20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 396923 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #1095 på: 02. Sep. 2009, 23:38 »
Hipp Hurra for Barton  8)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1096 på: 03. Sep. 2009, 00:33 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1780720,00.html
Drømmelaget til Barton.
Ingen Shearer med, kansje enda en grunn til å fjerne han :D

hadde forventa meg et lag bestående av Bellamy,Mcan,Savage,riseth, eirik bakke og han galningen på city som albua en spiller. Og han selv på midten som kaptein selvfølgelig.

her er han som har fått jobben som spillerutvikler. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2699166.ece
« Siste redigering: 03. Sep. 2009, 00:39 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1097 på: 03. Sep. 2009, 18:53 »
Tja. Souness og Peter Reid på laget er vel egentlig ille nok.
På begrunnelsen for Reid virket det nesten som han ikke helt kunne forstå hvorfor Newcastle-fans ikke liker Peter Reid. I såfall kan ikke Barton ha mye igjen oppe i toppetasjen etter alle de gangene han har vært ute og drukket seg sanseløs. Men ja, Bakke og Barton hadde vel passet godt sammen på Branns midtbane. Vet ikke om Barton er en fan av Hansa-øl, men alkohol er alkohol tenker han sikkert. Kan hende sier han som Strandli, "de har veldig godt øl i Norge. Pils, heter det." ;D
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1098 på: 03. Sep. 2009, 22:56 »
Tidenes tøffeste lag? Alltids rom for diskusjon, men sammensetninger her er fin:)!

Keeper:
Bert Trautmann: spilte FA-cupfinale med brudd i nakken og en av banens giganter - kunne valgt Harald Schumacher, men han fortjener ikke å komme på et slikt lag en gang...

Forsvar:
Materazzi: Trenger ingen begunnelse

Sinisa Mihaijlovic: En av verdens beste frisparkskyttere gjennom tidene, men også en del røde kort gjennom karrieren!

Erland Johnsen : Kåret til tøffeste spiller i PL av medspillere mens han var i Chelsea - ekte norsk viking!
Stuart Pearce: Pearce tålte det meste, bortsett fra filming. Det fikk danske Steen Nedergaard erfare. Da Pearces lagkamerat Danny Tiatto ble utvist, i en situasjon Nedergaard gjorde veldig mye ut av, svartnet det for Pearce. Han brukte enhver anledning til å jevne dansken med jorden. Da Nedergaard lå på bakken etter røff behandling for n-te gang, spurte han:
? Hvorfor gjør du dette mot meg? Du var jo helten min¿
Svaret er for lengst legendarisk:
? Det er fordi jeg gjør dette at jeg er helten din!

Da har vi vraket spillere som Andoni Goikoetxea Olaskoaga (slakteren fra Bilbao), Neil Ruddock (brakk begge beina til A. Cole i reservelagskamp), Colin Hendry +++

Midtbane:
Joey Barton: og Joey er ?The good guy? I Barton-familien
Dennis Wise:  Må bare med på laget. Skrev boka om tjuvtriks sammen med Vinnie Jones.
Vinnie Jones: er Vinnie Jones
Gazza: Finnes tøffere spillere, men gazza er gazza!!!
Terry Butcher: Englands VM-kvalifiseringskamp borte mot Sverige sier sitt. Blør for laget.
Da stenger vi spillere som Roy Keane, Patrick Vieira, Paul Ince +++++++ ute

Angrep:
Duncan Ferguson: Flest røde kort i PL sammen med Vieira. Ga ALT i ALLE dueller, om nærmeste spiller var på samme lag eller ikke var ikke alltid like viktig! Trenger bare Ferguson på topp!
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #1099 på: 04. Sep. 2009, 08:45 »
Synes David Batty skal være med i diskusjonen.  Tøftspillende, men stort sett fairspillende.   Har ett bilde/klipp av Batty klistret fast i minnet, hvor han nærmest kommer flyvende vannrett med strake ben tvers gjennom TV bildet :o
sunt pueri pueri puerilia tractant

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1100 på: 04. Sep. 2009, 11:07 »
Batty bør være med i diskusjonen ja, enig der... Bowyer har vel også hatt sine stunder, kan ikke klage på innsatsen!
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Peter

• Gjest
« Svar #1101 på: 04. Sep. 2009, 14:19 »
Virkelig et Lillestrøm lag det der. Ikke mange "fintspillende" typer der, nei. :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1102 på: 04. Sep. 2009, 17:36 »
Lillestrøm ja, det skal være sikkert og visst.
Vi kunne vel nesten satt opp et lignende lag kun bestående av spillere som har spilt i sort og hvitt en eller flere ganger i karrieren.

På det laget Waddle satte opp er det allerede fem (jeg regner med Wise, selv om han ikke var her som spiller) stykker som har vært innom SJP. Og fremdeles er det mange som kunne vært nevnt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1103 på: 02. Okt. 2009, 12:40 »
Nå er Joey ute med skade i 2 mnd. Skal ulykkene aldri ta slutt for denne gutten?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1104 på: 02. Okt. 2009, 13:27 »
Veldig synd. En god spiller som har blitt stoppet av skader i det siste. I tillegg til at han blir ute i 2 mnd, kommer han nok til å bruke minst 1 mnd i spilte kamper til å komme tilbake i form. Hvis jeg ikke tar helt feil startet han ikke pl-sesongen i fjor særlig godt, men ble bedre og bedre for hver kamp. Og så kom skaden som satte en stopper for alt.

Eneste trøsten er at vi har jonas tilbake, og at nolan er i storform. "Fordelen" med å ha barton skadet er at nolan etter all sannsynlighet starter sentralt på midten hvor han spiller best. Mao kommer vi sannsynligvis å stille med Ranger/Harewood, Harewood/Caro eller Ranger/Caro på topp neste kamp,

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1105 på: 02. Okt. 2009, 13:42 »
Get rid.  Han håver inn høg lønn som ikkje er i stil med det som blir levert. Personlig likar eg Barton, han har potensiale, men han virker for meg som eit lost case. Plaget med skader har han også vore gjennom tida på St.James.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1106 på: 02. Okt. 2009, 13:48 »
Veldig synd, men jeg må si jeg er skuffet over hvordan BArton har spilt for oss i CCC til nå. Han har potensial til å være en av de beste midtbanespillerne i ligaen (om ikke den beste). Dessverre har han ikke fått det like bra ut som balnt annet Smith og Ameobi.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #1107 på: 02. Okt. 2009, 16:15 »
Kan vi bli kvitt denne mannen? Håver inn høy lønn, mye skadet. Har skapt dårlig publisitet for klubben og ikke minst... han spiller ikke bra . Han har vært average på det beste og benk er kanskje det beste han kunne blitt i det siste. Alt det potensialet folk snakker om har jeg ikke sett siden den ene sesongen i City.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1108 på: 02. Okt. 2009, 16:29 »
Kan vi bli kvitt denne mannen? Håver inn høy lønn, mye skadet. Har skapt dårlig publisitet for klubben og ikke minst... han spiller ikke bra . Han har vært average på det beste og benk er kanskje det beste han kunne blitt i det siste. Alt det potensialet folk snakker om har jeg ikke sett siden den ene sesongen i City.

Syntes da Barton hadde noen veldig gode i kamper da KK fikk skikk på laget på slutten av 2007/08 sesongen. Barton i form er etter min mening en strålende midtbanespiller, men da må han bli satset på som sentral midtbane og slik det har gått med Barton så er det nok best at han finner seg en ny klubb.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1109 på: 02. Okt. 2009, 18:02 »
Like greit at han må ta denne operasjonen. No får han leget dene skaden som han har sletet med denne sesongen, og kommer for håpentligvis tilbake for fullt til siste del av sesongen.