20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny bortedrakt  (Lest 14063 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny bortedrakt
« Svar #45 på: 25. Juni 2007, 17:17 »
Hyggelig å høre at du setter så stor pris på det jeg skriver. Jeg skriver kun for deg, vet du ;)
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #46 på: 25. Juni 2007, 21:33 »
OK drakt i år, har tredjedrakten fra i fjor ,og den er heeelt nydelig. Lyseblå og mørkeblå i perfekt kombinasjon.

Savner egentlig de grå europadraktene fra slutten av nittitallet(?)
Noen som husker de?
Who else...... Alan Shearer

folesvert

• Gjest
« Svar #47 på: 25. Juni 2007, 22:18 »
Driter egentlig i det, bare vi spiller i svart og hvitt ... men synes den nye drakta er DRITFIN.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #48 på: 25. Juni 2007, 22:38 »
OK drakt i år, har tredjedrakten fra i fjor ,og den er heeelt nydelig. Lyseblå og mørkeblå i perfekt kombinasjon.

Noen som husker de?

Nei,men det var en for 2003-2004.Ellers må helt tilbake til 1983-1988.Da hadde vi to grådrakter.Eller tenker du kanskje på denne?

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 29. Juni 2007, 04:34 »
Den nye bortedrakta var jo knallfin, ikke like mye dilldall med farger som på grilldressen vi hadde i fjor. Forøvrig minner hjemmedrakta meg noe sinnsykt om den trøya som ble brukt når det var McEwans Lager på brystet, alt for retro etter min smak :p
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 29. Juni 2007, 17:07 »
Godt å se at Tommy, av alle, er enig med meg på ihvertfall ett punkt, at fjorårets bortedrakt var et makkverk av dimensjoner, og at den nye bortedrakta er ren og pen. ;)
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 30. Juni 2007, 00:56 »
Godt å se at Tommy, av alle, er enig med meg på ihvertfall ett punkt, at fjorårets bortedrakt var et makkverk av dimensjoner, og at den nye bortedrakta er ren og pen. ;)

Vel, til og med Hitler og Stalin var enige når det gjaldt et par ting ;) Forøvrig helt uten sammenligning,hahahah
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #52 på: 30. Juni 2007, 01:13 »

Noen som husker de?

Nei,men det var en for 2003-2004.Ellers må helt tilbake til 1983-1988.Da hadde vi to grådrakter.Eller tenker du kanskje på denne?

Nei. Ikke den der.
Faen, jeg aner ikke. Fint med oversikt over alle NUFCs drakter oppgjennom årene.
Noen med link?

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #53 på: 02. Juli 2007, 17:10 »
Savner Brown Ale stjerna på drakten jeg ass, noen som er enig??

Veit at penga rår og alt det der, men hvor kult hadde det ikke vært å fått den tilbake igjen da, men jeg veit jo at det er, om best, lenge til det skjer igjen...
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 02. Juli 2007, 17:50 »
Newcastle drakta over alle Newcastle drakter! Forøverig den første jeg kjøpte, og for en fotball vi spilte i de draktene (those were the days).

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #55 på: 02. Juli 2007, 19:42 »
Her NUFranC

Trykk bare på bilde for et større et.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #56 på: 03. Juli 2007, 07:00 »
Takker Tønsberg. Det er vel 3. Drakta fra 03/04 jeg mente ja. Den er jævelig fin synes jeg. (tror jeg rota med Newcastle og England ang. den grå) :P

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #57 på: 03. Juli 2007, 13:38 »
Newcastle drakta over alle Newcastle drakter! Forøverig den første jeg kjøpte, og for en fotball vi spilte i de draktene (those were the days).

Amen to that!! Det er den drakta jeg setter høyest i kurs, husker jeg ble sinnsykt skuffa når vi gikk over til NTL som hovedsponsor... Var vel da alt gikk til helvete...

FÅ TILBAKE BROWN ALE STJERNA!!
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 03. Juli 2007, 13:56 »
Har faktisk den også (NTL drakta), men sammenlignet med Brown Ale ser den ut som et helvete. Northern Rock derimot (spesielt med gull-garfet reklame) var et steg i riktig retning igjen, og ser ut som et glansplagg sammenlignet med NTL drakta. Vet ikke helt hva jeg syns om den nye ennå, men NEWCASTLE BROWN ALE drakta kan den bare drømme om å overgå!

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #59 på: 03. Juli 2007, 14:51 »
Ntl drakten stiger over brown ale hos meg. Mest grunn at jeg ikke var newcastle-fan på 1995-1997 årene.Ble ikke før 1998 :P. 2002-2003 sesong ble knall for meg 8) Med tredje plass og godt spill i CL.