20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle dratt inn i overgangsfjusk  (Lest 6833 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle dratt inn i overgangsfjusk
« Svar #30 på: 17. Juli 2007, 01:47 »
Kom plutselig til meg at vi sa opp Kevin Bond uten et knyst da denne saken gikk for fullt... vi ville ikke ha skurker inn i klubben, hehe og hva ender vi opp med? Storskurken selv:D Big Skurk Allardyce.

Det er rart at Bond gikk så stille som han gjorde, hadde vell akkurat tegnet kontrakt..

Munnen hans ble vel kanskje lukket med noen £ involvert... :)
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 17. Juli 2007, 04:00 »
Bond blei nokså forbanna og trua vel med søksmål. Og når Big Sam blei ansatt blei han desto mer forbanna på Fat Fred. Forståelig nok.
Ser ut som om Ashley og co ikke er spesielt redde for denne greia.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 17. Juli 2007, 11:18 »
Bond blei nokså forbanna og trua vel med søksmål. Og når Big Sam blei ansatt blei han desto mer forbanna på Fat Fred. Forståelig nok.
Ser ut som om Ashley og co ikke er spesielt redde for denne greia.
Men hvor er det blitt av søksmålet? Har Bond gått til retten eller?

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 17. Juli 2007, 11:30 »
Nei. Han snakket sikkert med en advokat og fant ut at det bare ville skade ham selv.

Sam skulle jo og gå til rettsak mot BBC forresten, men vi har ikke sett noe til det.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.