20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Månedens forumbruker for mai - avstemning  (Lest 4569 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Månedens forumbruker for mai - avstemning
« på: 28. Mai 2005, 16:56 »
De nominerte er som følger:

Mushans - Har kommet som et friskt pust og skaper mange fine diskusjoner.

Asbjørn - (Ingen begrunnelse)

DanMan - Gode innlegg som alltid er velbegrunnet og reflekterte.

Geordie-Olav
- Har blitt en gammel traver. Det hadde jeg ikke trodd for et år siden. Skaper alltid liv i diskusjonene.

Bjørn - Gode innlegg som alltid er velbegrunnet og reflekterte.

BegBie - Var veldig aktiv tidlig i måneden med friske diskusjoner.

Mack - Alltid aktiv i seriøse samtaler og har kvalitet over tekstene sine. Mye fornuft i det han sier.

Joakim - Skriver saklig og begrunner sine påstander.

Nordin - Gjør NewUtd.com stort

Christian - Gjør NewUtd.com stort

UrzaiZ - Gode innlegg og er aktiv her på forumet.

Torjus - Gode innlegg med kvalitet.

Det er mange nominerte, og undertegnede tar på seg skylden for det. Vi får se hvordan det går allikevel. Mack, Joakim, Nordin, Christian, Torjus og UrzaiZ må slettes fra avstemningen da det ikke var plass nok til dem. Beklager, men dere var de siste som ble nominert. Fjernet også synderen for for mange nominasjoner.

Avstemningen er åpen i tre dager.

Neste måned forsøker vi med at vi bare kan nominere en person hver, og begrunnelsene skal være fyldige.
Toon, Toon,
Black and white army

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1 på: 28. Mai 2005, 17:04 »
Syntes Bjørn fortjener det. Han har humoren på plass og alltid et godt smil. Dessuten er han en av de mer vitende på forumet.

Noreng

• Gjest
« Svar #2 på: 28. Mai 2005, 17:41 »
Det stå mellom to for meg...

Olav og Bjørn

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 28. Mai 2005, 19:00 »
Det ble Bjørn denne gang. Jeg liker det jeg har lest av ham hittill, og humoren er aldri langt unna. Sånt liker jeg. Keep up the good work, Bjørn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #4 på: 28. Mai 2005, 19:13 »
Oi! Overlegen seier for Bjørn ser det ut som. Syntes at han har fortjent deg jeg.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 28. Mai 2005, 23:18 »
Det er mange gode kandidater her, og enda flere var det som ble nominert, men ikke fikk plass. Jeg har det enda ikke helt klart for meg hvem jeg skal velge. Noen tips?
Toon, Toon,
Black and white army

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #6 på: 29. Mai 2005, 01:10 »
Synes det har vært mye bra denne måneden. Bjørn argumenterer fint og har som en annen i denne tråden sa, alltid et glimt i øye. Mushans har hatt noen heftige og saklige diskusjoner med Asbjørn, selv om noe har vært litt for "personlig". Asbjørn har blitt en fast inventar på forumet og skriver veldig mye saklig, selv om jeg er enig i ganske lite av det han skriver. Mitt valg falt på ham.

Ellers så synes jeg blant annet Joachim burde blitt nominert. Han skriver alltid velbegrunnet og poster lange informative/oppklarende innlegg. BegBie har ikke noe på den lista å gjøre mener jeg. Han er en god debattant som jeg ikke har noen ting å utsette på, men fyren er på flyttefot og har knapt postet et eneste innlegg her de siste ukene  :)

At vi har for mange kandidater er bare et godt tegn. Det er flere som jeg ikke har nevnt i innlegget mitt som fortjener et klapp på skulderen.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 29. Mai 2005, 15:22 »
Sitat fra: "Nordin"
Ellers så synes jeg blant annet Joachim burde blitt nominert.

Jeg har forstått det som at du mener meg, og da forbeholder jeg meg retten til å rette litt på deg. Og ja, jeg hater folk som skriver navnet mitt feil. Jeg er svært prippen på akkurat det punktet :wink:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #8 på: 29. Mai 2005, 15:26 »
Sitat fra: "Joakim"

Jeg har forstått det som at du mener meg, og da forbeholder jeg meg retten til å rette litt på deg. Og ja, jeg hater folk som skriver navnet mitt feil. Jeg er svært prippen på akkurat det punktet :wink:

Hehe, beklager på det sterkeste. Har en kamerat som heter Joachim, så jeg får vel skylde på det  :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

DanMan

• Gjest
« Svar #9 på: 31. Mai 2005, 14:15 »
Mange gratulasjoner oversendes Bjørn!  :)  Keep up the good work! (gjelder de andre på lista ++ også)

Vil takke for at noen tok seg bryet til å nevne mitt kandidatur, og faktisk stemme på meg!  :D Min første stemme, noe som betyr at jeg gjør NOE riktig i allefall. :lol:

Dessverre har jeg hatt litt dårlig tid i det siste, med eksamen på trappene, men etter den - frem til sommerferien (da jeg blir stille  :( ) - skal jeg være så aktiv jeg bare klarer.

Dessverre fikk jeg heller ikke stemt på denne avstemningen (som jeg ikke ble klar over før nå), men kan i all beskjedenhet si at jeg ville stemt på Asbjørn, som jeg vil gi ekstra "motstrøms"-cred til for sine meninger.

Én ting: På disse avstemningene, er det restriksjoner på antall stemmer? Kan man stemme på flere eller samme person flere ganger? *håper ikke det*

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 31. Mai 2005, 20:21 »
Sitat fra: "DanMan"
Vil takke for at noen tok seg bryet til å nevne mitt kandidatur, og faktisk stemme på meg!  :D Min første stemme, noe som betyr at jeg gjør NOE riktig i allefall. :lol:

Bare hyggelig. Var noe jeg hadde bestemt meg for å gjøre, og da gjorde jeg det selv om du var for slapp på slutten av måneden.

Sitat fra: "DanMan"
Én ting: På disse avstemningene, er det restriksjoner på antall stemmer? Kan man stemme på flere eller samme person flere ganger? *håper ikke det*

Kan selvfølgelig bare stemme en gang hver.
Toon, Toon,
Black and white army

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 31. Mai 2005, 20:43 »
Hehe, dette var gøy!

Hadde ikke regnet med å bli nominert til det her, er mange fler her inne som sitter inne med mye mer kunnskap og lignende enn det jeg gjør!
Det er mange flinke folk her inne, som vet en hel masse rart om alt og ingenting....

Skal fortsette i samme spor i tiden fremover også, det er vertfall sikkert:)
Husker ikke nå i farten hvem jeg stemte på, tror det var Geordie-Olav jah.

Men takk igjen til dem som stemte på meg, det er høy kvalitet på forumet, og det er alle som bruker forumet sin fortjeneste!

Bjørn - bukker ærbødigst
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

DanMan

• Gjest
« Svar #12 på: 01. Juni 2005, 10:53 »
Sitat fra: "Mack"
Bare hyggelig. Var noe jeg hadde bestemt meg for å gjøre, og da gjorde jeg det selv om du var for slapp på slutten av måneden.

Kan selvfølgelig bare stemme en gang hver.

Ja, det kan nok stemme at jeg var "for slapp", men slik blir det dessverre i de disse eksamenstidene. Og i tillegg til eksamen finner samtlige lærere det passende med prosjektarbeid i samtlige fag. *fyll inn banneord her* lærere altså!  :lol: Gjør mitt beste i allefall.  :)

Takk for svar!

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 05. Juni 2005, 17:38 »
Mitt valg falt på Geordie-Olav.. Kort og godt pågrunn av hans meget gode innlegg og saklighet.. Han skriver bra.. Men jeg synes egentlig at alle som er ivrige forumbrukere fortjener å bli månedens beste  :wink:
ignert Morten.