20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem vil du ikke se i NUFC drakt neste sesong?  (Lest 16561 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Hvem vil du ikke se i NUFC drakt neste sesong?
« Svar #15 på: 21. Juni 2007, 00:22 »
Zlatan, Rooney, C.Ronaldo, Totti, Chimbonda, Paul Robinson, Bellamy, Crouch, Bramble  ;D, Drogba, Heskey (digger han, men han er verre enn Flo), Morten Gamst Pedersen og andre landslagspillere, Ronaldinho (ja, jeg hater han), Messi (ja, jeg hater han også), Diouf, Rio Ferdinand, djmattis osv osv.

Mange flere jeg kunne nevne.

djmattis

• Gjest
« Svar #16 på: 21. Juni 2007, 00:39 »
Du klarte til og med å få med meg.
Så mattis is in the heat, bra de fleste som er hatet på er ofte de som er heitest!

Noreng

• Gjest
« Svar #17 på: 21. Juni 2007, 01:03 »
Sier du nei til Drogba, Rooney og Totti er du dum
Sier du nei til Ferdinand og C.Ronaldo begynner jeg virkelig å lure.
Sier du nei til Messi og Ronaldinho er du hjernedø

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #18 på: 21. Juni 2007, 01:51 »
Craig Bellamy er en spiller jeg aldri vil se i newcastle drakt igjen... heller ikke cristiano ronaldo, han liker jeg ikke...
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #19 på: 21. Juni 2007, 09:12 »
eing i c. ronaldo, men selv om jeg ikke liker han som person, så må jeg jo si at han er meget brukbar spiller, som sikkert hadde fått noe spilletid i NUFC neste sesong, om han skulle velge å gå til oss :D

Ellers må jeg si at det mange spillere nevnt ovenfor her jeg skulle likt å sett i NUFC..

Messi, Dinho, Totti osv, men de er vel kanskje ikke så veldig realistiske kanskje, ikke det at jeg tror ronaldo er så veldig realistisk..

Min liste er som jeg sa, pluss ett par til.

Bellamy, Diouf, Crouch, Cisse (vi trenger ikke flere kjekser på laget).
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 21. Juni 2007, 12:55 »

Jeg hater alle disse, og heldigvis kommer de aldri til Newcastle uansett fordi de driter fullstendig i klubben vår. Og jeg vil faktisk ha spillere jeg liker i yndlingslaget mitt. Jeg bryr meg om å elske spillerne og laget mest mulig, istedet for å bare bry meg om suksessen vi hadde fått når disse hadde kommet. Vel, det ville jeg ikke ha kalt for ekte suksess uansett. Ekte suksess er når du virkelig elsker hele laget, og når hele laget også virkelig elsker laget. Det ville aldri ha skjedd med disse spillerne på laget.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 21. Juni 2007, 12:58 »
Det jeg prøver å si her, er at det er viktigere ting i fotball enn bare det å vinne trofeer. Hadde det ikke vært slik, hadde jeg selvfølgelig ikke vært Newcastlefan nå.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 21. Juni 2007, 13:18 »
1.Morten Gamst
2.Lehmann
3. Diouf
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 21. Juni 2007, 13:33 »

Jeg hater alle disse, og heldigvis kommer de aldri til Newcastle uansett fordi de driter fullstendig i klubben vår. Og jeg vil faktisk ha spillere jeg liker i yndlingslaget mitt. Jeg bryr meg om å elske spillerne og laget mest mulig, istedet for å bare bry meg om suksessen vi hadde fått når disse hadde kommet. Vel, det ville jeg ikke ha kalt for ekte suksess uansett. Ekte suksess er når du virkelig elsker hele laget, og når hele laget også virkelig elsker laget. Det ville aldri ha skjedd med disse spillerne på laget.
Jeg kjenner ikke godt nok verken Drogba, Ferdinand eller C.Ronaldo til å uttale meg om dem. Men de andre navnene der de elsker virkelig klubben sin.
Totti har flere ganger gjort det klinkende klart at det er en klubb i hans hjerte, og den skal han spille for, det er Roma. "Du er den du er, og jeg er en gutt fra Roma" eller noe i den duren har vel italieneren blitt sitert på flere ganger.

Ronaldinho og Messi, som spiller i en klubb jeg følger like tett som Newcastle, har også et meget stort hjerte for klubben sin. Messi er veldig klar over at han har fått karrieren som en gave fra Barcelona, hvis ikke selve livet også. Og Ronaldinho har flere ganger uttrykt hvor mye han bryr seg om Barcelona. Ingen tvil om at han kunne tjent utrolig mye mere penger i en viss motehovedtsad i Italia, og ryktene har jo gått lenge, men R-10 med smilet sitt blir i Barcelona og det taler for seg selv.

Med andre ord er dette 3 eksempler på lojale spillere og personligheter til tross for at de er så store stjerner, for JA, de finnes faktisk de også (altså de som er lojale og trofaste til tross for stjernestatuen). Og be Totti eller Messi om plutselig å sverge evig troskap til Newcastle ville nok blitt litt på samme måte som å be Alan Shearer om å sverge evig troskap til Milan eller MænJu om du vil!

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #24 på: 21. Juni 2007, 14:20 »
Cissé, Navarro, Totti, C. Ronaldo, Gamst Pedersen, Scholes, Giggs, Sheva, Diouf, L. Robert o.s.v.

Cissé, Totti, Ronaldo, Scholes og Diouf er de verste.
Howay the Lads!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 21. Juni 2007, 15:09 »
Chickenman: Disse spillerne bryr seg sikkert om sine klubber, men ikke om Newcastle. Og ikke liker jeg dem heller.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #26 på: 21. Juni 2007, 15:41 »
Hvorfor liker ikke folk Messi? Han er jo grisegod!
Hva med å hente Riquelme? Han kan vi få billig!
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 21. Juni 2007, 15:53 »
Hva med å hente forsvarsspillere, istedet for å drømme om offensive midtbanespillere som ikke har noe å gjøre i England?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 21. Juni 2007, 21:16 »
Det jeg prøver å si her, er at det er viktigere ting i fotball enn bare det å vinne trofeer. Hadde det ikke vært slik, hadde jeg selvfølgelig ikke vært Newcastlefan nå.

Trofeer er alt. Spesielt når man ikke har vunnet ligaen på 80år og over til temaet.Spillere jeg ikke vil se er spillere som gjør det dårlig og kommer til å floppe i klubben. ;D

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #29 på: 21. Juni 2007, 23:00 »
De fleste av mine hatspillere er nevnt (Cisse, Bellers, Diouf står rimelig høyt på min liste).
Jeg vil heller ikke ha noen av ex-lyn nigerianerne (Mikel/edu etc) med Shittu på slep...

David Unsworth har vel snart vert innom alle utenom oss, så han er det skuddpremie på ;D
Totti er ei rompe. Arjen Robben likeså (Gudbenådet i sine beste stunder, men likevel møkkamenn)