton
Geremi
Emsilon   

Alle sammen er kvalitetspillere, og vi har bare betalt vekslepenger for dem.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

djmattis

• Gjest
« Svar #21 på: 29. Juni 2007, 17:42 »
Jeg synes det er genialt å kapre Edmilson nå i stedet for å kjøpe en halvgod spiller i Januar.
Greit no han er skadet, men når han kommer tilbake rundt jul så får vi tilbake en toppspiller uten å trenge å stresse med å lete rundt på et tynt Januar marked.
Tror Big Sam har tenkt på dette, og bygger opp en bred sterk stall som kan sloss gjennom en hel sesong.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 29. Juni 2007, 20:46 »
Enig. Jeg blir veldig fornøyd hvis vi får Edmilson! I følge noen Barca fans jeg kjenner så er det ikke sikkert Edmilson er ute lengre enn slutten av Juli.

Men, Saviola er jo også ledig på free transfer?! Tror dere Big Sam prøver seg på han også?? Hvis feks Owen er på vei bort ville Saviola være et godt valg. Hadde vært gull om vi hadde hentet Saviola, Gudj, og Edmilson fra Barca!! ;D Så selger vi Owen og Ameobi. NIIIICE! Ren ønsketenkning, men hadde vært konge.

Martins, Gudjonson, Saviola, Viduka, Carrol !! DET er angrepsrekka si det!!  8)

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #23 på: 29. Juni 2007, 23:16 »
Kunne vi ikke prøvd oss på Thuram i samme slengen? Eller er han solgt?

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #24 på: 30. Juni 2007, 00:29 »
Thuram er veldig gammel (35år) men er fremdeles god, men tror han har sett sine beste dager...
Howay the Lads!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 30. Juni 2007, 08:28 »
http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,2115220,00.html?gusrc=rss&feed=7
Ser ikke ut til at Edmilsn kommer da han krevde 80.000pund i uka!!! Aldri i verden om han er verdt det. Er det en ting Newcastle ikke kan fortsette med så er det å betale skyhøye lønninger til spillere som er skadet mer enn friske.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #26 på: 30. Juni 2007, 10:22 »
Latterlig.siste vi trenger nå er en spiller som vill kun komme for penga å ikke noe annet.Det er møkka moral av Edmilson.Synes vi kan prøve oss på: Marquez,Guily,Gudjohnsen og Thuram.Alle disse mener jeg vill forsterke troppen.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 30. Juni 2007, 10:49 »
Har egentlig aldri vært gira på denne dealen her, og med den lønninga der er det bare å glemme det.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 30. Juni 2007, 11:28 »
Jeg er veldig skeptisk til det å hente Edmilson til klubben om/hvis han forlanger en slik massiv lønn på 80.000 pund i uka! Han er jo også skadet og blir jo ikke klar til sesongstarten heller, og det at han nå har operert sitt kne for 3. gang på like mange år virker ikke helt bra. Må også si at jeg automatisk blir litt skeptisk når jeg hører om sør-amerikanere som er aktuelle for klubben og ønsker å spille i PL. For selv om det har vært enkelte spillere fra sør-amerika som har slått til for sine klubber i Premier League, har det vært langt flere flopper, gjerne dyre. Det at Edmilson også er over 30 år gjør at han ikke kan få så mye tid til å tilpasse seg det høye tempoet og fysiske stilen som blir spilt i PL.
Men firer han på lønnskravet sitt, en del faktisk, så fryser jeg han ikke helt ut. Skal "vi" si en lønning på mellom 35.000 - 40.000 pund i uka er aktuelt, eller kansje en kontrakt basert på hvor mye han spiller (prestasjonsbasert er det vel?).

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 30. Juni 2007, 11:58 »
Vi bør bare signere ham hvis han går med på en prestasjonsorientert kontrakt. Alle skadene han har bør også bli inkluder i kontrakten. Vi har ikke råd til å lønne spillere som ligger på sykehuset hele tiden.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /