20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: kanoute på vei??  (Lest 5601 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordieman

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
kanoute på vei??
« på: 18. Juni 2007, 15:23 »
det ryktes at kanoute er på vei , er han noe for oss?

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Sv: kanoute på vei??
« Svar #1 på: 18. Juni 2007, 16:07 »
Har ikke engang hørt om han.. Han er spiss, er han ikke? Mer vet jeg ikke. Sikkert en fin erstatter for Ameobi.
Owen, Martins, Viduka, Kanoute.
Høres bra ut hvertfall
« Siste redigering: 18. Juni 2007, 16:13 av Captain Scott »
Howay the Lads!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 18. Juni 2007, 16:12 »
det ryktes at kanoute er på vei , er han noe for oss?
Akkurat det diskuteres også her ;)

Men siden det lages tråder om veldig mange individuelle navn her nå for tiden så er det ingenting i veien for en Kanoute tråd heller.

Av det jeg har sett av ham for Sevilla i år har han vist at han har mange kvaliteter som jeg ønsker å se i Newcastles spisser, og derfor syns jeg han hadde vært en spennende spiller. Spørsmålstegnet er selvfølgelig om han klarer å produsere like bra i Premier League som i LaLiga, men Kanoute er jo langt ifra helt ukjent med Premier League.

En annen ting er jo om vi egentlig trenger enda en spiss nå. Slik stallen ser ut i øyeblikket så SKAL Newcastle prioritere først og fremst forsvar, men også midtbane foran en ny spiss. Men det er langt ifra sikkert at både Martins og Owen blir å finne på St.James Park neste sessong, og dersom minst en av dem går så er ikke Kanoute noen dum erstatter i mine øyne.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 18. Juni 2007, 16:19 »
Jeg har vanskelig for å se for meg at det er noe som helst i dette ryktet, annet enn at Big Sam vurderer han som et alternativ dersom Owen og eller Martins skulle forsvinne. Men det er det ingen som kommer til å skrive. Er det forøvrig noen seriøse kilder som melder dette?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 18. Juni 2007, 16:32 »
Føler ikke at spisser i spania presterer like godt i england og omvendt. Fines masse av eksempler på dette. Kanoute var jo ikke akkurat like superstar i spurs som i sevilla

Geordieman

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #6 på: 18. Juni 2007, 16:50 »
kanoute er absolutt ein god spiller , men jeg vill heller se anelka i nufc drakten ;)

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 18. Juni 2007, 16:53 »
Kanouté har bevist at han ikke er mer enn en middels god spiss i PL.. (med mindre han har blitt jævlig mye bedre de to siste åra).
Oscillons From The Anti-Sun

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 18. Juni 2007, 19:24 »
Kanoute var god mi SPurs og West Ham, og har mest sannsynligutviklet seg flere hakk. Spursfans jeg har snakket med skjønte aldri hvorfor Kanoute ble solgt i sin tid. Tar han mer enn gjerne imot.
Dessuten har Ashely lovt penger, så hvis Sam mener han er en potesiel signering burde han slå til. Det burde ikke være nødvendig å handle inn hele forsvarsrekka før han kan begynne å tenke andre steder også.

The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 18. Juni 2007, 20:26 »
er det ikke han som har sånn ramadan greier i november eller desember?`der han ikke spiser eller kan spille fotball? jævla negativt mtp et evt kjøp

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 19. Juni 2007, 16:12 »
Men hvorfor skal Big Sam konsentrere seg om å hente inn en spiss, når han allerede har fem gode spisser?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 19. Juni 2007, 16:13 »
Hvis han faktisk gjør det, er det kanskje fordi han vet at en eller flere av dem forsvinner?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 19. Juni 2007, 16:18 »
Vel, nå har han ikke gjort det ennå, og jeg tviler sterkt på at han kommer til å gjøre det. Og jeg tviler sterkt på at noen av de fem forsvinner, ettersom de ikke har gjort det ennå, og det er muse stilt i pressen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 19. Juni 2007, 16:27 »
Vel, nå har han ikke gjort det ennå, og jeg tviler sterkt på at han kommer til å gjøre det. Og jeg tviler sterkt på at noen av de fem forsvinner, ettersom de ikke har gjort det ennå, og det er muse stilt i pressen.

Gjort hva da?

Musestille har det vel ikke vært, verken rundt Owen eller Martins, og med tanke på at transfervinduet ikke har åpnet enda, er det vel litt tidlig å slå fast noe som helst.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 19. Juni 2007, 16:54 »
Det var et spørsmål over her i forhold til ramadan og jeg har fått bekreftet at dette faktisk stemmer. I tillegg forsvinner han i Januar med Mali til Arfikamesterskapet(er jo begrenset hvor lenge det laget spiller, men uansett) og det er 2 svært negative ting mtp at Martins også forsvinner til Afrika den mnd.
Selv mener jeg nå, etter disse opplysningene, at prisen ikke bør være stort høyere enn 6mp.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...