20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 395036 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #2190 på: 14. Aug. 2011, 08:43 »
Vi mista isåfall VELDIG mange poeng for Solskjærs fellibg av ROb Lee. Noe for Guinness Rekordbok?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2191 på: 14. Aug. 2011, 08:44 »
Joey Barton: Bad shirt, shoes and views from shearer again. Sort it out slaphead........

Shearer får gjennomgå etter Barton har sett MOTD.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2192 på: 14. Aug. 2011, 10:31 »
Joey Barton: Bad shirt, shoes and views from shearer again. Sort it out slaphead........

Shearer får gjennomgå etter Barton har sett MOTD.

Eg tykkjer godaste Joey kan ta og holda kjeft eg no. Eg skjønnar godt at han vart provosert etter at Song trakkar på han med vilje, men det forsvarar ikkje det han presterer å gjera mot Gervinho. For all del, slikt ser ein ofte i fotball. Hadde det for eksempel vore Joey som stempla Song so hadde han fått 3 kampars straff etter kampen, sidan dommaren ikkje såg det.
Men eg tykkjer det vert litt for ofte bråk med Barton. Ein hadde slaget mot Gamsten forrige sesong. Mi TRENGE ikkje ein slik spelar i troppen. Ja, han er ein god fotballspelar, men han greier ikkje å oppføra seg. Problemet er at mi treng ein slik spelartype på laget, ein som ofrar alt. Joey har brukt opp min tillitt.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2193 på: 14. Aug. 2011, 10:39 »
Joey Barton er en spiller som gir alt for Newcastle. Han spiller med hjerte utenpå drakta og det er slike spillere jeg vil ha i klubben. Barton bør få ny kontrakt asap

Howdon

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2194 på: 14. Aug. 2011, 11:55 »
Jeg synes Barton er en kjempe resurs han setter Newcastle som klubb på førstesidene i avisene, og det er ofte sirkus rundt ham. Han er et resultat av sine dårlige handlinger tidligere i karieren, og blir nå forfulgt og mobbet på banen for å sprekke. Hvis han legger lokk på seg selv går det utover hans prestasjoner.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2195 på: 14. Aug. 2011, 15:16 »
Tror vi skal være fornøyde med at Barton selv fikk gult kort. Da kan vel ikke FA overprøve dommerens avgjørelse og straffe han etter såkalt videobevis, eller kan de det? Isåfall kan det bli mange kamper på han.

Arsenal fortsetter der de slapp i fjor, som en av PL`s største kortsamlere. Wenger kritiserer veldig ofte andre lag for røff behandling av hans egne fintspillende gjeng, men glemmer ganske fort hva hans spillere gjør.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2196 på: 14. Aug. 2011, 18:20 »
Tror vi skal være fornøyde med at Barton selv fikk gult kort. Da kan vel ikke FA overprøve dommerens avgjørelse og straffe han etter såkalt videobevis, eller kan de det? Isåfall kan det bli mange kamper på han.

Arsenal fortsetter der de slapp i fjor, som en av PL`s største kortsamlere. Wenger kritiserer veldig ofte andre lag for røff behandling av hans egne fintspillende gjeng, men glemmer ganske fort hva hans spillere gjør.
I så fall går dei imot reglane på De Jong. Grunnen til han ikkje fekk straff pga Ben Arfa taklingen var at dommaren såg taklingen osv. Dermed kunne dei ikkje bruke videobevis.

Om FA skal følge sine egne rettningslinjer og holde en konsekvent linje så skal Song nå etterforskes med videobevis og idømmes 3 kampers karantene for sin stempling på Barton.
Men jeg frykter at FA er for feige med å ta slike avgjørelser mot de absolutte topplagene og mest respekterte managerne (Wenger og Ferguson).

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2197 på: 14. Aug. 2011, 18:28 »
Tviler på at dommeren så stemplingen?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2198 på: 14. Aug. 2011, 18:47 »
Det kan han ikke ha gjort, for da måtte han gitt rødt kort. Den var rett og slett ekstremt stygg, men ikke lett å se.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2199 på: 14. Aug. 2011, 19:55 »
Noen som klarer å fiske fram en link til det intervjuet?
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2200 på: 14. Aug. 2011, 20:29 »
MsiDouglas Mark Douglas
Given Joey was told by NUFC not to do Goals on Sunday, I'm surprised he's going on 606... He's showing no signs of going quiet!

Kvifor kan han ikkje halda kjeft? Skreiv drit om Shearer og? Eg får nesten inntrykk av at Joey trur han er like store legende blandt fansen som nettopp Shearer er, men han når han ikkje opp øve skruknottane ein gong. So no mot Arsenal skulle han nok ein gong visa kor grepa kar han er og denne gong å gå i spissen for å få slutt på filminga blandt fotballspelarar... Eg er so jevla lei denne fyren. Eg tykkjer det er synd, for eg har likt han før og tykkjer han er viktig for laget.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2201 på: 14. Aug. 2011, 21:06 »
Souness hadde faktisk eit godt poeng anngåande Barton idag. Han er igrunn berre ein avarage spelarar som ingen hadde prata om, viss det ikkje var fordi alt det tullet hans.

At han startar å angripe Shearer, visser jo berre at han mangler sjølvinnsikt.

Jeg synes egentlig det var et rimelig dårlig poeng, menn da går jeg utifra at vi vurderer Barton ulikt. Resten skal jeg være enig med deg i.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2202 på: 14. Aug. 2011, 21:15 »
Ja, det er jo helt klart, selv om han da etter min mening har fortjent rikelig med positiv omtale for spillet sitt seneste sesongen også. Synes Barton var brukbar også mot Arsenal, og ikke minst viktig bare ved å være tilstede.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2203 på: 14. Aug. 2011, 21:27 »
Det er klart medieinteressen rundt grå utenpå fotballspillern Joey Barton, men det skal sies at han tidvis har vært en veldig markant midtbanespiller i PL siste 10 årene. Hadde noen fantastiske sesonger i City, og i fjor mener jeg han var en av de bedre engelske midtbanespillerene, særlig før nyttår.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2204 på: 14. Aug. 2011, 21:29 »
Ganske synd at han gang på gang gjennom karrieren sin har driti seg ut så mange ganger. 100% sikker på at Barton ville vært fast i England-troppen og en av PL beste spillere hadde han klart å kontrollere seg. Talentet han er det ikke mulig å sette spørsmålsstegn ved. Må vel si at jeg syns han er bedre enn "average" Souness ;)