20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 397245 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #1770 på: 27. Mai 2011, 23:20 »
Jeg er fremdeles så bitter på Carroll at jeg snur meg vekk hver eneste gang jeg ser han i rødt på skjermen. Og nei, jeg bryr meg ikke om noen mener det er "ufortjent".

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1771 på: 27. Mai 2011, 23:25 »
Unnskyld meg altså, men nå er det en del folk ute og sykler her. Jeg tror ikke så mange her er hårsåre om JB twitrer eller hva f??? det heter med eller mot andre hjernedøde.  Problemet er at han tillyser med stor ståhei at han skal fortelle sannheten på twitter, for så å henlede oppmerksomheten på ledelsen av klubben. Det er illojalt enten msn liker det eller ikke, og det kommer fra en fyr som har snakket opp og ned i mente om sin æresfølelse og vilje til å gjengjelde tillitten.

Jeg kan skjønne at han ikke liker fat mike eller derek llambias, men det han gjør nå er å projisere disse holdningene ut til hele verden, noe som kan koste oss gode spillere inn.

Han har vært tilnærmet eksemplarisk siden gamst saken, men nå føler jeg han er på veg bort fra den smale sti igjen. Det er for hvermansen ikke farlig å drite seg litt ut på twitter, men når media, motstandere og fans bare venter på at du skal drite deg ut, ja da blir følgene større når du gjør det også.

Shut the fuck up Joey - hold kjeft spell ball

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1772 på: 27. Mai 2011, 23:34 »
Problemet er at han tillyser med stor ståhei at han skal fortelle sannheten på twitter, for så å henlede oppmerksomheten på ledelsen av klubben.

Hvor er dette fra? Han har ikke skrevet noe om ledelsen på Twitter det jeg kan se, har han fjernet det?

Eller er det tatt fra det intervjuet på Toon Talk som har disclaimer: "Please note this is not a quote from Joey Barton simply hearsay, so anyone using this a quote will be on dodgy ground.".

Bare lurer, for jeg ser virkelig ikke det samme som du ser.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1773 på: 28. Mai 2011, 00:27 »
Jeg har bare sett utdrag fra retweets om at han ikke vil signere før ashley selger, men hvis dette er falsk skal jeg være den første til å endre mening.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1774 på: 28. Mai 2011, 00:40 »
Har vel aldri skrevet noe slikt. Var hans venn Steve Wraith som sa på radio:

I've been friends with Barton for a couple of years now and I held a big event last week with him and Nolan for the NSPCC...

Danny Simpson with a tiny bit of help from me have got him onto twitter so follow him @joey7barton.

I can't quote him as he will get into bother...this is what he said to me in a conversation though...

I don't want to leave. I love it here and the fans know that.

I will be here next season, no way am i being sold. Once my contracts up my hands are tied but hopefully someone buys the club by then.

I love this club and want success. We should buy the club like they did at Barcelona.

I am starting a twitter account this week so every fan will know the truth.

I love the fans of this club and want to bring a trophy here.

Please note this is not a quote from Joey Barton simply hearsay, so anyone using this a quote will be on dodgy ground.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1775 på: 28. Mai 2011, 01:07 »
Ja, det er det jeg og har sett Fredd, står absolutt ingenting på Twitter som jeg kan finne om at han ikke vil signere før Ashley selger. Eneste er vel Savage som har mobbet han litt, der han svarte om Savage kunne fikse "trial" et sted. Og det tok jeg som total fleip. Savage svarte forøvrig at Barton har hatt nok av "trials", noe Barton bare lo av og sa greit nok, la opp til den selv.  :)

Kan hende han har lagt det ut, og siden fjernet det, men ser få indikasjoner på det. Skal også legge til at jeg er en svært amatørmessig bruker på Twitter, så kan godt hende at det skjuler seg noe et eller annet sted.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1776 på: 28. Mai 2011, 02:41 »
Nei, det stemmer. Barton har ikke nevnt ledelsen med et ord noen plasser - han har bare eid godeste Pierse Morgan :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1777 på: 28. Mai 2011, 08:09 »
Blir så drittlei av alle spillere som sier "i love the club." Akkurat nå er Joyes elsk for  klubben betinget av hvor mye han får i lønn. "Jeg elsker klubben og vil bli, men bare hvis jeg får £60 000 i uka." Er bare fotballspillere og agenter som ikke skjønner at den setningen kan være litt selvmotsigende.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1778 på: 28. Mai 2011, 09:12 »
Njæ, både og. Jeg kjenner mange leger som "utelukkende ble leger av humanitære grunner" - de sier ikke fra seg lønna på 1,5mill av den grunn.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1779 på: 28. Mai 2011, 09:47 »
Blir så drittlei av alle spillere som sier "i love the club." Akkurat nå er Joyes elsk for  klubben betinget av hvor mye han får i lønn. "Jeg elsker klubben og vil bli, men bare hvis jeg får £60 000 i uka." Er bare fotballspillere og agenter som ikke skjønner at den setningen kan være litt selvmotsigende.

Du vil heller ha inn N`zogbia til same løna? :P Det er vel kanskje ikkje so enkelt? Men sjølvsagt handlar det mykje om pengar.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1780 på: 28. Mai 2011, 11:39 »

Du vil heller ha inn N`zogbia til same løna? :P Det er vel kanskje ikkje so enkelt? Men sjølvsagt handlar det mykje om pengar.

Forskjellige omstendigheter og spillere. Zog er yngre og har et høyere toppnivå. Men det er ikke minst hvordan NUFC stod ved Barton da det blåste som mest rundt ham som tilsier at han bør få fingeren ut og faktisk vise sin takknemmelighet overfor omtrent den eneste klubben som brydde seg. Vi reddet karrieren hans. Hvis han ikke skjønner så pass, kan han ryke til helvete for min del.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1781 på: 28. Mai 2011, 12:13 »
Nå er det vel fra flere kilder sagt ganske tydelig at Bartons problem IKKE ligger i lønnstilbudet, han har sagt seg villig til en reduksjon. Problemet ligger jo i lengden på kontrakten etter alle solemerker.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1782 på: 28. Mai 2011, 13:15 »
Nå er det vel fra flere kilder sagt ganske tydelig at Bartons problem IKKE ligger i lønnstilbudet, han har sagt seg villig til en reduksjon. Problemet ligger jo i lengden på kontrakten etter alle solemerker.

Spiller egentlig liten rolle for meg. Han burde ha akseptert kontrakten uansett, nettopp som et tegn på takknemmelighet. I tillegg har NUFC gode argumenter for sitt kontraktstilbud. For det første er det enkelte rapporter som sier at tilbudet ikke er dårlig. For det andre vil han ved treårskontraktens utfall være 32 år. Innenfor fotballen kan er det mye som kan skje på den tiden. Barton kan igjen bli skadeplaget, eller generelt ikke bærer alderen så godt. Jeg vil ikke ha en ny smith på benken som tjener mye men bidrar lite på banen. En fireårskontrakt er for lenge mener jeg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1783 på: 28. Mai 2011, 13:19 »
Han burde kanskje ditt, og han burde kanskje datt, men det fungerer ikke slik i dagens verden. Faktum er at der fins nok en skokk av andre PL-klubber som står klar til å tilby han kontrakt. Markedskrefter styrer i stor grad fotballen også. 3 år syns jeg ikke er urimelig - vi kan ikke gå rundt å anta at Barton skal knekke foten eller slikt igjen.

Får jo forresten herlige musikktips fra godeste Joey også på twitter - fin bonus!
« Siste redigering: 28. Mai 2011, 13:25 av Kristoffer »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1784 på: 28. Mai 2011, 13:42 »
Jeg tror det bare ligger i de store ambisjonene Barton har for klubben. Og han mener at det kan de ikke oppnå, hvis ikke nye eiere kommer inn. Tror det er mer en protest mot eierne og styret.