20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: David Rozehnal  (Lest 23715 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
David Rozehnal
« på: 22. Juni 2007, 22:42 »
Mannen bør vel få sin egen tråd, nå som han er så godt som klar for Newcastle.
Når tror dere han blir presentert som Newcastle-spiller? I morgen ville vel vært naturlig?

I alle fall er dette trolig en kjempesigning etter alt å dømme. PSGs beste og plass på Ligue1-dreamteam taler for seg selv. Tanker?

EDIT: Ser her http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/n/newcastle_united/6232364.stm nå at den medisinske testen vil foregå på mandag. Det er snakk om en 4-års kontrakt. Alt i følge Zika.
« Siste redigering: 22. Juni 2007, 22:46 av Fredrik »
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

djmattis

• Gjest
Sv: David Rozehnal
« Svar #1 på: 22. Juni 2007, 22:45 »
hallelujah....!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 23. Juni 2007, 00:20 »
Jeg er meget fornøyd med dette. Mannen spiller tross alt fast på verdens 9. beste landslag!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #3 på: 23. Juni 2007, 00:23 »
Fantastisk.Jeg var veldig pessimist til denne signeringa.Trodde det skulle gå til helvete men det gjorde det ikke.Ingen tvil om at Rozenhal vill være en stor forsterkning til troppen.Han virker da som en meget habil midtstopper selvom jeg vet lite om han så kan man jo bare se på hans karriere så langt som tyder veldig på detta.Enderlig så virker det som vi har fått på plass en sikkelig bauta i forsvaret der som vi så sårt trengte.Han og Taylor kommer til å være konge der i midten tror jeg ;D .Kvalitet forsterkninger på Back plassa nå så begynner detta å se bra ut.
« Siste redigering: 23. Juni 2007, 00:24 av BallaJazz »

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #4 på: 23. Juni 2007, 00:28 »
Jeg mener at vi trenger en stopper til. Taylor - Rozehnal lyder bra, men disse kommer ikke til å klare/være friske i bortimot 50 kamper i løpet av en sesong. Ramage og Huntington er ikke akkurat solide backup-stoppere.

Vi må selvsagt også ha to nye backer som kan gå rett inn i startelleveren. Carr og Baba er knapt nok gode nok for Sunderland.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 23. Juni 2007, 00:31 »
Enig. Vi burde fått inn en spiller som fortsatt er nogenlunde ung, men som også kan spille på et høyt nivå - ala Curtis Davies.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 23. Juni 2007, 00:35 »
Jeg ser ikke helt hva vi skal med Curtis Taylor, når vi har unge, spennende talenter i Hunty og Edgar, i tillegg til en pur ung Taylor, som allerede er en klassespiller. Nå har vi så og si kjøpt en tsjekkisk stopper i midten av 20-åra, da synes jeg vi kan hente en med tonnevis på tonnevis av erfaring. Altså Campbell eller Hyypiä. Da har vi tre stoppere i ypperste klasse, to talenter, og en håpløs backup, som forhåpentligvis kan bli litt mindre håpløs, i Ramage.
Få på plass en stopperveteran, og konsenterer oss om backer. Det holder foreløpig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 23. Juni 2007, 00:39 »
Jeg har aldri skjønt hvorfor folk syns Hunty/Edgar er så fantastisk lovende, men det får være. Hvis man syns det, skjønner jeg selvsagt tankegangen med å handle rutine. Selv syns jeg de er veldig oppskrytt, og tror ikke de kommer til å slå til.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #8 på: 23. Juni 2007, 00:42 »
Jeg synes vi burde konse på å kjøpe backer i første omgang nå.Det er jo det viktigste.En midstopper er det ikke så veldig stress med som det er med backer så det burde prioriteres først så får en midstopper komme etterhvert.Men bare Rozenhal å Taylor på midten blir jo såklart smått i en hel sessong..Det sier jo seg selv ;).Skal vi sikte høyere opp så trenger vi såklart en 3 stopper som holder nivå

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 23. Juni 2007, 00:43 »
Jeg tror nok at også Sam er klar over at det må hentes inn en stopper til, i tillegg til mellom 2 og 4 backer. Jeg tror Carr og Baba går, og dermed må etter min mening 4 backer hentes inn. Det er vel ikke bare min mening, heller noe som bør være et minimum.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 23. Juni 2007, 00:45 »
Jeg har aldri skjønt hvorfor folk syns Hunty/Edgar er så fantastisk lovende, men det får være. Hvis man syns det, skjønner jeg selvsagt tankegangen med å handle rutine. Selv syns jeg de er veldig oppskrytt, og tror ikke de kommer til å slå til.
Enig med deg der. De har vel ikke spilt mer enn tre-fire kamper til sammen? Håper selvfølgelig at de blir det, men jeg tror nok ikke at de blir noe bedre enn gjennomsnittet i PL i beste fall.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 23. Juni 2007, 00:54 »
Det syns jeg er alt for tidlig å si enda, men at der er potensiale er jeg ikke i tvil om. Hunty er enda veldig ung og kan nå meget langt med rette forutsetningene. Edgar har også imponert meg.
Jeg tror Hyypie kan være vår neste signing.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 23. Juni 2007, 12:26 »
Det syns jeg er alt for tidlig å si enda, men at der er potensiale er jeg ikke i tvil om. Hunty er enda veldig ung og kan nå meget langt med rette forutsetningene. Edgar har også imponert meg.
Jeg tror Hyypie kan være vår neste signing.

La oss for guds skyld ikke håpe den finske skogvokteren tar turen til Tyneside. Grøss og gru... :-\

BallaJazz

• Gjest
« Svar #13 på: 23. Juni 2007, 15:51 »
Skjønner hvorfor folk synes Hyppia er noe for laget..han er over the hill og er har en fart som kan måle seg med en snegle.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 23. Juni 2007, 17:28 »
Spilleren selv snakker:

"It seems that it is very close, so far I have not signed anything though," Rozehnal told Sport. "If nothing special happens, then I will most likely move to Newcastle.

"Certainly [I am happy that Newcastle have won the race]. I take it as an appreciation of my work.

"After the unsuccessful season with PSG I take it as a kind of award and I am glad that it is exactly this club.

"Newcastle have a rich history, great facilities and the club has a great name.

"My dream has always been to play in Spain, Nevertheless, when I was young I used to watch the Premier League as well.

"Manchester, Liverpool and Newcastle were all clubs I liked most. I remember the legendary Alan Shearer, Newcastle really are a huge club."

Rozehnal's agent Pavel Zika has also explained that Magpies boss Sam Allardyce was central to the player's decision to move to Tyneside.

"The interest of Newcastle has been on a long-term basis and very reputable," said Zika.

"He [Allardyce] was already interested in David when he was coaching Bolton."
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida