Syns Kanoute kunne vært et spennende kjøp. Han er en av grunnene til at Sevilla i år har kjempet med Barca og Real M og seriegullet i LaLiga, og en like viktig grunn til at laget fra Andalucia har vunnet UEFA Cupen to år på rad nå. 21 mål på 29 kamper i årets LaLiga er ganske imponerende spør du meg, og før helgens siste runde er bare Van Nistelroy (25) og Diego Milito (22) foran Kanoute (21) i jakten på Pichichi tittelen. Alikevel virker det som om Kanoute har slitt litt med formen i den siste tiden, det har iallfall blitt mindere spilletid i hard konkurranse med spillere som Luis Fabiano, Chevanton og Kerzhakov som ble kjøpt inn i "Januar-vinduet". Av det jeg har sett av Kanoute ser det ut som om han er en dyktig spiller på de fleste områder, men det spørs jo såklart om han passer bedre i Spania enn i England kanskje? Snakket med en kompis som er 'Spurs supporter for en tid tilbake om nettop Kanoute, og han sjkønte iallfall fint lite av hvorfor Kanoute i sin tid ble solgt fra WHL. Jeg synes iallfall det er en spennende spiller, og summen som er antydet i ryktene er jo ca halvparten av det Charlton ønsker seg for Bent skal vi tro de tallene man opererer med på The Valley i forbindelse med den mannen.