20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 398123 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #1335 på: 10. Des. 2010, 13:53 »
Dårlige nyheter! En Barton i form er en spiller jeg vil si vi nesten er avhengige av for å gjøre det bra.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1336 på: 10. Des. 2010, 14:03 »
Enkelt dette - Pardew skal selvfølgelig ønske han med videre - og vi håper selvsagt at Barton enda ikke har fått nok av oss! På en måte skylder egentlig Joey fansen å bli her ihvertfall ut sesongen føler jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1337 på: 10. Des. 2010, 14:16 »
Veldig bekymret for dette her. Ikke usannsynelig at dette bare er et første bud fra West Ham der de tester oss, slik de drev med Dorrans tidlig i sommer. Ashley vil nok gjerne ha Barton ut pga lønnen og vi har jo også en del sentrale midtbanespillere. Får håpe Barton vil bli hoss oss videre for han virker knyttet til klubben, men selvfølgelig vanskelig å si slik som  situasjonen er nå.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1338 på: 10. Des. 2010, 23:01 »
ewcastle willing to sell Barton
December 10, 2010

By Harry Harris, Football Correspondent

ESPNsoccernet understands Newcastle United would be willing to let Joey Barton go in the transfer window because of his high wages.

West Ham are keen to sign the player and Newcastle have asked for £5 million, but the Hammers would offer only £1.25 million. The offer could increase to £2 million, but only on condition that Barton, 28, takes a massive drop in his £67,000-a-week salary.
-----

Haha, 2 millioner pund meg i rumpa. Latterlig budgiving. Men stort mer skal vel ikke til før Ashley selger unna våre beste spillere.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1339 på: 10. Des. 2010, 23:05 »
Så lenge Barton er under kontrakt har også han eit par ord med i laget. Vi prøvde vel å offloade han rett etter nedrykket også, men han nekta. Dels fordi han ville vise seg tilliten verdig, men også dels fordi ingen andre er villig til å gi han så høg lønn.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1340 på: 10. Des. 2010, 23:11 »
Han går aldri frivillig til en dårligere klubb og samtidig godtar lønnskutt.
Han er en av våre viktigste spillere i kampen mot å unngå nedrykk.

Men Ashely er sikkert dum nok til "tjene" 5mp + lønninger, og så rykker vi ned. Han har vist svakere dømmekraft senest for et par dager siden.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1341 på: 10. Des. 2010, 23:20 »
Det er så altfor mange, som henger igjen fra tidligere tider, som har altfor høy lønn. Men Joey Barton har jo Ashley selv signert, så det er jo han, og bare han, som er ansvarlig for at Barton hever høy lønn.

Jeg forventer selvfølgelig ikke at noen i Ashleys nærmeste krets skal ha innsikt nok til å fortelle han at Joey Barton er altfor god til å selges for småpenger, og at han har vært vår desidert viktigste angrepsspiller, etter Andy Carroll, i høst. Men så har jo Ashley bare vært fokusert på å bli kvitt Hughton så snart resultatene tillot det, og antakelig sett på Carroll og Barton som et stort problem. De har jo sørget for at vi har gjort det mye bedre enn Ashley hadde ønsket.

Sånn sett forstår jeg at han gjerne vil selge Barton. Vi kan jo alltids håpe på at Pardew ser hvor viktig Barton er, og nekter Ashley å selge ham, men det har jeg ingen som helst tro på.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1342 på: 10. Des. 2010, 23:47 »
Jeg hører med til dem som ville bli kvitt JB etter forrige skandale, men denne saken mener jeg han faktisk har kommet godt ut av. Jeg mener at et slag i magen med en uforbeholden unnskyldning, faktisk viser det menneskelige aspektet ved JB, sitedenfor uhyret JB som vi kjenner fra media.

Jeg vil for all del ikke selge ham nå, hverken for 2 eller 5 mill pund.

Hvis MA har et snev av forretningssans, så sier han nei, og tilbyr JB en dårligere kontrakt med forlenging til sommeren. JB bør kunne akseptere lavere lønn for NUFC enn for andre klubber etter det han har vært gjennom med oss, så et evt nei fra han kan ikke nødvendigvis skyldes bare på MA...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1343 på: 10. Des. 2010, 23:47 »
Barton måtte også KK kjempe med nebb og klør for å beholde.
Han er rett og slett livsviktig for oss - og jeg blir lettere overrasket dersom ikke Pardew ser det på samme måte. Rett og slett drivkraften i laget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1344 på: 11. Des. 2010, 00:03 »
Det er så altfor mange, som henger igjen fra tidligere tider, som har altfor høy lønn. Men Joey Barton har jo Ashley selv signert, så det er jo han, og bare han, som er ansvarlig for at Barton hever høy lønn.

Tja, det er vel ikke så mange av dem igjen. Smith ble signert under Ashley, Colo også, Jonas, Campbell. Er vel kun Steven Taylor igjen av dem som hadde brukbart betalt (regner ikke med at Shola og Harper har veldig høye lønninger). Det har ikke vært en klar strategi siden Ashley kom. Etter at Colo hadde fått en fet kontrakt fant han plutselig ut at vi hadde for høye lønninger. Mulig det er forsvarlig det, men det er under hans styre dagens høye lønninger er gitt.
« Siste redigering: 11. Des. 2010, 00:18 av fredd »

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1345 på: 11. Des. 2010, 00:05 »
Campbell tener vel ikkje absurd mykje?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1346 på: 11. Des. 2010, 00:13 »
Absurd mye er det vanskelig å tro at han tjener nei, men det var vel hvert fall meldt at vi måtte gå over lønnstaket vi vist nok har for å signere han.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1347 på: 11. Des. 2010, 00:17 »
Taylor tjener vel på nivå med Ameobi og Campbell etter hva jeg har skjønt.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1348 på: 11. Des. 2010, 00:26 »
Dette blir jo spekulasjoner, men hvis det stemmer at Steven Taylor har £40 000 i uka ville jeg tro kontrakten Shola fikk under Kinnear er lavere.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1349 på: 11. Des. 2010, 00:30 »
Tjener ikke Tayls nå rundt 30-35 000 da? Mener det var det han fikk da han signerte sist. Og Shola mener jeg også fikk rundt den lønna i sin tid! Campbell ble det vel sagt at skulle tjene 35 000 omtrent da han signerte i sommer! Blir selvfølgelig bare spekulasjoner da.