20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barcelona selger åtte spillere  (Lest 4497 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Barcelona selger åtte spillere
« på: 11. Juni 2007, 16:18 »
I følge nettavisen.no (med kilder fra den spanske avisen Dario Sport) skal Barcelona selge hele 8 spillere i sommer  :o.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/spania/article1105633.ece

"Ifølge den spanske avisen Dario Sport vil klubben selge hele åtte spillere. Santi Ezquerro, Eidur Gudjohnsen, Thiago Motta, Gio van Bronckhorst, Rafael Marquez, Sylvinho, Edmilson og Lilian Thuram vil alle bli plassert på transferlisten så snart sesongen avsluttes."

Rafael Marquez hadde jo vært et fantastisk kjøp (om han vil komme?) - synest dere ikke?.
Det samme med Thuram, som en slags reserve? (han har jo enorm erfaring, noe som kan være viktig under oppbyggingen av et "nytt lag").

Diskuter!
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barcelona selger åtte spillere
« Svar #1 på: 11. Juni 2007, 16:33 »
Interessant. Newcastle har bruk for nesten samtlige av de 8. Kanskje ikke Motta og Edmilson, men det hadde ikke vært meg i mot. Nå som Parker har dratt har vi ingen skikkelige defensive midtbanespillere, og nei, Butt er alldeles ikke god nok. Uansett, jeg håper Sam plukker opp noe av dette Barca-utsalget.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 11. Juni 2007, 16:37 »
Tenk dere dette laget:

-----------------Given-------------------
-----------------------------------------
--Thuram--Marquez------Taylor--Baines--
---------------Edmilson------------------
-----Milner-----------------Duff---------
---------------Barton-------------------
-------Owen----------Viduka------------

Ikke at det skjer, men... Marquez er det bare å hente. Det samme gjelder Thuram. Pure class.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 11. Juni 2007, 16:39 »
Van Bronckhorst - Ja takk
Ezquerro - Nei takk
Gudjohnsen - Ja takk
Motta - Ja takk, til nød
Marquez - Ja Ja Ja!
Sylvinho - Nja
Edmilson - Nja
Thuram - Ja takk, til nød

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 11. Juni 2007, 16:40 »
Thuram, en av verdens beste forsvarsspillere, vil du kun "ha til nød"?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 11. Juni 2007, 16:42 »
Du leser riktig ja. Vet ikke hvor mange Barcelonakamper du har sett i år, men jeg har sett ca. 20. Thuram er på vei ned, ingen tvil om det. Mannen er 35år og tenker nok mer på sin karriere etter han legger opp.

Og hvorfor skal Barca kvitte seg med han hvis han er SÅ god?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 11. Juni 2007, 16:43 »
Fordi han er gammel, og fordi Barcelona er "verdens beste" lag! Men vi kan ikke sikte like høyt som Barca gjør, og da ville dette være en knallsignering. Han er bedre enn alle vi har i dag.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 11. Juni 2007, 16:47 »
Selvfølgelig vil han være bedre enn de vi har i dag. Men er han god nok? Jeg tviler sterkt på at han vil klare å følge tempoet i PL. Og han vil nok max holde i en sesong, så jeg mener dette bare vil være å utsette forsvarsprobleme våre. Solano kjenner PL og vi vet han fungerer nogenlunde.

Jeg håper vi henter inn en spiller i alderen 26-28år, som har rutinen og erfaringen vi trenger, men som alikevel har mange sesonger foran seg.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #8 på: 11. Juni 2007, 16:53 »
Hvor mye tror dere Barcelona slipper Marquez for?.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 11. Juni 2007, 17:07 »
Selvfølgelig vil han være bedre enn de vi har i dag. Men er han god nok? Jeg tviler sterkt på at han vil klare å følge tempoet i PL. Og han vil nok max holde i en sesong, så jeg mener dette bare vil være å utsette forsvarsprobleme våre. Solano kjenner PL og vi vet han fungerer nogenlunde.

Jeg håper vi henter inn en spiller i alderen 26-28år, som har rutinen og erfaringen vi trenger, men som alikevel har mange sesonger foran seg.

Begriper ikke helt hvordan du overhodet kan tvile på Thuram etter å ha opplevd sesong på sesong med fatalt dårlig forsvar. Bramble, Ramagae, O` Brien og hele gjengen. Selvsagt sier Sam Allardyce ja takk til alle de spillerne, hvis han får dem.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 11. Juni 2007, 17:13 »
Tror ikke du helt har skjønt hva jeg mener. Selvfølgelig vil Thuram være en stor forbedring i forhold til denne sesongen, men han hever ikke laget nok til at vi kan være med å kjempe der vi ønsker. Som jeg nevnte tidligere tror jeg Thuram vil slite veldig med tempoet i PL..

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 11. Juni 2007, 17:37 »
Helt enig. Thuram begynner å merke alderen. Selvsagt er han bedre enn Ramage og Carr, men syns vi bør se på andre alternativer enn han...

Er jo ikke sånn at enten må vi få Thuram, ellers får vi ingen ;)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 11. Juni 2007, 17:43 »
Van Bronckhorst - Ja takk
Ezquerro - Nei takk
Gudjohnsen - Ja takk
Motta - Ja takk, til nød
Marquez - Ja Ja Ja!
Sylvinho - Nja
Edmilson - Nja
Thuram - Ja takk, til nød
Hmm, i Sylvinho hadde vi kansje fått den hurtige og gode venstrebacken vi så sårt trenger, eller kansje van Bronckhorst. Trenger ikke begge 2, og jeg foretrekker nok Sylvinho av disse!
Marquez hadde vært særdeles god som stopper!
Edmilson som den defensive på midtbanen vår, et glitrende arbeidsjern som har god teknikk og flink til å fordele baller!Motta er vel litt av samme typen som Edmilson, men ikke fult så god synes jeg, men så er vel han en ung-gutt i forhold til Edmilsen og har fremdeles mange år igjen som fotballspiller. Trenger ikke begge, men vanskelig å velge synes jeg.......
Thuram kan steppe inn både som høyreback og midtstopper, er jo fremdeles råsterk og meget rutinert og god til å lese spillet. Var jo meget rask før, så vil ikke si at han er blitt direkte treg selv om han har mistet litt fart med årene.
Ezquerro og Gudjohnson trenger vi ikke da vi har fått vår targetmann i Viduka, mener jeg!

I tillegg har vi jo Giuly som vi er blitt linket til, en lynkjapp høyreving som vil gledet meg stort å få inn. En perfekt konkurrent til vår unge mann Milner.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #13 på: 11. Juni 2007, 20:15 »
Jeg tar gjerne hvem som helst av disse spillerne imot med åpne armer. Ezquerro kunne sikkert ha klart seg i rotasjonsystemet vårt, men han trenger vi kanskje ikke... Gudjohnsen er en fantastisk fotballspiller! Får vi ham, kan vi selge enten Martins eller Owen.

Men det er Thuram og Marquez som er spesielt ønsket fra min side. Hentet vi begge disse to, pluss Baines og Ben Ham (pluss en midtbanespiller?), tror jeg at laget vårt ville sett meget bra ut.

Noreng

• Gjest
« Svar #14 på: 11. Juni 2007, 23:49 »
Gud,Silvino, Gio Marquez og Edmilson kanskje?

men Marquez og Edmilson stikker vel spanske klubber, Gio til nederland og Gud til annet engelsk lag.