20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 397923 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #2175 på: 13. Aug. 2011, 22:30 »
Barton gjorde noe dumt i dag, men å kun gå til angrep på Barton blir så altfor, altfor dumt.

Skulle han hatt rødt? Ja!
Men var reaksjonen hans på Grevinho's ANDRE filmning for dagen rett? Ja.
Var filmingen rett? Nei, så absolutt ikke, kvalmt!

Enkelt og greit. Han var ikke noe værre enn vi
sse andre på banen.
Nei.

StevieT

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2176 på: 13. Aug. 2011, 22:31 »
Deg om det... De spillerene du lister opp leverte også gode prestasjoner. Men du kunne se på Barton at han kjempet alt han hadde, ga 120% og virkelig ville bevise for alle at han har noe på laget å gjøre. Tydeligvis ikke alle som fikk med seg det...

Richiii

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2177 på: 13. Aug. 2011, 22:33 »
Det er en grei sak, alle gjør opp sine egne tanker, meninger og tolkninger, det er vel derfor vi elsker denne herlige sporten? :)

Per idag synes jeg ingeni dagens tropp kvalifiserer seg til å bli kallt Mr. Newcastle, men er enig i  at Colo er nærmest.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2178 på: 13. Aug. 2011, 22:33 »
Gervinho får Arsenalfansen klage så mye de vil på. Jeg bryr meg pent lite om han siden han ikke er vår spiller.

Sitat
Men var reaksjonen hans på Grevinho's ANDRE filmning for dagen rett? Ja.
Nei. Han er profesjonell, og skal holde hodet kaldt så han ikke ødelegger for laget sitt. Ja, det er fristende å gjøre det han gjorde.

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2179 på: 13. Aug. 2011, 22:39 »
Tim du burde virkelig heller bare holde deg te å lese innlegg..
Det du skriver er tåpelig gang på gang..du og norske kommentatorer..

Alle ville gjort det samme som barton..selv om det ikke er riktig..

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #2180 på: 13. Aug. 2011, 22:39 »
Vi satt og lo godt av Barton i dag Tim, men er enig i at det unødvendig å dra han opp på den måten  . Nå blir enden på visa god for vår del, og vi slipper billig unna.  På den annen side, Joey ser at dommern ikke følger med, så det er en bevisst og sleip handling som han ser at han slipper unna med.Barton spiller ikke en spesiell god kamp i dag, elendige innlegg og cornere, men han er nok viktig for laget. Og jeg mener det var helt riktig å kaste seg når Gervinho faktisk slapper til han ganske hardt i ansiktet. Det er uakseptabelt og korrekt rødt kort.
« Siste redigering: 13. Aug. 2011, 22:41 av Flatline »
If it has tits or wheels, count on problems!

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2181 på: 13. Aug. 2011, 22:43 »
Hehe, greit det luny, skal ta det til etteretning.

Tror ikke dere hadde synes det hadde vært like morsomt dersom vi hadde fått straffe dømt mot oss.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2182 på: 13. Aug. 2011, 23:23 »
Barton twittrer om Gervinho. Er vist enkelte på andre forumer som synst han er hysterisk.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2183 på: 14. Aug. 2011, 00:40 »
Gervinho får Arsenalfansen klage så mye de vil på. Jeg bryr meg pent lite om han siden han ikke er vår spiller.

Så du har aldri, eller kommer aldri til å gi uttrykk for misnøye med andre spillere enn de som spiller for Newcastle? Interessant, og jeg blir imponert om dette er noe du klarer å følge. Jeg på den andre siden er nok laget av svakere fiber og lar meg provosere blå av spillere fra andre klubber rett som det er.  :D

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2184 på: 14. Aug. 2011, 01:12 »
Han ble utvist, og fikk som fortjent. Da er jeg ferdig med det. Skal nok ikke si meg så skinnhellig at jeg ikke hadde ytret noen mindre pene ord om mannen med det herlige midtskillet dersom han ikke hadde blitt straffet, og har sikkert gjort det før også mot andre spillere som har kommet unna med juks. Eneste unntaket er nok Solskjær etter taklingen på Lee. Den poteten har jeg ikke svelget enda. Er fortsatt 100% overbevist om at vi hadde vunnet ligaen den sesongen dersom han ikke hadde taklet Lee bakfra alene med keeper.

Det er ikke spilleren Joey Barton som irriterer meg. Spillerens positive sider utveier personens negative sider, men noe favoritt kommer han aldri til å bli. Den statusen er reservert til gode spillere med hvertfall et bittelite hint av integritet. Dagens handlinger, handlingene mot Gamsten, utvisningen mot Liverpool +++ alt annet han tidligere har gjort viser at den tilsynelatende oppegående personen bare har det i munnen, og ingen andre plasser.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2185 på: 14. Aug. 2011, 01:33 »
Jeg kan vel grovt sett si meg enig med deg Tim, men gir nok kanskje Barton litt mer "credit" enn det du gir uttrykk for at du gjør.  :P

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2186 på: 14. Aug. 2011, 03:32 »
Jeg har sagt det for et par sider siden, og sier det igjen. Jeg synes at det Barton gjør i dag, viser hva slags type spiller han er. Det er direkte pinlig for oss, at en av våre spillere gjør det han gjorde i dag. Det er ikke noe klubben burde akseptere.

For det andre, så mener jeg at Barton hadde en av sine svakeste kamper for Newcastle på lenge. I første omgang er han overalt, men aldri der han skal være. På høyresiden. Så dere rommene som var på vår høyreside gjennom hele kampen. Heldigvis hadde vi en back i Simpson som ryddet opp i det meste.

Barton jobber og sliter, men i dag var han svak. Innsatsen er det aldri noe å klage på når det gjelder denne mannen, men i dag prøvde han hardt, og bommet. Jeg vil faktisk gå så langt som å si at han var vår desidert dårligste i dag.

Plusskontoen hans i dag, er at han tar det som skjedde med Song som en mann. Løper til fjerdedommer og sier at han burde sett det. For det burde han. Hoveddommer er dekket og kan ikke se det, men fjerdedommeren burde sett det. At han fikser opp med Song under kampen og etter kampen, viser at det faktisk er noe oppi hodet hans. Men det veier dessverre ikke opp for det IDIOTISKE han gjør i situasjonen med Gervinho. Som kunne kostet laget ett poeng, om dommeren hadde gjort jobben sin.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2187 på: 14. Aug. 2011, 03:37 »
Jeg har sagt det for et par sider siden, og sier det igjen. Jeg synes at det Barton gjør i dag, viser hva slags type spiller han er. Det er direkte pinlig for oss, at en av våre spillere gjør det han gjorde i dag. Det er ikke noe klubben burde akseptere.

For det andre, så mener jeg at Barton hadde en av sine svakeste kamper for Newcastle på lenge. I første omgang er han overalt, men aldri der han skal være. På høyresiden. Så dere rommene som var på vår høyreside gjennom hele kampen. Heldigvis hadde vi en back i Simpson som ryddet opp i det meste.

Barton jobber og sliter, men i dag var han svak. Innsatsen er det aldri noe å klage på når det gjelder denne mannen, men i dag prøvde han hardt, og bommet. Jeg vil faktisk gå så langt som å si at han var vår desidert dårligste i dag.

Plusskontoen hans i dag, er at han tar det som skjedde med Song som en mann. Løper til fjerdedommer og sier at han burde sett det. For det burde han. Hoveddommer er dekket og kan ikke se det, men fjerdedommeren burde sett det. At han fikser opp med Song under kampen og etter kampen, viser at det faktisk er noe oppi hodet hans. Men det veier dessverre ikke opp for det IDIOTISKE han gjør i situasjonen med Gervinho. Som kunne kostet laget ett poeng, om dommeren hadde gjort jobben sin.

Så du den samme kampen som folk flest?? Han jobbet bra og stod på.. ikke hans beste kamp, men at han var banens dårligste? tror du skriver i fylla...? Hvem med Ameobi? Og cabeye var ikke bedre enn Barton, selvom jeg tror Cabeye vil bli stor, trenger litt tid. Det Barton gjør er i kampenshete.. Fotball er mer enn å sparke på en ball, det er følelser og temperament! Det innlegget ditt, utenom det siste avsnittet er bare søppel.. dessverre

OLEZZ

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2188 på: 14. Aug. 2011, 03:42 »
Smart å si at Barton var den dårligste på banen, når vi hadde en Demba ba som var så og si usynlig.
Synes også tiote var rusten

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2189 på: 14. Aug. 2011, 06:16 »
Han ble utvist, og fikk som fortjent. Da er jeg ferdig med det. Skal nok ikke si meg så skinnhellig at jeg ikke hadde ytret noen mindre pene ord om mannen med det herlige midtskillet dersom han ikke hadde blitt straffet, og har sikkert gjort det før også mot andre spillere som har kommet unna med juks. Eneste unntaket er nok Solskjær etter taklingen på Lee. Den poteten har jeg ikke svelget enda. Er fortsatt 100% overbevist om at vi hadde vunnet ligaen den sesongen dersom han ikke hadde taklet Lee bakfra alene med keeper.

Det er ikke spilleren Joey Barton som irriterer meg. Spillerens positive sider utveier personens negative sider, men noe favoritt kommer han aldri til å bli. Den statusen er reservert til gode spillere med hvertfall et bittelite hint av integritet. Dagens handlinger, handlingene mot Gamsten, utvisningen mot Liverpool +++ alt annet han tidligere har gjort viser at den tilsynelatende oppegående personen bare har det i munnen, og ingen andre plasser.

Svelga maling?? Vi havna på 13.plass den sesongen. Vi endte drøye 30 poeng bak ligagullet......så jeg vet ikke jeg!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM