20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 398530 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #1560 på: 05. Feb. 2011, 00:00 »
Det har han også grunn til å være. Men ber alle legge merke til at også Barton mener det er et fantastisk klubbskifte for Carroll, og er sikker på at han kommer til å gjøre det stort. Han skryter av sin tidligere lagkamerat, men er skuffet over at han har forlatt oss. Noe Kevin Nolan også er.

Jepp. Enda en scouse som ikke har helt kontroll på hva som er best for en lokal unggutt på vei til å bli den nye Shearer.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1561 på: 05. Feb. 2011, 00:11 »
Barton er vel en vaskeekte Everton-gutt, så at han mener det er et spennende bytte kan vel i aller høyeste grad være både objektivt og profesjonelt.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1562 på: 05. Feb. 2011, 00:25 »
Joey er en blå scouser ja.
Får Liverpool roet ned tingene rundt klubben, så bør Liverpool bli en bedre utviklingsarena for Carroll. Så for Carroll sin karriere, kan man si det var smart å dra til Anfield.
Men bryr jeg meg om Carroll's karriere nå? Nei....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1563 på: 05. Feb. 2011, 00:36 »
Joey er en blå scouser ja.
Får Liverpool roet ned tingene rundt klubben, så bør Liverpool bli en bedre utviklingsarena for Carroll. Så for Carroll sin karriere, kan man si det var smart å dra til Anfield.
Men bryr jeg meg om Carroll's karriere nå? Nei....

Det spørs hva man verdsetter. Personlig ville jeg valgt å bli legende i hjemklubben, framfor å ligge rundt 5. plass hver sesong. (Og nei, jeg tar ikke lønninger i betraktning)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1564 på: 05. Feb. 2011, 00:40 »
Han hadde potensialet til å bli legende i moderklubben, ja.
Men han har en karriere som strekker seg over 10 år til å tenke på. Jeg kan forstå at det var et fristende valg, men skuffet over at han valgte det han gjorde.
Ville nok ha valgt det samme som deg Parker, men vi kommer aldri til å havne i den situasjonen..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1565 på: 05. Feb. 2011, 01:21 »
Kunne vel vært smartere av Carroll og vente til sommeren dersom han virkelig brydde seg om karrieren. Det er ikke tvil om at det da kanskje hadde vært større mulighet for å havne i en av toppklubbene i England. Slik jeg ser det tenkte Carroll hovedsaklig lønn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1566 på: 05. Feb. 2011, 13:54 »
Selvfølgelig var det lønna som Carroll gikk etter ved hjelp av agenter og LFC. Hadde han ventet til sommeren og fortsatt å imponere så hadde han garantert fått et nytt kontraktsforslag av NUFC, men det hadde 100% sikkert ikke vært på 80 000 pund i uka som han etter ryktene nå får i LFC.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1567 på: 05. Feb. 2011, 18:08 »
Livstidskontrakt. Gi mannen livstidskontrakt. For en mann!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Simmi

• Gjest
« Svar #1568 på: 05. Feb. 2011, 18:09 »
Han er gud.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1569 på: 05. Feb. 2011, 18:09 »
A-fuckin'-men!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1570 på: 05. Feb. 2011, 19:11 »
A-fuckin'-men!

Mener å huske en diskusjon der du ville ha skuddpremie på Barton Jokke?;) At han aldri burde spille for NUFC? Men enig, han er VIKTIG for laget:)!
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1571 på: 05. Feb. 2011, 19:48 »
Jeg tipper han må en liten tur i fengsel, men alikevel får en ny sjanse i klubben... Videre kommer han til å bli en av de beste midtbanespillerne Newcastle har hatt de siste årene...

Så hyggelig å sjå at vedkommande fekk rett!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1572 på: 05. Feb. 2011, 19:51 »
Jeg mente vel at vi burde kvittet oss med Barton etter en del utenomsportslige problemer tidligere. Det hadde kanskje ikke vært det riktige valget.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #1573 på: 05. Feb. 2011, 21:41 »
Aldri vært stoltere av å bære 2011 Barton drakten.
hans reaksjon på Diaby situasjonen er KLASSE.
Du vet så jævlig godt at han kunne most diaby tilbake til arabia med en labb.
Joey barton, du ER newcastle united.
Reflektert, genial, pasningsfot. Har denne mannen en utløpsdato? Han er Newcastle`s paul scholes.
Ser for meg at han holder nivået til han er 35+
If it has tits or wheels, count on problems!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1574 på: 05. Feb. 2011, 21:45 »
hehe, det er feil tråd... men så dere blikket til Nolan når han ble dyttet i ryggen. Hadde det skjedd i en mørk bakgate så hadde ikke jeg ville tort å være Diaby. Det var purt sinne og hat som var i øynene hans. Jeg flirte hver eneste gang han kom i reprise  ;D ;D
Han kom, ble mett og dett var dett....