20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Dyer til Totteham?  (Lest 4223 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

IamFreddie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Dyer til Totteham?
« på: 18. Juni 2007, 06:47 »
Leser på   http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=466987  at Kieron Dyer er på vei til Spurs, og Defoe på vei til St.James`. Det håper jeg virkelig ikke for en Dyer i form er heilt klart en av englands beste midtbanespillere, kunne tenke meg Defoe, men ikke på bekostning av Dyer.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Dyer til Totteham?
« Svar #1 på: 18. Juni 2007, 07:01 »
Det du leser der er jo rett og slett vanlige folk som skriver "rykter", er 99% sikker på at det tull. Men jeg hadde gladelig gjort det byttet der!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 18. Juni 2007, 10:53 »
Det hadde jeg også gjort
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #3 på: 18. Juni 2007, 11:11 »
Jeg vil helst beholde Dyer, og jeg vil ikke ha noen Tottenhamsvin mot ham.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 18. Juni 2007, 11:14 »
Dyer må gjerne gå, er dritt lei han, og ikkje er eg særlig imponert over han heller. I tillegg kan han fort bli litt overflødig, kvar skal han egentlig spele?. Men kva skal vi med Defoe om vi ikkje skal selge enten Owen eller Martins?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 18. Juni 2007, 11:34 »
Blir litt rart å se Dyer i aksjon i en annen drakt enn Newcastles dersom dette skulle skje, men dersom det betyr at Defoe går motsatt vei er det i orden for meg.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 18. Juni 2007, 11:37 »
Men kva skal vi med Defoe om vi ikkje skal selge enten Owen eller Martins?
Det er jo ikke helt utenkelig at begge to faktisk kan dra i løpet av sommeren, og i såfall vil jeg si at verken Defoe eller Viduka er dårlige erstattere. Greitt at Viduka er en ganske anerledes spiller enn både Owen og Martins, men det kan faktisk være en fordel. Defoe ligner litt på begge to, iallfall Owen, og har jo allerede bevist hva han duger til i PL. Selvfølgelig vil jeg helst at Newcastle beholder både Owen og Martins, men dersom det ikke lar seg gjøre er Defoe en god erstatter!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 18. Juni 2007, 16:23 »
Sitat
My uncle works as a physio at St.James's. Kieron Dyer is on his way to Spurs with Robbie Keane going the other way !!!
Jonny Murdoch - Belfast
Joda. Dette er seriøse rykter det. Handelen er virkelig nært forestående. En sier Robbie Keane, andre sier Jermaine Defoe. Da er det veldig mye troverdighet ute og går. Skjønner ikke helt hvorfor jeg i det hele tatt kommenterer et så latterlig lite troverdig rykte.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

• Gjest
« Svar #8 på: 18. Juni 2007, 23:09 »
Intresangt.Ville ikke sagt nei takk til Defoe selvom jeg personlig vill synes det er trist om Dyer forsvinner.Alltid hatt sansen for han.Har ikke Robbie Keane akuratt signert en ny kontrakt med Spurs ::).

folesvert

• Gjest
« Svar #9 på: 23. Juni 2007, 13:05 »
Jeg mener Dyer bør gå til andre jaktmarker for å få fart på karrieren sin ... OG jeg mener han bør selges mens vi får noen rubler for han.

Han har vært ung og lovende en 8-10 år nå ... nå er han bare lovende? La oss få igjen noen kroner for han, mens det ennå er mulig.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 23. Juni 2007, 19:40 »
Jeg har ansett Dyer som en meget god spiller i flere år nå. Han er ustabil, og mye skadet, men jeg ser ikke hvorfor han må bort for å få fart på karrieren. Hvis ikke han får fart på en karriere som jeg ikke synes har stått særlig stille i denne klubben, så klarer han det ikke noen steder.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

folesvert

• Gjest
« Svar #11 på: 24. Juni 2007, 10:17 »
... ser jo ofte at karrierer blomstrer opp igjen ved klubbbytter. Anelka til Bolton, Henry til Arsenal ... men det er jo ingen garanti. Mener allikevel Dyer ikke har bidratt nevneverdig for klubben de siste årene. Selg han ... pr. idag får vi sikkert ganske mye for han.

Med Emre, N`Zobgia, Barton, Luque, Solano, Duff, Milner, Butt og eventuelt nye spillere ... leser jo bl.a. om Diarra mener jeg vi godt kan klare oss uten Dyer. Pengene vi kan få for han nå vurderes mer hensiktsmessig.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 24. Juni 2007, 10:38 »
Selg Dyer ja. Kva skal vi med han? Hvis han ikkje er ein jævel på høgreback så har vi ingen posisjon å sette han i heller.

folesvert

• Gjest
« Svar #13 på: 25. Juni 2007, 19:21 »
... leser på VitalFootball at han er sett i London, men betraktelig lengre øst en Tottenham

"Kieron Dyer - has been spotted training at West Ham`s ground. Hopefully him and his £80k a week wages will stay there next season"

... er enig med 'forfatteren' her. Dyer er daukjøtt og han tjener altfor godt ut ifra hva han bidrar med.

djmattis

• Gjest
« Svar #14 på: 25. Juni 2007, 19:33 »
Dyer er og behandler en skade som jeg skjønnte, og han som hjelper Dyer har kontorene i London.