20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 397544 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #1170 på: 20. Mai 2010, 02:50 »
Så du det på sumo? :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1171 på: 20. Mai 2010, 04:01 »
Er så heldig at jeg har to stk HD PVR-dekodere i hus - og jeg satt med bacheloroppgave på skolen da det gikk i tillegg til at samboerne mine seff skal se Paradise Hotel rundt den tiden dessverre - så da vil jeg nødig oppholde meg i stua uansett. Da er det kjekt å kunne ta opp :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1172 på: 20. Mai 2010, 08:22 »
Okay ;)

Det er mulig å se det på Sumo. Så det i går kveld. Fikk ikke med meg hele på tv.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1173 på: 20. Mai 2010, 13:04 »
Barton har fått god kontroll på alkoholproblemene sine, og dermed endret livet sitt utenfor banen, og sikkert også på treningsfeltet. Men jeg tror nok ikke spillestilen hans har forandret seg. Han er nok fremdeles en spiller med et vanvittig temperament og tror nok at vi kan få se en del horrible taklinger også neste sesong. Men tiden for smålige hevneaksjoner håper jeg er forbi.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1174 på: 20. Mai 2010, 13:41 »
Det er nok sant. Men Joey Bartons spillestil er agressiv, og slik skal det være. Uten at han trenger bli stygg i spillestilen av den grunn. Så får vi håpe at han holder temperamentet mest mulig under sjakk!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

BøllaBarton

• Flaskebærer
  • *
  • HÃ¥per Newcastle klarer Ã¥ holde seg i PL
    • Vis profil
« Svar #1175 på: 22. Mai 2010, 13:18 »
Dere husker vel Bowyer? Når han forlot Leeds og gikk til Newcastle fikk han streng beskjed om å "skjerpe seg". Noen som husker hvor dårlig han var da??
Håper Newcastle klarer å holde seg i PL

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1176 på: 22. Mai 2010, 14:39 »
Bowyer var god de gangene han spilte sentralt. Problemet var jo blant annet at Sir Bobby faktisk spilte med Bowyer på høyreving til fordel for Nobby endel. Irriterer meg litt dette med Bowyer, han var og er egentlig en ganske god spiller som jeg gjerne skulle beholdt.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1177 på: 22. Mai 2010, 16:41 »
Lee Bowyer og Hugo Viana er vel to eksempler på gode sentrale midtbanespillere som Sir Bobby Robson dessverre brukte for mye på vingen, hvor ingen av dem kom til sin rett. Synd, for begge de to kunne ha gjort det bra med mer spilletid i sine vante posisjoner.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1178 på: 23. Mai 2010, 09:43 »
Problemet til dem begge var nok dessverre (for dem) at Sir Bobby hadde bedre alternativer å velge mellom i de sentrale midtbaneposisjonene.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1179 på: 23. Mai 2010, 15:22 »
Satser nå på at Barton er over den trøbblete fortiden sin, og at han kan satse 100% på fotballen. Da tar han Premier League med storm, og blir en vanvittig viktig spiller for oss

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1180 på: 24. Juli 2010, 12:20 »
God artikkel om Barton og hans potensielt viktige rolle i kommende sesong:

http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2010/07/24/improving-joey-barton-provides-solution-61634-26920768/2/

Jeg er av den oppfatning at Barton er vår beste midtbanespiller, og det med god margin. Suksess neste sesong er avhengig av at han holder seg skadefri og oppfører seg utenfor banen. Som nevnt i artikkelen: Smith og Nolan blir alt for treigt sentralt. Barton/Nolan mener jeg bør være vårt førstevalg. Og kanskje putte inn Smith sammen med Barton og Nolan opp i de aller vanskligste kampene. Problemet er at en slik formasjon vil gi fryktelig lite bevegelse på topp. Med det resultat at motstanderen kan stå relativt høyt og presse oss kontinuerlig.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1181 på: 02. Aug. 2010, 00:26 »
Det er liten tvil om at POTENSIALET i barton og nolan er stort!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1182 på: 02. Aug. 2010, 11:02 »
Er enig ang Barton, men er redd Nolan rett og slett er for treig til å kunne bli en god PL spiller igjen som han var på sitt beste i Bolton. Han har målteft, men ikkje så stort masse meir som vi såg forrige sesong

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1183 på: 02. Aug. 2010, 12:44 »
Problemet med Nolan er at han rett og slett er for treig, sannsynligvis pga at et par kilo kilo ekstra.. Det samme kan du se også på Smith. Han var jo mye tynnere og mer bevegelig i sine leedsdager. Spesielt når man kommer i alderen Smith og Nolan er nå, må kostholdet fokuseres enda mere på.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1184 på: 02. Aug. 2010, 15:01 »
Nolan har alltid vært litt lubben, men enig ang Smith! Er noen av spillerne som burde ta tak i seg selv, og Steven Taylor er kanskje det værste eksemplet. Han så rett og slett feit ut fra treningskampen mot Carisle!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM