20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Big Sam satser på Luque  (Lest 2273 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Geordieman

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Big Sam satser på Luque
« Svar #1 på: 22. Juni 2007, 14:10 »
visst han satser på luque og får han i form blir jeg overlykkelig ;D han er ein fantastisk spiller på sitt beste

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 22. Juni 2007, 14:49 »
Dette er nyheter soom jeg fryder meg over! Luque er og forblir en av mine favoritt spillere uansett hvordan det går fremover, men vi får håpe at han utnytter tilliten fullt ut og viser Big Sam hva han er lagd av ;D

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 22. Juni 2007, 21:45 »
Oh dear.. Føler på én måte at det ikke er noen vits å selge han nå (verd null og niks) annet enn å spare lønningspengene på ham.. Gud vet at jeg ikke har peil på økonomi, men tipper lønningen hans er bare et spytt i vannet for Ashley/Freddy eller hvem søren som styrer.. Men hadde jaggumeg ikke hivd han innpå i en kamp med mindre han var verdig en plass utifra treningene.. Jeg driter en lang marsj i hva han gjorde i Spania, for han gjør det ikke her iaffal! Han er jo slappere enn Stefan Bärlin jo.. de som presterer best på treningene, som viser at de har "hele pakka" før en kamp osv, DE bør spille, så hvis han ikke blir dobbelt så god asap, så send han på båten. Får vi 2MP for ham, så hadde jeg gladelig betalt 2MP ekstra for å få tak i Smittulf. Vil heller se en som blør for saken, enn en totalt uinteressert tusseladd som tar en eller 2 mazydribbles iløpet av en kamp
Ja heia gutta!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 22. Juni 2007, 22:02 »
Big Sam sier alle de riktige tingene. Ble utrolig glad når jeg leste denne nyheten, for å se Luque slå igjennom i Newcastle er en liten drøm for meg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

folesvert

• Gjest
« Svar #5 på: 22. Juni 2007, 22:23 »
Big Sam har jeg hatt trua på ... og dette er gull i munn. Luque fortjener flere sjanser. Han har vært dritgod, og det kan han bli igjen under Allardyce