20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 397637 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Joey Barton
« Svar #1200 på: 04. Aug. 2010, 17:14 »
Minna litt om en viss diktator med den barten og sveisen der :P
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1201 på: 04. Aug. 2010, 17:28 »
Fantastisk! ;D

Er vertfall langt i frå ein Hitler-bart ;)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1202 på: 04. Aug. 2010, 17:42 »
Minna litt om en viss diktator med den barten og sveisen der :P
Ligna mer på Sean Penn :)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1203 på: 04. Aug. 2010, 19:20 »
Det har vært veldig mye snakk om barten til Joey Barton. For alle som ikke har sett herligheten, så ser du den her:

Nice. For å se det posetive i det, han ser i det minste litt mer ut som en snill mann, og litt mindere en rølp, men skinnet (i dette tilfellet barten) kan bedra...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1204 på: 04. Aug. 2010, 22:14 »
tenkte med en gang på Ian Rush. Jeg liker den nye barte barton.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1205 på: 05. Aug. 2010, 17:50 »
tenkte med en gang på Ian Rush. Jeg liker den nye barte barton.
Jeg også. Det var det første som slo meg. Og Ian Rush var jo en knall fyr det. Spesielt da han spilte i Newcastle, som jo var på høyden av hans karriere. Vi husker jo alle det ene målet han scoret for oss.

Jeg synes bare det er morsomt at Joey gror bart jeg. Hvorvidt han kler den, kan man alltids diskutere. Men det er jo store deler av moroa, at han overhodet ikke kler den barten.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1206 på: 06. Aug. 2010, 02:19 »
Jeg syns det er drittøft! Litt lengre hår - så har vi en skikkelig Beatle anno slutten av 60-tallet - scouser er han atpåtil også!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1207 på: 06. Aug. 2010, 15:09 »
Vet ikke helt om jeg synes det er så mye å skryte av å være scouser.
Dialekten er jo helt håpløs. Og selv om Liverpool er aldri så mye Beatles' hjemby, så vet jeg ikke helt om det er så mye mer å skryte av. Joey Barton er en av to gode ting jeg kommer på i farta, som kommer fra Liverpool. (Eller en av fem, om man måtte ønske. Men jeg synes det er bedre å si en av to.)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1208 på: 06. Aug. 2010, 15:28 »
Tja! Om du tar med Fab Four og Joey Barton, så skal vi jo heller ikke glemme Kevin Nolan :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1209 på: 06. Aug. 2010, 15:38 »
Scouser han også ja. Okey. Tre ting da. Men der stopper det. :P

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1210 på: 06. Aug. 2010, 23:06 »
Danny Guthrie då ?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1211 på: 06. Aug. 2010, 23:07 »
Og Ryan Taylor :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1212 på: 06. Aug. 2010, 23:09 »
Danny-boy er født Shrewsbury, og ble frigitt fra ManU som 15-åring - og kom da først til LFC.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1213 på: 10. Aug. 2010, 23:56 »
Samir Nasri has thanked Newcastle midfielder Joey Barton for making him a better player at Arsenal following an intimidating introduction to English football.

The 23-year-old joined the Gunners from Marseille back in 2008 and was given a warm welcome to Premier League football by Barton during one of his first games.

"During one of my first matches in England, we played Newcastle and Barton tried to intimidate me. It definitely made me a better player," admitted Nasri to France Football.

Haha, det er en veldig festlig artikkel :)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1214 på: 13. Aug. 2010, 16:34 »
Joey snakker ut om den duste barten sin. Morro lesning :-)

?It started out with about eight of us getting together and we were saying to each other ?you couldn?t grow a beard,?? . ?One thing led to another and before I knew it, I?d agreed to grow a moustache.

?It was meant to be for the Sky Sports photos, shown in the line-ups before each game,  but they have been and gone, so we said it would be until we got our first win.?

?So it could be here for a while longer if we don?t get off to a good start ? but hopefully it?ll be gone soon.?

?I?m hopeful I?ll get rid of it, because I know how ridiculous it is! It?s got a bit of flack and a few people have said it?s ridiculous ? and my missus is one of them!?

?There are a few knocking about. Ryan Taylor had one and shaved it off, Alan Smith?s got one and Andy Carroll has one, but it?s reminiscent of a 12-year-old in the offset of hormone development! It?s just a bit of banter and the lads are buzzing off it.?

?There?s always banter, but we?re professional when we need to be and over the weeked, the onus will shift towards Monday night?s game and how we approach that.?

?You won?t see as much laughing and joking ? but we?ll still be just as together.?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...