20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 398326 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #1740 på: 27. Mai 2011, 12:52 »
Gjengivelsene fra twitter tyder jo på at han har sagt det...

Jeg er uansett enig med ham i at et eierskifte KAN være positivt. For min del kunne det vært nok å skiftet ut DL med hans forgjenger (glemt navnet i farten).

Problemet er at når han nå oppretter en twitteraccount og tillyser en pressekonferanse for å promotere denne, da setter hans syn på ledelsen seg som et mye større issue enn det nødvendigvis er. Alle som gidder å bry seg vet nå at JB ikke vil fornye pga ledelsen (samtidig som agenten takker samme ledelse for at de ikke gav ham fyken "den gang da"). Da drukner det viktige poenget at samme soppen faktisk ville forlenge hvis han fikk være der i 4 år isteden for 3. Logikk???

Jeg synes jeg ser et uønsket fokusskift fra å være Mr Pålitelig til å være Mr Midtpunkt i klubben. (Dette henger også sammen med at han har vært usedvanlig storkjefta i media siste 3mnd)

Mulig jeg leser dette værre enn det er, men hvor mange potensielle signeringer vil stoppe opp og tenke seg om en ekstra gang før de signerer for en klubb under slike forhold?

At han umiddelbart havner i konflikt med Piss Morgan er ikke i utgangspunktet skadelig, da fyren er verre enn byllepest nedentil, men at det nettopp er JB som havner i denne konflikten gjør det vanskeligere for ham å beholde sitt nye image.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1741 på: 27. Mai 2011, 20:53 »
Gøy å se Barton og Savage på twitter nå! :P

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1742 på: 27. Mai 2011, 20:59 »
Jeg kjenner jeg mister all respekt for Barton. Vi kan ikke ha en fjortis visekaptein i klubben... Frustrert og dritlei av hele twittern hannes... Pardew må ta tak i det...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1743 på: 27. Mai 2011, 21:03 »
Han har virket voksen og virket som en ledertype i intervjuene tidligere i sesongen.. Men han beviser meg feil her..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1744 på: 27. Mai 2011, 21:07 »
Haha, kødder dere eller? Han er vel ikke akkurat den første fotballspilleren som har det litt moro på twitter. Se på Rio f.eks. Kjører hardt han. Og Owen. Og Rooney.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1745 på: 27. Mai 2011, 21:10 »
Ja, seriøst! La no mannen få fred.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1746 på: 27. Mai 2011, 21:19 »
Gøy å se Barton og Savage på twitter nå! :P

Er det noe saklig som kommer ut av 2 slike personer da?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1747 på: 27. Mai 2011, 21:24 »
Haha, kødder dere eller? Han er vel ikke akkurat den første fotballspilleren som har det litt moro på twitter. Se på Rio f.eks. Kjører hardt han. Og Owen. Og Rooney.

Ja. Enig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1748 på: 27. Mai 2011, 21:37 »

+1

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1749 på: 27. Mai 2011, 21:45 »
Ja, hva er detta for no fittepreik. Joey Barton er Joey Barton - ikke Morten Gamst Pedersen. Han skal være et rasshøl - et rasshøl som ofrer alt for klubben og som mislikes av alle - bortsett fra newcastlesupporterne.

Kan ikke se han har slengt ut noe som ikke burde vært sagt for lenge siden, uansett.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1750 på: 27. Mai 2011, 21:55 »
Ja, hva er detta for no fittepreik.
;D

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1751 på: 27. Mai 2011, 21:57 »
Litt enig med Eivind her. Han er som han er, og det nytter ikke å endre på det. Tar du gnisten og temperamentet bort fra fyren er det ikke mye Barton igjen. Han må finne ut av ting selv, og jeg er imponert over hvordan han har modnet de siste sesongene. Han kommer aldri til å bli noe englebarn, men han lar bena prate for seg i større grad enn han gjorde før. Har selvfølgelig noen unntak  ;D, men det er noe av det jeg liker ved Joey, han er ærlig og sier at det er sånn han er, og liker du det ikke kan du pisse av. Kan gjærne bli hatet av alle for min del så lenge han fortsetter og spille som han gjør for NUFC ;)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1752 på: 27. Mai 2011, 22:05 »
Ja, hva er detta for no fittepreik. Joey Barton er Joey Barton - ikke Morten Gamst Pedersen. Han skal være et rasshøl - et rasshøl som ofrer alt for klubben og som mislikes av alle - bortsett fra newcastlesupporterne.

Kan ikke se han har slengt ut noe som ikke burde vært sagt for lenge siden, uansett.

Amen! Folk er kunn ute etter å finne ting å "ta" han på no som han ikkje har skreve ny kontrakt. Skal sei ting endrar seg fort her inne. Teinkjer då på personar som CH, Carroll og no goaste Joey Barton. Kanskjer det ikkje berre er dei 3 som sjølv er skuldige, men nokon på toppen...Sjølvsagt ikkje heilet like saker, men likavel mykje likheiter med tanke på folk her inne sine meiningar før og etter.

« Siste redigering: 27. Mai 2011, 22:11 av lgrinde »

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1753 på: 27. Mai 2011, 22:07 »
Teinkjer då på personar som CH, Carroll og no goaste Joey Barton.

Er vel ingen som har slengt dritt mot CH?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1754 på: 27. Mai 2011, 22:10 »
Teinkjer då på personar som CH, Carroll og no goaste Joey Barton.

Er vel ingen som har slengt dritt mot CH?

Mitt inntrykk er at somme her inne har ein tendens til å snu i sitt syn. Eg har ikkje sagt at nokon slang drit om CH, men det kom for eksempel fram at han ikkje skulle hatt noko å gjera med spelarkjøp osv.
« Siste redigering: 27. Mai 2011, 22:15 av lgrinde »