20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 398122 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #810 på: 29. Jan. 2009, 17:09 »
Selvfølgelig, men nå må det snart tas på alvor samma faen! Dette er for jævlig!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #811 på: 29. Jan. 2009, 19:43 »
Dette er simpelthen targisk. Tragisk først og fremst for Barton, men også for Newcastle. Om vi ikke hadde dårlig nok med alternativer på midten før dette, så er det krise nå med Barton ute i 8-10 uker. Og Owen da....

Nei, det kan ikke være tilfeldig at vi er såpass uheldige med skader. Det må være noe fundamentalt galt med vårt medisinske apparat og deres arbeide. Den ene skaden etterfølger jo den andre, og spillere som ikke har vært plaget tidligere blir omtrent rammet med det samme de signerer kontrakt på Tyneside. Noe må gjøres, både på det medisinske siden og på rehab siden. Og så har vi jo alt det andre som må rettes på da. Som manager og ny ledelse. Det er ikke småtteri klubben sliter med, jeg tør nesten ikke tenke på hvordan dette kan ende..

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #812 på: 29. Jan. 2009, 21:57 »
Tror det kan ha litt med treningsfeltet og gjer. Sjølv om skadene kommer i kamp så kan den harde treningsbana vere med på og gjøre spillerne meir motakelig for skader. Meiner det blei litt bedre når Souness bytta treningsfelt men det var vel litt for kort periode for og finne no heilt klart svar på det siden Roeder bytta tilbake. ..  og straks begynnte og klage på skader.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #813 på: 29. Jan. 2009, 22:04 »
Ingen vil sikkert gjere noke med det så dei kan ha noke å skylde på når d går dårlig  :P

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #814 på: 21. April 2009, 09:34 »
Sjanse for at denne mannen er tilbake til Pompey-kampen?

Han er jo garantert vår beste midtbanespelar. Og eg trur faktisk vi ville hatt ein del fleire poeng meir med han skadefri.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #815 på: 21. April 2009, 10:09 »
The Journal melder at Barton mest sannsynlig vil spille mot Pompey.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #816 på: 21. April 2009, 11:00 »
 ;D

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #817 på: 21. April 2009, 11:04 »
God nyhet midt oppe i elendigheten!!
Midtbanen vår har vært tragisk den siste tiden og er vårt største problem etter min mening. Vi må benke Butt/Nolan, og heller satse på en ny kombinasjon på midten til de siste kampene. Håper Barton kan bli klar for spill, for selv om han ikke er i kanon kampform, så har jeg et håp om at han vil løfte oss nok til å få et løft. Guthrie og Smith er også spillere vi bør bruke fremfor Nolan og Butt som jeg syns har vært katastrofe.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #818 på: 21. April 2009, 11:21 »
Det skal bli deilig å få tilbake Barton til neste kamp. Om han ikke starter, så skal han iallefall komme inn i løpet av kampen.
Har lyst å se Guthrie - Smith sentralt i neste kamp. Nolan og Barton på benken, Butt på tribunen.

Jeg kan ikke skjønne hva folk ser i Nicky Butt? Det er helt uforståelig at den mannen fortsatt spiller på midtbanen. Han skulle vært satt på benken for lenge siden! Nicky Butt har klippekort til laget, og kommer til å spille resten av kampene denne sesongen. Han har sikkert en jævlig bra innsats på trening og er respektert av mange, men Shearer & co må jo se på hva han gjør i kampene.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #819 på: 21. April 2009, 12:12 »
Barton - Butt - Guthrie
Martins - Owen - Viduka/Carroll

Burde kanskje ikke sette ut Jonas, men tror dette vil fungere best. Jonas har ikke noe sluttprodukt, det har derimot Barton og Guthrie. Butt vil komme mer til sin rett når han kan spille sammen med Guthrie og Barton. Med Nolan og Smith som heller ikke er gode ballspillere faller ballen for ofte på Butt siden han ligger dypest av de, og han blir tvunget til å slå pasninger som han ikke skal slå.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #820 på: 21. April 2009, 12:32 »
Er nesten frista til å vrake Butt til fordel for Smith, jeg. Butt har vært helt forferdelig de to siste kampene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #821 på: 21. April 2009, 12:54 »
Barton - Butt - Guthrie
Martins - Owen - Viduka/Carroll

Burde kanskje ikke sette ut Jonas, men tror dette vil fungere best. Jonas har ikke noe sluttprodukt, det har derimot Barton og Guthrie. Butt vil komme mer til sin rett når han kan spille sammen med Guthrie og Barton. Med Nolan og Smith som heller ikke er gode ballspillere faller ballen for ofte på Butt siden han ligger dypest av de, og han blir tvunget til å slå pasninger som han ikke skal slå.

Kunne teinkt meg denne eg og.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #822 på: 21. April 2009, 16:04 »
Er nesten frista til å vrake Butt til fordel for Smith, jeg. Butt har vært helt forferdelig de to siste kampene.
Med tanke på den ene taklinga til Smith mot Spurs, så er jeg fristet til å si meg enig.
Det er den beste taklingen jeg har sett i hele år. Selv om han var lovlig sent ute.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #823 på: 21. April 2009, 16:20 »
Ja, få innpå Smith, Barton og Guthrie!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #824 på: 21. April 2009, 16:46 »

Enig!
Synes Smith hadde et bra innhopp mot Tottenham. Han viste også litt av noe Butt ikke har pr nå, nemlig pasningskvalitet. Smith er også hakket raskere enn Butt.

Forøvrig heller jeg veldig mye mot å bruke det danske landslagets 4-2-4 system.

Harper
Beye - Bassong - Taylor - Enrique/Duff
Barton - Smith
Jonas - Martins - Owen - Løvenkrands

Tror dette kunne gitt ethvert av de gjenstående lagene motstand på St James Park.
« Siste redigering: 21. April 2009, 16:51 av Frode »