20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 398421 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #1470 på: 06. Jan. 2011, 16:39 »
Hehe city og joey har en ganske turbulent fortid, så tror nok vi kan utelukke en retur dit :P

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1471 på: 06. Jan. 2011, 16:50 »
Barton har jo sagt at han vil bli i Newcastle for resten av sin karriere om ikke jeg tar feil?

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #1472 på: 06. Jan. 2011, 16:52 »
Barton blir 29, har en svært turbulent fortid, er ofte skadet og har hele 18 mnd igjen av kontrakten. I tillegg hever han, som Joakim nevner, en svært høy lønn. Jeg synes ikke vi bør stresse altfor mye med å få ham til å signere nå. La ham heller prestere ut sesongen, så får vi heller vurdere det da. Ikke misforstå meg. Barton har vært fantastisk denne sesongen. Men her bør vi ha litt is i magen og se an situasjonen. Før vi vet ordet av det sitter han kanskje bak lås og slå igjen ;)

Det haster langt mer med Jose, som også bare har 18 mnd igjen. Han er yngre, langt mer ettertraktet og kan bli verdens beste back innen kort tid. Til forhandslingsbordet ASAP!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1473 på: 06. Jan. 2011, 16:55 »
Enig at Jose Enrique sin kontrakt er et hakk høyere på prioriteringslista, men en to års forlengelse av Barton sin kontrakt hadde ikke vært feil!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1474 på: 06. Jan. 2011, 23:46 »
Nei, det hadde vært riktig, men vi skal ikke bare slenge penger etter han heller. Om han derimot får en kontrakt med ca samme lønn er det definitivt en god ting.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1475 på: 07. Jan. 2011, 00:35 »
Mener selvsagt ikke at han bør ha noen lønnsøkning, men jeg tror vi ville gjort smart i å forlenge kontrakten, ihvertfall ved enden av sesongen ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1476 på: 07. Jan. 2011, 16:49 »
Men er det så enkelt som bare å skrive 2014 på kontrakten hans, og la resten være som det er? I don't think so. Det er som regel litt mer ved reforhandling av kontrakt, enn bare å korrekturlakke over årstallet 2012, og erstatte det med 2014.

Jeg er ikke så sikker på at Barton automatisk går med på å beholde nåværende lønn, eller eventuelt en lønnsreduksjon, uten at han får igjen for det på andre punkter. Noe jeg ikke tror Ashley er like gira på. Nå må vi faktisk huske på hvem som sitter på pengesekken og bestemmer her. Dette er ikke FM.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1477 på: 07. Jan. 2011, 16:52 »
Hvorfor i alle dager skulle ikke Joey Barton være fornøyd med å fortsette på den samme kontrakten? En lønnsreduksjon kan jeg forstå, men Joey tjener dritbra mtp hans prestasjoner all den tid han har vært i klubben. Først i år han betaler tilbake.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1478 på: 07. Jan. 2011, 16:57 »
Tror vel der vil kunne være muligheter for å kanskje forlenge med gjeldende betingelser. Og, jeg tror ikke Joey får noen spesielt bedre lønnsbetingelser i andre klubber.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1479 på: 07. Jan. 2011, 17:12 »
Han får selvfølgelig ikke bedre betalt i andre klubber, men er fortsatt ikke så sikker på om gjeldende lønnsbetingelser, bonuser og klausuler nødvendigvis er helt etter Bartons ønske ved en reforhandling. Hvis ikke han får høyere lønn, noe han sikkert vet selv at er umulig, så vil han nok sikkert ha bedre bonusavtaler. Det er ikke uvanlig at spillerne gjerne vil endre litt på betingelsene ved reforhandlinger, og jeg tviler på at Barton er noe unntak.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1480 på: 07. Jan. 2011, 17:13 »
Dette er ikke noe mange spillere legger vekt på.

Hvorfor i alle dager skulle ikke Joey Barton være fornøyd med å fortsette på den samme kontrakten? En lønnsreduksjon kan jeg forstå, men Joey tjener dritbra mtp hans prestasjoner all den tid han har vært i klubben. Først i år han betaler tilbake.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1481 på: 07. Jan. 2011, 19:13 »
Han får selvfølgelig ikke bedre betalt i andre klubber, men er fortsatt ikke så sikker på om gjeldende lønnsbetingelser, bonuser og klausuler nødvendigvis er helt etter Bartons ønske ved en reforhandling. Hvis ikke han får høyere lønn, noe han sikkert vet selv at er umulig, så vil han nok sikkert ha bedre bonusavtaler. Det er ikke uvanlig at spillerne gjerne vil endre litt på betingelsene ved reforhandlinger, og jeg tviler på at Barton er noe unntak.

Det er vel sant, var vel hovedsaklig der Tayls sin kontrakt bød på problemer.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1482 på: 08. Jan. 2011, 01:06 »
Det virker som om Barton har blit såpass voksen at han skjønner at han må redusere lønna for å få bli i NUFC ut karrieren. Tviler på at han får samme lønn i noen annen klubb, og jeg tror han føler at han skylder klubben litt, som beholdt ham og satset på ham til tross for store utenomsportslige hendelser.
Litt som gode gamle Oguchi Onyewu, som spilte et år i AC Milan uten lønn, som takk for at de beholdt ham etter en lang periode med skadeproblemer.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1483 på: 14. Jan. 2011, 14:58 »
Sett Joey på  50 k i uken, så kan bonuser komme opp i mot spilte kamper. Føler han har meget gode kort å spille med etter denne sesongen, så 50 k som kan stige til det samme han har om han f eks spiller over 30 seriekamper i året.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil