20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Martins utsatt for drapsforsøk!!!  (Lest 3479 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Martins utsatt for drapsforsøk!!!
« på: 20. Juni 2007, 04:29 »

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007280396,00.html

Ups.Tror Martins ikke "stikker" av så mange ganger ned ditt mere :P.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Martins utsatt for drapsforsøk!!!
« Svar #1 på: 20. Juni 2007, 07:16 »
Nei Nigeria er ikke akkurat det tryggeste sted i verden... Har jobba der litt, og det skal være mye nuller på lønnsslippen før jeg reiser dit igjen
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 20. Juni 2007, 11:16 »
"Newcastle-spilleren klarte å løpe i sikkerhet i påvente av at politiet skulle komme til stedet."

Flaks han er en av fotballensraskeste spillere!! :)

djmattis

• Gjest
« Svar #3 på: 20. Juni 2007, 11:33 »
Dette er helt sykt og utrolig synd.
Fotball er ikke fotball lenger.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 20. Juni 2007, 12:01 »
"Newcastle-spilleren klarte å løpe i sikkerhet i påvente av at politiet skulle komme til stedet."

Flaks han er en av fotballensraskeste spillere!! :)

Ha ha ha. LØPE!! Fy faen den var god. Dodging the bullet, OR outrun them...
Who else...... Alan Shearer

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #5 på: 20. Juni 2007, 12:08 »
Shit, fikk sjokk da jeg i dag tidlig kikket inn i vg.no og fikk lese denne nyheten. Trodde i noen sekunder at Martins hadde blitt skutt og drept  :o

Og jeg tror ikke vi klarer å forestille oss hvor heldig Martins var. Rene James Bond-flaks at han ikke ble truffet.

Spørsmålet er: Vil leiemorderne prøve igjen?

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 20. Juni 2007, 12:24 »
Dette minner jo nesten om Pablo Escobar saken... Forferdelig, men jeg håper Obafemi kommer seg før sesongstart. Så virker det ikke som LAgos er et veldig trygt sted...
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

plebbster

• Gjest
« Svar #7 på: 20. Juni 2007, 13:04 »
Syke, syke greier. Dette er tross alt Afrika tingen skjedde i, et kontinent som kanskje har litt tradisjoner for å skyte og drepe folk. Hadde Martins dødd, ville jeg sørget stort. Fikk rett og slett sjokk da jeg kom over nyheten.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 20. Juni 2007, 13:19 »
Dette minner jo nesten om Pablo Escobar saken... Forferdelig, men jeg håper Obafemi kommer seg før sesongstart. Så virker det ikke som LAgos er et veldig trygt sted...
Var ikke Pablo Escobar en ''narkokonge''? Hva var det med han?

Flaks at han kom seg unna. Synd med kameraten hans, men heller han enn Martins. Heldigvis er Martins verdens(?) raskeste spiller, så han kom seg vekk  8)
« Siste redigering: 20. Juni 2007, 15:12 av HÃ¥vard »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

plebbster

• Gjest
« Svar #9 på: 20. Juni 2007, 13:48 »
Var ikke Pablo Escobar en ''narkkonge''? Hva var det med han?

Han putta selvmål i VM for Colombia(?) og ble skutt og drept på en nattklubb noen uker senere.

Nå er det vel ikke noe fryktelig stort hat fra verken landslagsfansen eller klubbfansen til Martins, så tviler på at det var "hans egne" som avfyrte skuddene.

IamFreddie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #10 på: 20. Juni 2007, 14:29 »
Fikk sjokk når jeg las dette på vg.

Er glad han kom fra det uten fysiske skader, og vi får håpe han kommer greit over det, så det ikke følger han mentalt når sesongen begynner.

Håper Nufc har flinke folk som greier å ta vare på han, får dette er sikkert heilt jævlig å oppleve.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 20. Juni 2007, 14:47 »

Hehe, nå må du ikke mixe kortene her. Pablo Escobar er verdens største narkokonge gjennom tidene. Andres Escobar var fotballspilleren som ble skutt etter et selvmål.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #12 på: 20. Juni 2007, 16:25 »
Pablo Escobar er vell kokainkongen mener jeg.lol.Men har jo sine fordeler at Martins er så kjapp som han er også for eks i detta tilfellet fikk han jo nytte av det.Tror han slo rekorden over hvor fort det går ann å  løpe 100 meter`n. :P

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 20. Juni 2007, 16:28 »
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=472938&CPID=8&clid=4&lid=3&title=Martins+dedicated+to+Magpies&channel=&

Martins sier han er lojal til klubben tross alt som har skjedd i det siste :D

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 20. Juni 2007, 17:39 »
En forferdelig episode, og vi må bare prise oss lykkelige over at Martins kom uskadet fra det hele. Nå er det veldig viktig at Newcastle har dyktige fagpersoner på dette området som kan hjelpe Martins å komme over episoden.

Tror forresten ikke at vi skal trekke noen forhastede konklusjoner rundt saken. For alt vi vet, KAN det ha vært nærmest tilfeldig at det var nettop Martins som ble utsatt for dette når det skjer i en afrikansk by med nesten 9 millioner innbyggere.
Litt skummelt å sammenligne det med Escobar episoden også. Mannen ble regelrett henrettet i hjemlandet etter å ha scoret selvmål for Columbia i VM. Et selvmål som var delaktig i at Columbia røyk på huet og ræva ut av gruppespillet etter å ha vært regnet som en underdog til å vinne hele greia. Etter en slik episode er det heller ikke direkte lurt å gå ut på en nattklubb i sitt eget hjemland når det er ett av de landene i verden hvor "mer lysskye organisasjoner" har mest makt og styrer nærmest alt og alle.