20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem blir det tredje kjøpet?  (Lest 8776 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem blir det tredje kjøpet?
« Svar #15 på: 17. Juni 2007, 16:07 »
Kanoute er vel ikkje crap
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 17. Juni 2007, 16:09 »
i forhold til owen så er han det, owen burde erstattes med noe bedre enn det der
lt;3 Newcastle <3

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #17 på: 17. Juni 2007, 16:13 »
Kanoute hadde 21 mål på 29 kamper for Sevilla, noe eg vil sei er ganske bra. Hadde tatt i mot han med åpne armer. Han er ivertfall ikkje så ofte skadet som Owen, i tillegg vil vel ikkje Owen spele for oss.

Red: Skrev feil klubb
Newcastlesupporter siden 1992

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 17. Juni 2007, 16:51 »
Enig med Doffi. Kanoute vil på ingen måte kunne erstatte Owen. Han var ikkje sånn spesielt god i Tottenham og langt i fra Owen-nivå. Om vi skal erstatte Owen skal det være klassespelarar som f.eks Darren Bent. Kanoute begynner vel å dra på åra snart også og er ikkje verdt den prisen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 17. Juni 2007, 16:57 »
Selv syns jeg heller ikke Bent når Owen til ankelene.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 17. Juni 2007, 17:06 »
Nei ikkje av det han har vist, men Bent er ung og i framtida trur eg ikkje han vil stå noko særleg tilbake for Owen hvis han får skikkelige lagkameratar. I tillegg har Owen vore mykje skada og blir godt muligens skada igjen.

Uansett hvis Owen reiser vil vi ikkje klare å erstatte han med spelarar med like stort navn, men navn som Bent og ikkje minst Anelka bør være interessante. Kanoute kan holde seg vekke.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 17. Juni 2007, 17:26 »
Syns Kanoute kunne vært et spennende kjøp. Han er en av grunnene til at Sevilla i år har kjempet med Barca og Real M og seriegullet i LaLiga, og en like viktig grunn til at laget fra Andalucia har vunnet UEFA Cupen to år på rad nå. 21 mål på 29 kamper i årets LaLiga er ganske imponerende spør du meg, og før helgens siste runde er bare Van Nistelroy (25) og Diego Milito (22) foran Kanoute (21) i jakten på Pichichi tittelen. Alikevel virker det som om Kanoute har slitt litt med formen i den siste tiden, det har iallfall blitt mindere spilletid i hard konkurranse med spillere som Luis Fabiano, Chevanton og Kerzhakov som ble kjøpt inn i "Januar-vinduet". Av det jeg har sett av Kanoute ser det ut som om han er en dyktig spiller på de fleste områder, men det spørs jo såklart om han passer bedre i Spania enn i England kanskje? Snakket med en kompis som er 'Spurs supporter for en tid tilbake om nettop Kanoute, og han sjkønte iallfall fint lite av hvorfor Kanoute i sin tid ble solgt fra WHL. Jeg synes iallfall det er en spennende spiller, og summen som er antydet i ryktene er jo ca halvparten av det Charlton ønsker seg for Bent skal vi tro de tallene man opererer med på The Valley i forbindelse med den mannen.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 17. Juni 2007, 17:33 »
Men Kanoute er 29 år og langt i fra verdt £9 mill. Bent er for dyr i mine auge også, men når/om vi skal erstatte Owen skal det gjerast skikkelig. Vi må betale litt overpris for å få ekstra bra kvalitet i dagens fotball.

djmattis

• Gjest
« Svar #23 på: 17. Juni 2007, 17:53 »
Forskjellen mellom Kanoute og Owen er jo egentlig bare at Kanoute klarer å bli takklet/sentre ball uten at han får en skade som holder han utafor troppen i 6-7 måneder.
Pluss at Kanoute holder et veldig høyt nivå selv i en så god liga som La Liga.
Er jo litt av en panser vogn.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 17. Juni 2007, 19:32 »
Hvis Owen forsvinner så ser jeg gjerne Kanoute i Newcastle drakta! Men en skadefri Owen er selvsagt det jeg håper på.

Det er Owen selv som bestemmer om Newcastle må erstatte ham i sommer, og det vil være nærmest umulig å få en spiller som er en like stor garantist for mål som Owen, men at vi vil få en slagkraftig angrepsrekke til året føler jeg meg overbevist om.

djmattis

• Gjest
« Svar #25 på: 17. Juni 2007, 19:33 »
Harry Redknapp is eyeing an outlandish bid to bring Claude Makelele to the South Coast, while the Frenchman's team-mate Khalid Boulahrouz is on his way to Newcastle. Daily Star Sunday

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 17. Juni 2007, 19:36 »
Då vil eg heller ha Makelele.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 17. Juni 2007, 19:38 »
Hadde slett ikke vært meg imot med Bouhlarouz.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 17. Juni 2007, 21:34 »
Harry Redknapp is eyeing an outlandish bid to bring Claude Makelele to the South Coast, while the Frenchman's team-mate Khalid Boulahrouz is on his way to Newcastle. Daily Star Sunday
Den er frekk!  :D
Han tar jeg gjerne imot! Boulahrouz er kansje litt lik Ben Haim i spillestil? Så vil nok være en god erstatter siden vi gikk glipp av han!?!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 17. Juni 2007, 21:45 »
Syns vi er litt for mykje frampå når det blir b-lagsspelarar tilgjengelige.