20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: David Rozehnal  (Lest 23726 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: David Rozehnal
« Svar #45 på: 01. Des. 2007, 21:29 »
Nei, Smith må være spiss, der han er best. Jeg vil heller ha Faye som defensiv midtbane enn Smith, han spilte jo en del midtbane både i Istres og Bolton før Sam gjorde han til en stopper.

Rozenhal er en spillende stopper som vil være god å ha med fremover, så jeg tror faktisk han gjøre det godt som defensivmidtbane.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 01. Des. 2007, 21:32 »
Jeg mente selvsagt ikke at vi skal gjøre det heller. For jeg er selvfølgelig første mann som vil se Smith spille spiss.
Poenget var bare at jeg savner at Roz blir mye tøffere før jeg vil se han spille anker.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #47 på: 02. Des. 2007, 01:49 »
Nei.Roz er altfor veik i duell spillet enda til å kunne ta en anker rolle..forhåpentligvis med tiden hvor han blir litt bedre på det området der så kan man begynne å snakke om en mulig anker rolle der..men akuratt til dags dato så er han ikke god nok der.Da er jo Faye et mye mye bedre alternativ der som nevnt over.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #48 på: 02. Des. 2007, 07:11 »
Hadde sikkert vært spennende å prøvd han som anker på midten. Han har faktisk mange av de kvalitetens som et anker skal ha. Men probletet hans er at han er for veik. Han stresset i for mange enkle sitvasjoner. Er bedre å spille ballen ut til kast\corner eller prøve å holde den i spill i farlige sitvasjoner.
Ellers er det merkelig, hvordan denne sesongen har utviklet seg. Han Tror spillerene er mentalt redde nå, å det er ikke bra.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 18. Des. 2007, 16:19 »
Flere som synes Rozendahl rettet opp mye av inntrykket mot Fulham sist? Tror han kommer og at han til slutt spiller like solid for oss som han alltid gjør for Tsjekkia og gjorde for PSG
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 18. Des. 2007, 16:50 »
Han spilte godt ja, men kampene før Fulham har vist at han ikke helt har taklet overgagnen til engelskefotball enda. Forhåpnetligvis kommer han etterhvert og få gode stabile prestasjoner over tid. Dog kan det virke som han ikke er noen stor duellspiller. Og i den nokså fysiske engelske spillestilen kan han da være avhengig av å ha en duelsterk stopper ved siden av seg hvis det andre laget har en kraftful spiss. Uansett kan både Faye og Taylor greie dette bra.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #51 på: 18. Des. 2007, 22:50 »
Ja, han rettet opp en del inntrykk.. Men hadde noen småfeil, men det er lov.. En annen ting jeg la merke til i den kampen er at han var mye mere tøffere i duellene, virker som om Allardyce har kjeftet litt på han ang det..
Ellers var han MYE flinkere til å heller klarere ballen i vansklige sitvasjoner enn å spille seg ut..
Så han hevet seg veldig iforhold til de kampene før Fulhamkampen.. Fortsett denne fremgangen Rozen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 19. Des. 2007, 00:05 »
Tror ikke Big Sam har kjeftet på ham for å få ham til å trå til mer i duellene, han har vel heller gitt ham kyndig veiledning på treningsfeltet, vil jeg tro, og motivert ham til å overføre det til kamp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #53 på: 19. Des. 2007, 17:32 »
Synes Rozehnal fikk litt mer trygghet med Cacapa som makker.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 19. Des. 2007, 17:38 »
Han har hatt Cacapa som makker tidligere i sesongen, uten at jeg synes han var spesielt mye tryggere den gang.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #55 på: 20. Des. 2007, 07:09 »
Han har hatt Cacapa som makker tidligere i sesongen, uten at jeg synes han var spesielt mye tryggere den gang.
Enig med deg Joakim ;)
Men han virket tøffere synes jeg, å det er viktig i forhold til spillestilen hans. I premier League, da MÅ DU være tøff.
Det er en begynnelse Rozen, fortsett med dette.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 20. Des. 2007, 18:03 »
Joda, for all del. Det er en begynnelse, og det er en viktig begynnelse. Måtte han bare fortsette. Forøvrig registrerer jeg at Anal Oliver mener det er lite sannsynlig at duoen Cacapa-Rozenhal vil bli brutt i løpet av julestria. Det synes jeg egentlig bare er en fordel. Jo snarere vi får på plass ei trygg sentrallinje, jo bedre.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 20. Des. 2007, 22:04 »
I tillegg er det heller ikke en dum duo med tanke på en nært forestående Januar måned hvor vi må klare oss uten Faye.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 21. Des. 2007, 21:17 »
Nettopp. I januar blir presset på Tayls, Rozenhal og Cacapa langt større enn ellers, i og med at Faye og Beye er i Afrika. Og da må vi nok hovedsaklig sette vår lit til duoen Roz-Cacapa.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 21. Des. 2007, 21:24 »
Mener du virkelig at Rozehnal er bedre enn Taylor? Det gir ingen mening, synes jeg....Taylor er flere hakk bedre enn Roz...Etter min mening er Roz et ganske klart 4 valg på stopperplassen...Når Faye drar, så håper jeg inderlig Cacapa - Taylor utgjør stopperduoen..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM