20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 398236 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #1545 på: 31. Jan. 2011, 12:07 »
Jepp. Det er vel der det ligger. Caroll tjener vel nå 27 i uka. Det er mindre enn hva Tham f.eks kan tilby ham. Dermed vil de ham bedre vilkår for å hindre at han blir misfornøyd med sprikte. Helt rett spør dere meg. Eneste faktoren som sterkt kan bidra til at vi selger  ham er at han slenger inn et transferønske.

Godt å høre at Enrique og Tiote også er på tapeten.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1546 på: 31. Jan. 2011, 12:09 »
"Once Joey?s deal is done and dusted, expect Jose Enrique to be the next in line to sign an improved long-term contract at the club, and then we expect both Cheick Tiote and Andy Carroll to be offered improved deals on Tyneside."

Sier hvem? Nufcblog?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1548 på: 02. Feb. 2011, 18:12 »
"My priority is to make sure this club is stabilised in the Premier League.

"My bread and butter is Newcastle United.

"I owe a lot still to the fans at this club.

"I owe a lot to the players in there ? it?s a great dressing room and obviously if international recognition comes with it I would be honoured to represent this football club."

Read More http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/02/02/joey-barton-puts-newcastle-before-england-72703-28100012/#ixzz1Cp33EVcl

Etter siste dagers hendelse, er det godt å få litt fra Joey Barton igjen :)
Mye som han har sagt før.
Spesielt det hvor han sier at han gjerne vil representere klubben på landslaget liker jeg. Veit han har veldig lyst til å spille for England, men sjeldent jeg leser om spillere som vil representere klubben :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1549 på: 02. Feb. 2011, 18:26 »
Den er bankers for min del! :P
Har ei drakt, men tror den har krympet litt i vask *kremt*
Ben Arfa på årets 3.drakt, og Barton neste år! :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1550 på: 02. Feb. 2011, 18:58 »
For en hemningsløst deilig fyr Joey er. Sånne ting som det her elsker man, og når man atpåtil er så god som det Joey har vært i år er det ekstra deilig!
Nei.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1551 på: 02. Feb. 2011, 19:03 »
Enndå meir god nyheter frå Joey Barton:

http://www.nufcblog.com/2011/02/02/joey-barton-were-not-safe-yet-hes-right/

There?s no doubt at all that Joey Barton has become a darling with Newcastle fans, because it?s widely known the 28 year-old is going to take a pay cut to remain at the Newcastle club.

The deal is said to be almost complete, and it should all be announced sooner rather than later.

Det skal bare mangle egentlig, Castle reddet karrieren. Men det er veldig flott at han faktisk innrømmer det og viser det i kontraktsforhandlingene. Mange som ikke ville ha gjort dette i dagens fotball.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1553 på: 04. Feb. 2011, 12:08 »
Jeg tror ikke Barton selv kommer til å forlange mere enn de £65.000 han har i uka, kansje agenten vil, men Barton personlig tror jeg er villig til å gå litt ned i lønn faktisk.
Jeg sa det først? Følg med på denne siden ::)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1554 på: 04. Feb. 2011, 12:13 »
Jeg tror ikke Barton selv kommer til å forlange mere enn de £65.000 han har i uka, kansje agenten vil, men Barton personlig tror jeg er villig til å gå litt ned i lønn faktisk.
Jeg sa det først? Følg med på denne siden ::)

Jeg mener jeg har lest flere steder at Barton selv har sagt han er villig til å gå litt ned i lønn for å kunne avslutte karrieren i Newcastle.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #1555 på: 04. Feb. 2011, 12:31 »
Dette tror jeg like mye på som om at vi skulle selge Carroll! Vent, hva? Vi gjorde jo det.

Tror nok ikke Joey selv setter kjepper i hjulene, selv om han muligens ser på salget av Carroll som ett steg i feil retning. Hvis det er noen som skal ha penger er det vel agentene tenker jeg...

Går for at Joey blir og at han og Ireland lager magi sammen på banen!
(og - NEI - ikke sånn magi!)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1556 på: 04. Feb. 2011, 13:09 »
Jeg er rimelig sikker på at Barton signerer. Vi har holdt ut m ham i tre sesonger hvor han bare gjore oss vondt. Dermed er det rett og rimelig at han takker for tilliten og signerer en ny kontrakt,med redusert lønn..

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1557 på: 04. Feb. 2011, 21:39 »
Jeg tenkte på joey og jose når Carroll ble solgt... jeg tror nok stallen vi har idag ikke imponerer de, og de er før gode til å sleike bunnen av premier league... tror joey vil slite med å se ut som landslag spiller framover med de spissene han har framfor seg..
Han kom, ble mett og dett var dett....

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1558 på: 04. Feb. 2011, 22:29 »
Noe han bekrefter på tv2 sporten. Han er skuffet til tusen over salget !

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1559 på: 04. Feb. 2011, 23:36 »
Det har han også grunn til å være. Men ber alle legge merke til at også Barton mener det er et fantastisk klubbskifte for Carroll, og er sikker på at han kommer til å gjøre det stort. Han skryter av sin tidligere lagkamerat, men er skuffet over at han har forlatt oss. Noe Kevin Nolan også er.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon