20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem blir det fjerde kjøpet ?  (Lest 5631 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem blir det fjerde kjøpet ?
« Svar #15 på: 27. Juni 2007, 16:36 »
Geremi er jo meget god! Han kan jeg godt tenke meg på høyrebacken til NUFC neste sesong, og når han i tilegg vil komme på free transfer er jo dette et kupp!

djmattis

• Gjest
« Svar #16 på: 27. Juni 2007, 17:18 »
silly season er mere gøy enn på mange mange mange år.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 27. Juni 2007, 17:22 »
Med Roeder var det kjempeartig då, spelarane kom haglande inn. Kjem aldri til å gløyme januar-vindauget då ein tsunami med forsvarsspelar kom til St James Park.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #18 på: 27. Juni 2007, 17:29 »
Geremi er på god vei. Og på Bosman og greier. Viduka og Geremi på bosman er jo rene røversigneringene. FANTASTISK! Kan ikke huske sisst det var så deilig å være Newcastle-supporter! Tar jo helt av her hjemme!!
Howay the Lads!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 27. Juni 2007, 17:34 »
Jeg tar ikke av før jeg ser Wayne Bridge i svart og hvitt. Da først, kan vi begynne å snakke om å ta av.

Vårt fjerde kjøp? Tja... Det står mellom Beye og Geremi. Håper vi kaprer Geremi først. Han er tross alt gratis.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 27. Juni 2007, 22:26 »
synes nesten det er tilnærmet genialt at Geremi kommer:) han vi skulle fått isteden for Babayaro:)

så det går framover:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 27. Juni 2007, 23:29 »
Meget spennende at vi prøver oss på Geremi. Kanskje ikke kremen av spillere idag fra aller øverste hylle, men deffinetivt på nest øverste. Og i Newcastles situasjon er det fra den hyllen vi må satse på å handle. Bare på grunn av at Geremi har spilt mye PL allerede, vil jeg heller ha ham til klubben enn Beye, som foreløpig er "uprøvd" på balløya. I tillegg har jeg sansen for Geremis allsidighet. At han kan operere både på midtbanen og som back (og til NØD stopper?) er et stort pluss, spesielt i en klubb som Newcastle som har sine skadeproblemer (selv om de også kanskje er på vei til å løse seg), og ettersom vi ideelt sett trenger forsterkninger i flere ledd.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #22 på: 27. Juni 2007, 23:49 »
Jeg går for Rozehnal.. Syns det tar lang tid med den mannen
Ja heia gutta!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 27. Juni 2007, 23:57 »
Jeg går for Rozehnal.. Syns det tar lang tid med den mannen
Trådens spørsmål er hvem som blir det fjerde kjøpet. Med det har nok "trådstarter" (Fredrik) gjort regning med at Rozenhal er det tredje. "Alt virker så godt som klappet og klart". Ergo kan ikke Rozenhal bli det fjerde kjøpet da han allerede er det tredje (etter Viduka (#1) og Barton (#2)). Greitt at Big Sam og Newcastle vil ha Rozenhal, men vi kjøper ham ikke 2 ganger ;)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 28. Juni 2007, 00:44 »
Ja. Rozehnal skal ha skrevet en 4-års kontrakt og bestått en medisinsk test tirsdag, før han reiste hjem igjen. Grunnen til at han ikke har blitt presentert enda er jeg ikke helt sikkert på, men noen hevder Sam har en "dobbel-presentasjon" på lur, i form av Geremi og Rozehnal, for ikke å snakke om en "trippel-presentasjon", i form av Geremi, Rozehnal og Beye. Det er opp til enhver å tro på dette, men det må jo være en grunn til at Rozehnal enda ikke er offisielt Newcastlespiller. Noe er på gang bak kulissene og bak lukkede dører. Sam har nok noe på lur skal dere se. Og husk, overgansvinduet har ikke engang åpnet, altså, vi er ikke engang i juli måned!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg