20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny bortedrakt  (Lest 14078 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny bortedrakt
« Svar #60 på: 03. Juli 2007, 15:42 »
Newcastle drakta over alle Newcastle drakter! Forøverig den første jeg kjøpte, og for en fotball vi spilte i de draktene (those were the days).

Amen to that!! Det er den drakta jeg setter høyest i kurs, husker jeg ble sinnsykt skuffa når vi gikk over til NTL som hovedsponsor... Var vel da alt gikk til helvete...

FÅ TILBAKE BROWN ALE STJERNA!!

Helt enig, Brown-Ale burde være standard! Men rett skal være rett, det var den siste drakta med Brown-Ale det gjekk til helvete med. Spelet kom seg litt etter NTL kom på bana:)

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #61 på: 03. Juli 2007, 19:18 »
Newcastle drakta over alle Newcastle drakter! Forøverig den første jeg kjøpte, og for en fotball vi spilte i de draktene (those were the days).

Amen to that!! Det er den drakta jeg setter høyest i kurs, husker jeg ble sinnsykt skuffa når vi gikk over til NTL som hovedsponsor... Var vel da alt gikk til helvete...

FÅ TILBAKE BROWN ALE STJERNA!!

Helt enig, Brown-Ale burde være standard! Men rett skal være rett, det var den siste drakta med Brown-Ale det gjekk til helvete med. Spelet kom seg litt etter NTL kom på bana:)

Ja du har vel rett i det... Det var vel den tida gullit skulle ta verden med storm med sin "sexy fotball" brr... får gåsehud av tanken... Tror jeg har den drakta faktisk. Var ikke det den som hadde blå detaljer?
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 03. Juli 2007, 19:56 »
Åja, då var det ikkje den drakta eg meinte, meinte egentlig den nest siste Brown-Ale-drakta, den kom under Dalglish. Den med smale striper og Logo rett over Brown Ale-merket. Men vi var ikkje gode med den siste heller, den hadde som du seier blå detaljar og en vid, svart krage, og såg egentlig ikkje så verst ut.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #63 på: 03. Juli 2007, 20:08 »
Det medfører riktighet.. Likte den såpass godt at den er nå pensjonert og har fått seg ramme og henger på veggen. (ja jeg er singel..hehe)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #64 på: 04. Juli 2007, 19:52 »
Ntl drakten stiger over brown ale hos meg. Mest grunn at jeg ikke var newcastle-fan på 1995-1997 årene.Ble ikke før 1998 :P. 2002-2003 sesong ble knall for meg 8) Med tredje plass og godt spill i CL.

Yep, enig med deg her. Den brown ale-drakta er jo ganske kjedelig også egentlig. Ikke noe sånn superfin heller akkurat.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #65 på: 04. Juli 2007, 20:58 »
Ntl drakten stiger over brown ale hos meg. Mest grunn at jeg ikke var newcastle-fan på 1995-1997 årene.Ble ikke før 1998 :P. 2002-2003 sesong ble knall for meg 8) Med tredje plass og godt spill i CL.

Så det er deg det bor troll i altså, ha deg bort!! ;D  neida..men NTL kom vel ikke på drakta før 2000 ??? eller har jeg totalt hønsehjerne :P

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #66 på: 04. Juli 2007, 21:54 »
Kom i sesongen 2000/2001.Sesongen før den hadde vi brown ale.Så byttet vi bare logo ikke drakta.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 04. Juli 2007, 22:51 »
Lite NTL bedre, ja.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #68 på: 05. Juli 2007, 10:06 »
Brown Ale-logoen VAR jo på en måte Newcastle. Synes den nye logoen er litt kjedelig, men det er ikke noe jeg henger meg opp i, hovedsaken er at laget spiller bra . Er storfornøyd med den nye bortedrakta though
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 05. Juli 2007, 20:07 »
Joda, de som måtte mene at Brown Ale var Newcastle har jo på en måte rett. Hvorfor sluttet vi den sponsoravtalen i det hele tatt egentlig?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 05. Juli 2007, 20:11 »
Selvfølgelig er Brown Ale drakta finest når jeg sier det!

Kunsten å kunne argumentere....  :P

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 05. Juli 2007, 20:24 »
Hva snakker du om? Det er jo adidas som gjør draktene fine!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 05. Juli 2007, 21:14 »
Å spekulere i å fjerne adidas-logoen på Newcastle-drakta skulle vært ulovlig.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 06. Juli 2007, 01:04 »
Ja, adidas-stripene er meget pene og passende på Newcastle-drakta.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 06. Juli 2007, 14:42 »
Det er sant...Milner drukner jo i drakta,haha
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."