20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 397412 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #1140 på: 23. Mars 2010, 17:12 »
Har aldri helt klart å mislike Joey Barton, selv om jeg har vært irritert på en del av episodene hans mens han har vært Newcastle spiller. Barton har hatt problemer hele livet og har hatt en tøff oppvekst, uten at det er noen grunn til å slå ned folk på byen. Han er en veldig ærlig person, og han virker bestandig veldig entusiastisk når han intervjues. Har mye humor og jeg tror faktisk han er ganske godt likt hos medspillerene.

Er mange ting som tilsier at man burde mislike Joey Barton, men jeg klarer det ikke :)

Og ikke minst, får vi Joey Barton tilbake i form har vi en midtbanespiller som holder meget bra PL nivå!
Helt enig i alt du sier her!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1141 på: 23. Mars 2010, 17:25 »
Fyren har sinneproblemer - spesielt tilknyttet alkohol.
Men personen Joey Barton digger jeg allikevel, jeg også! Veldig likanes fyr!

Han sier jo i intervjuet at han ikke har drukket på 2 år, helt siden den dagen han ble arrestert. Så at han gjør grep, er jo tydelig :)
Dessuten mener jeg det er utrolig positivt at han møter opp på U18-kampene og slik :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1142 på: 23. Mars 2010, 23:07 »
Ja. Det som tiltaler meg enda mer med Barton er at han er en jævla folkelig av seg. Ingen primadonnanykker eller slikt, ingen king of bling. Slikt liker jeg! Joey Barton er lissom en slags antihelt fra nedre del av den sosiale stigen. Håper han med litt kan bli helt :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1143 på: 24. Mars 2010, 00:35 »
Ja, og han er så fordømt klar over det han har gjort.
Sier jo i intervjuet at han kan ikke skylde på noe andre, bare seg selv.
Barton-posteren på rommet skal ikke ned med det første ;)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1144 på: 24. Mars 2010, 17:45 »
mens me ventar på neste gong han havnar i bråk :P

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1145 på: 22. April 2010, 11:41 »
Joey Barton sier han vil bli på St. James' Park neste sesong! Jeg tror Barton kan bli en viktig spiller for oss neste sesong, og derfor synes jeg dette er en gledelig nyhet!  :)

http://www.teamtalk.com/championship/6108391/Barton-staying-at-St-James-Park

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1146 på: 22. April 2010, 11:48 »
Siterer litt, jeg:
Sitat
?I am not going anywhere. I love everything about this football club, every player here,? he said.

?I?d be hard pushed to find a group of lads like it, a group of lads that I?d want to have a go with. This is them.

?I?ve had a lot of chances here, it?s been said before, but I just want to prove it by getting out there and playing football now.

?Obviously, injuries have hindered that a bit, but it?s part and parcel of the game.

?I?m humbled to be part of this achievement and humbled to be part of everything that is going to happen to this football club in the very near future.?

The return to the top flight will give Barton and his team-mates the chance to heal a few old wounds.

The midfielder admits he is still sore about their demotion from the Premier League ? a relegation that he believes would have been avoided if key men hadn?t got injured.

?Without raking up too much old ground first and foremost, I think if key players had stayed fit or available ? myself included and I obviously didn?t help anyone by getting sent off at Liverpool ? I think it would have made a big difference between us dropping down the league and staying up,? he said.

?What?s gone is gone, we?re back in the Premier League and the achievement is an amazing one.

?The lads have been magnificent. The way they?ve gone about their business this season, they?ve done it with a bit of class.

?All right, they?ve not been the great entertainers everyone wants to see, but who cares? We were out to win the league.?

I mine øyne en gladnyhet da - håper det blir sånn også!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1147 på: 22. April 2010, 11:57 »
So lenge han held seg skadefri og problemfri... ::)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1148 på: 22. April 2010, 12:33 »
So lenge han held seg skadefri og problemfri... ::)

Ja enig, trur desverre ikkje det skjer. Han blir nok her enten han vil eller ikkje, sikkert ingen som vil ha han.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1149 på: 22. April 2010, 12:55 »
Jeg anser sannsynligheten for at han blir skadet mye større enn sannsynligheten for at han havner i problemer.
Kall meg gjerne en idiot (bare ikke mèn det seriøst ;) ), men jeg tror han har forandret seg.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1150 på: 22. April 2010, 16:02 »
Jeg tviler faktisk litt på ferdighetene til Barton. Klarer han å komme tilbake i den gamle City formen?   Han har stort sett hvert skadet, karantene eller fengsel for oss. Jeg tror ikke han har spilt 10 kamper sammenhengende etter overgangen.

Håper han holder seg skadefri i nå i slutten av sesongen og at han får en god oppkjøring. Og sist men ikke minst, slutter å halvdrepe folk på privaten.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1151 på: 22. April 2010, 16:17 »
Han hadde hvertfall en god periode da Keegan etter hvert fikk orden på laget i 2007/08-sesongen. Hvis Barton greier å holde seg skadefri og unna trøbbel tror jeg han kan forsterke midtbanen vår. Passer veldig fint som sentral midt i 4-4-2.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1152 på: 22. April 2010, 18:18 »
Han greier nok sikkert å holde seg unna problemer. Men skader tror jeg ikke han greier å holde seg unna, dessverre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1153 på: 22. April 2010, 23:32 »
Håper han holder seg skadefri til, og gjennom, pre-season.
Får han et godt treningsgrunnlag i sommer, tror jeg vi kan se en mye bedre Barton enn det vi har sett til nå :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1154 på: 23. April 2010, 08:32 »
Vi bør uansett satse på ham mener jeg. Å hente inn en spiller med tilsvarende ferdigheter koster flesk. For en ting er sikkert, den klassepasningen han gjorde mot Plymouth er det ingen i Castle som gjør etter ham.