20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 398506 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #1485 på: 15. Jan. 2011, 17:03 »
http://www.espn.co.uk/football/sport/story/67933.html?CMP=OTC-RSS

Joey <3

Når det gjelder pasningsfot så er han helt der oppe ja. .Men mangler litt teknikk mann mot mann til  være den beste.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1486 på: 15. Jan. 2011, 17:33 »
Rett fra levra. Deilig spiller.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1487 på: 15. Jan. 2011, 18:23 »
Digger han. Poenget var vel ikke ferdigheter, men rett og slett hvordan han produserer utpå bana.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1488 på: 16. Jan. 2011, 00:44 »
Skal kanskje være forsiktig med å si fantastisk fyr(jeg synes det), mtp alt tullet han har på cvén. Som sportspersonalitet er han ihvertfall toppen av kremen. Ærlig, seriøs, vinnerinnstinkt, lagspiller. Det han har gjort på bana denne sesongen er fantastisk bra!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1489 på: 16. Jan. 2011, 01:02 »
Men når Pardew sier noe arrogant eller cockey i media blit han slakta... :P

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #1490 på: 16. Jan. 2011, 02:24 »
Pardew har ikke bevist noe enda, mens Joey har vært fenomenal denne sesongen. Folk som Mourinho, Ronaldo, Zlatan etc. har lov til å være overlegne synes jeg, i og med at de gjør sakene sine så fantastisk bra. Det er ikke det samme om Danny Guthrie klager på Capellos laguttak og sier han er en verdensklassespiller når han suger så kraftig :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1491 på: 16. Jan. 2011, 02:27 »
Vel talt, sjef! Enkelt og greit oppsummert.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1492 på: 16. Jan. 2011, 09:56 »
Newcastle midfielder Joey Barton is ready to take a £500,000-a-year pay cut to stay at the club for the rest of his career. (News of the World)  :D
Hadde vært bra det da, men avisen er for seriøs.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1493 på: 16. Jan. 2011, 10:02 »
It would cost Newcastle close to £20million to give Barton a five-and-a-half contract on his existing wages. But Pardew is hoping that the security of a long contract at a time when salaries are set to fall may ­persuade him to stay put.

And the indications from the Barton camp are positive with the player willing to temper his wage demands.

Barton, 28, said: ?I don?t want to go. I am enjoying being at the club and hopefully they will get a new deal sorted out and I can stay for the rest of my career.?

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Joey-Barton-ponders-a-pay-cut-to-stay-at-Newcastle-article674075.html

Rett og slett fantastisk

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1494 på: 16. Jan. 2011, 18:40 »
It would cost Newcastle close to £20million to give Barton a five-and-a-half contract on his existing wages. But Pardew is hoping that the security of a long contract at a time when salaries are set to fall may ­persuade him to stay put.

And the indications from the Barton camp are positive with the player willing to temper his wage demands.

Barton, 28, said: ?I don?t want to go. I am enjoying being at the club and hopefully they will get a new deal sorted out and I can stay for the rest of my career.?

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Joey-Barton-ponders-a-pay-cut-to-stay-at-Newcastle-article674075.html

Rett og slett fantastisk

Har sett han har sagt det for 1 måned siden. :)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1495 på: 17. Jan. 2011, 11:34 »
Hei.
Jeg ble veldig irritert i går da Barton igjen ble syndebukken for et ufortjent gult kort?
Gikk opp i duell, og ballen traff tilfeldigvis hånda. Webb, ja han dømte gult kort for noe som var ufrivillig.
Før disse episodene hadde det vært mange susende taklinger, men ingen gule kort.
Senere i kampen fikk Barton et par stemplinger og den ene var særdeles grov, synes jeg da.
Fikk vedkommende gult kort for dette? NEI. Blir fly forbannet når enn skal la en spiller få så mye i mot seg. Nå er det på tide dommere begynner og dømme konsekvent.

Er det bare meg dette?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1496 på: 17. Jan. 2011, 12:11 »
Nei, jeg nevnte det flere ganger under kampen selv. Taklinga til Bardsley er rødt kort, men så lenge det er mot Joey Barton er det tydeligvis greit. Nå tar jeg riktignok forbehold om at det sikkert er lettere å se de situasjonene som passer med denne teorien, men jeg synes Joey Barton blir offer for mange stygge taklinger uten tilstrekkelig straff for den som utfører dem.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #1497 på: 17. Jan. 2011, 12:54 »
Satser på at Barton, ved å holde seg i skinnet, vil få bedre og bedre behandling.

Tror på julenissen også, bare sånn at det er sagt.

Ellers er det intervjuet helt konge. Mannen sier det han mener og står for det. Sjæf!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1498 på: 17. Jan. 2011, 19:25 »
Vi så jo behandlingen Wolves gav ham i starten av sesongen ustraffet, de prøvde å hisse ham opp.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1499 på: 17. Jan. 2011, 22:31 »
Ja, husker den kampen. Holdt seg rolig hele tiden, så på slutten fikk han et gult kort?