20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 394449 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #825 på: 21. April 2009, 22:46 »
Jeg syns Smith har vært veldig positiv de gangene han har vært innpå for oss denne sesongen, jeg.
Har jo alltid hatt trua på han da, selv om han burde vært rendyrka som spiss begynner jeg nesten tro at han har mer på banen enn det Butt har å gjøre, som midtbanespiller. Nolan har jo heller ikke vist noe som helst nesten.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1634703,00.html#continue

Shearer hinter forøvrig frempå om at Smudge kan få en viktigere rolle fremover. Bra. Vi trenger mer sprut over laget vårt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #826 på: 03. Mai 2009, 17:59 »
Svært skuffende av Barton å gjennomføre en så inni hellsikke hårreisende takling som det han gjorde idag! Soleklart rødt kort som medfører at han mister sesongavslutningen, som var det siste vi trengte! Drittkjøp har det vært! Har han ikke vært skadet har det vært utenomsportslige hendelser som har vært ødeleggende.

Jeg mener med dette at han bør få sparken, gjerne imorgen! Er så forbanna skuffet over Barton akkurat nå at jeg ikke er villig til å gi denne mannen flere sjanser! Han er å bli et håpløst tilfelle som ikke har noenting på en fotballbane å gjøre!

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #827 på: 03. Mai 2009, 19:13 »
Har støttet JB i det lengste, men etter ei så idiotisk takling så er det stort sett nok for min del.
Hadde det ennu vært i en farlig posisjon, men en normalt totalt ufarlig posisjon nede ved cornerflagget!   
Vips så var han ute av sesongavsluttningen!   IDIOT
sunt pueri pueri puerilia tractant

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #828 på: 03. Mai 2009, 19:17 »
d er faen meg d dummeste jeg har sett..for en TOSK!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #829 på: 03. Mai 2009, 19:39 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5275284,00.html

Barton vil få sin straff hos Shearer også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #830 på: 03. Mai 2009, 23:13 »
Barton forandrer seg aldri.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #831 på: 03. Mai 2009, 23:18 »
på tide å innse realiteten å kvitta seg me denne spelaren

Wiig #8

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #832 på: 04. Mai 2009, 15:13 »
Enig i at taklingen var dum og svært unødvendig, men jeg støtter fortsatt Barton når han er Newcastlespiller. Og jeg håper og tror at han vil forbedre seg neste sesong når ting forhåpentligvis blir mer stabilisert  innad i klubben. Joey Barton var god igår, det er viktig å huske syns jeg. Jeg vet at han kan bli nyttig for Newcastle hvis han skjerper seg litt med taklingshumøret. Men gjør han noe slikt som det der en gang til, da får det kanskje være nok...

Men gi Barton en sjanse til  ;D    Han kan bli / er veldig god.
Howay the lads

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #833 på: 04. Mai 2009, 15:34 »
Var ein typisk late-Scholes challenge dette.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

LordJerec

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #834 på: 04. Mai 2009, 15:55 »
<Quote> Enig i at taklingen var dum og svært unødvendig, men jeg støtter fortsatt Barton når han er Newcastlespiller. Og jeg håper og tror at han vil forbedre seg neste sesong når ting forhåpentligvis blir mer stabilisert  innad i klubben. Joey Barton var god igår, det er viktig å huske syns jeg. Jeg vet at han kan bli nyttig for Newcastle hvis han skjerper seg litt med taklingshumøret. Men gjør han noe slikt som det der en gang til, da får det kanskje være nok...

Men gi Barton en sjanse til  Grin    Han kan bli / er veldig god.

<Quote>

Jeg må nok si meg i uening i dette, ettersom jeg er redd for at hvis Joe Kinnear fortsatt er manager til neste sesong så trur jeg definitvt at vi rykker ned... Ashley får jo ikke solgt laget, når det spiller så dårlig, jeg støtter laget i alt de gjør, men uten selvtillit i laget. Så er jeg redd for at det fort kan bli nedrykk til neste år, hvis vi har så "flaks" at vi klarer å holde oss i PL dette året... Den mannen (Joe Kinnear) har jeg et ord å si om TAPER... men tilbake til JB: Kan godt beholde han, men da MÅ han forbedre seg... det eneste han gjør er å gjøre mye usportslige ting både på og utenfor banen... Rødt kort i Liverpool kampen, ja det var det helt klart... Han gikk jo etter mann ikke ball... Så huff... :( Det som står over skal nok inn i en annen thread, hvis dere vil omplassere det, så værsågod :D
Alle for Newcastle og alle for 1 King Kev.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #835 på: 04. Mai 2009, 16:08 »
Hvis Shearer greier å redde oss fra nedrykk nå ser jeg det som svært sannsynlig at han fortsetter som manger også neste sesong. Joey Bartons takling i går var stygg og unødvendig. Ingen tvil om det. Men det forandrer ikke det faktumet at han er vår beste sentrale midtbanespiller. I går var hans første kamp på lenge og likevel var han etter min mening en av våre bedre spillere. Dessverre har han et temperament som av og til bobbler over, men jeg syntes ikke at et rødt krot pga av det er god nok grunn til å gi han sparken. En betydelig bot og en sterk reaksjon er derimot på sin plass.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #836 på: 04. Mai 2009, 16:53 »
Joey Barton skal ha en liten bot og kraftig irettesettelse av klubben, men noe utover det er ikke nødvendig.
Ja, taklingen var iditotisk og unødvendig, og det er fryktelig synd at en så god spiller skal miste hodet når vi virkelig trenger at han er kald og behersket.

Men det var flere enn bare Barton det kokte i hodet på. Dommeren var blind, gal og kjøpt og betalt. Han dømte konsekvent favør Liverpool, uansett om en av våre spillere ble voldtatt eller slått ned. Linjemannen vinket offside HVER gang vi var på visitt i Liverpools 16-meter, og såvidt jeg husker var hver eneste en av disse avgjørelsene feil. Linjemannen ignorerte totalt to offsider på to av Liverpools scoringer. Og vi slet i voldsom motbakke hele kampen. Det må ha vært frustrerende å være en offensiv spiller med så mye vilje til å vise seg frem. Og offensiv var vi ikke så verst. Men defensivt var vi HÅPLØSE, og det må ha frustrert flere enn bare meg og Barton.

Barton skal selvsagt ikke gjøre det han gjør, men taklingen kommer som et uttrykk for desperasjon, oppgitthet, sinne og et helt register av følelser. Det gjør ikke situasjonen noe bedre, men det er et bevis på en spiller som vil så forferdelig mye, fordi han føler han får bidratt så altfor lite. Ingen fotballspillere liker å gå skadet. Og Joey fikk en second chance i Newcastle, som han veldig, veldig gjerne ønsker å vise seg verdig.

Det synes jeg han skal få mulighet til også neste sesong. Enten vi spiller i PL eller CCC.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #837 på: 04. Mai 2009, 17:06 »
Han fortjener mer enn en liten bot spør du meg.    Idiottaklingen til Barton kan faktisk bli en rimelig stor faktor i om vi berger plassen eller ikke.
Om taklingen kom som ett uttrykk for desperasjon, oppgitthet, sinne og et helt register av følelser,   eller om den kom som ett resultat av at han er en idiot som ikke evner å tenke konsekvenser av noe som helst vet jeg ikke.    Men skal han noen gang lære å bruke hodet bare ørlitte grann innimellom ihvertfall, så burde straffen/boten svi kraftig.

Men vil også gjerne ha med Barton videre, ettersom han er en meget god fotballspiller de gangene han faktisk er spilleklar.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #838 på: 04. Mai 2009, 17:21 »
Eg meinar vi bør kvitte oss med han. Ingen tvil om at han er vår beste midtbanespelar, men no har han vore her i 2 sesongar, 90% av tida er han ute enten i fengsel, med skade, eller karantene. Ingenting tydar på at det skal bedre seg. Det blir litt som det var med Emre, god spelar, men kva hjelper det når han så sjelden er tilgjengelig?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #839 på: 04. Mai 2009, 17:38 »
Vi kan ikke begynne å gi en spiller en bot tilsvarende flerfoldige uker for et rødt kort. Guthries stempling av Fagan var mye, mye verre.
Barton selv har også tidligere hatt taklinger som har vært tjue ganger verre.
Det bør han sperres inne for. Denne taklingen er et soleklart rødt kort, men Raymond Kvisvik fikk jo ikke så mye som en advarsel etter en mye farligere takling i forrige serierunde i Tippeligaen.

Det som gjør Bartons takling så stygg er at Alonso står helt i ro, på en plass på banen hvor det er fullstendig tåpelig å begynne å takle.
For all del, jeg forsvarer ikke taklingen, men dette var ikke så ille at han bør kastes ut på gata.

Etter fengselsstraffen tømte vi begeret, og startet på nytt. Så spilte han en kamp, og ble skadet. Neppe hans feil.
Så tar det tjue år før han blir spilleklar igjen. Sånn har det alltid vært, da vårt medisinske støtteapparat har vært en eneste stor vits.

Barton lærer ikke å holde hodet kalt av en femukers bot.
Det lærer han kun gjennom mental trening!
Å gi overdrevent store bøter er ikke mental trening!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon