20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 397303 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #1185 på: 02. Aug. 2010, 16:46 »
No trur eg ikkje kosthaldet generelt er bra på endel Newcastle-spelarar, det er vel heller inaktivitet i ferien som gjer at dei legg på seg.  ;)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1186 på: 02. Aug. 2010, 17:59 »
Hmmm?

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1187 på: 02. Aug. 2010, 19:48 »
Sier seg sjøl når man tar ferie og fortsetter med det samme matinntaket som vanlig så legger man på seg. Som profesjonell fotballspiller trener man mye, og naturlig spiser mye. Ikke lett å legge fra seg matvanene når man tar det litt mer med ro da, men er desto lettere å bli kvitt kiloene igjen:)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1188 på: 02. Aug. 2010, 19:57 »
Campbell klikket jo fordi noen påsto at han var feit :P
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6291914,00.html

Sitat
Sol Campbell has hit back at some Newcastle supporters about concerns over his weight, branding them 'pathetic'.

(Håper dette ikke blir for OT) :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1189 på: 02. Aug. 2010, 20:02 »
Sier seg sjøl når man tar ferie og fortsetter med det samme matinntaket som vanlig så legger man på seg. Som profesjonell fotballspiller trener man mye, og naturlig spiser mye. Ikke lett å legge fra seg matvanene når man tar det litt mer med ro da, men er desto lettere å bli kvitt kiloene igjen:)

Dette er jobben deres, og de burde definitivt røre på seg iløpet av ferien og løpe av seg litt, mens dem selvsagt skal få leve livet.

Se på en proffesjonell utøver som John Arne Riise. Han nevnte i et intervju at han brukte ferien til å få trent en del knallharde økter innimellom ferieringen. Det er da man blir best og ikke minst er det nødvendig for spillere rundt 30 år og oppover, hvis dem skal kunne holde nivået i årene fremover.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1190 på: 02. Aug. 2010, 20:26 »
Var faen meg litt av en kraftsalve Sol Campbell fyrte av der! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1191 på: 02. Aug. 2010, 22:29 »
Yup.
Traff et sårt punkt sikkert da :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1192 på: 03. Aug. 2010, 11:50 »
Positivt synst no eg i alle fall... No har han virkelig nokke å bevise, og eg tror han kommer til å gjøre det :) Sol kommer til å skinne over St. James' !

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1193 på: 03. Aug. 2010, 14:27 »
Synes det er svært bekymringsfullt å se en såpass lubben Sol Campbell på Newcastle-trening. Jeg var skeptisk på forhånd, og ble ikke mindre skeptisk av å se slike bilder. Jeg tror ikke Sol Campbell er det vi trenger. Rutine er ikke alt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1194 på: 04. Aug. 2010, 15:14 »
Det er sunn fornuft å trene i ferien, sjønner ikke at di gidder å legge på seg 10 kg for så å springe dette av seg i løpet av ett par mnd.
Jeg spiller på ett relativt høgt nivå i norsk sammenheng og trente 7 økter på en ferie på 12 dager. Vi tjener ikke mye der jeg spiller, men du føler ett visst ansvar ovenfor deg selv og dine lagkammerater i slike sammenhenger.

At overbetalte stjerner i PL ikke tar dette ansvaret er for meg helt latterlig, og det er vel gjerne det som skiller di beste fra di nest beste.
For all del , man skal nyte ferien man har for det er en lang sesong, men hva koster det å løpe en time i solnedgangen på Miami Beach eller hvor i verden en er ?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1195 på: 04. Aug. 2010, 15:21 »
Det spørst, det går jo heilt fint at dei går utan trening ei veke eller to. Meir og. Og ellers trena kanskje alternativt i ferien. Dei har sopass ekstremt godt grunnlag etter ein lang sesong, og dessutan har ein sesongoppkøyringa. Det som skil dei beste er jo at dette har dei full kontroll på, og om dei går opp mange kilo so har dei FULL KONTROLL.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1197 på: 04. Aug. 2010, 16:31 »
Artig bilde, selv om det var fake..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1198 på: 04. Aug. 2010, 16:40 »
Det har vært veldig mye snakk om barten til Joey Barton. For alle som ikke har sett herligheten, så ser du den her:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1199 på: 04. Aug. 2010, 16:48 »
Håhåh, takker for bilde Joakim. Så sykt knall!
Nei.