20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 397413 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #720 på: 08. Nov. 2008, 20:30 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #721 på: 08. Nov. 2008, 23:40 »
Fint gjort, og så innså han vel også selv at han ikke oppførte seg eksemplarisk selv under kampen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #722 på: 09. Nov. 2008, 04:51 »
MEGET usikker på hvor mye cred jeg er villig til å gi han!

Sitat
"The club decided they would back me, but I just decided that that is the sort of player he is. I thought I'd just leave it."
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #723 på: 09. Nov. 2008, 11:11 »
Jeg tenkte det samme. Virker mer som han fant ut han ikke hadde noen sak, men likevel fant ut at han skulle framstå som en helgen sev.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #724 på: 09. Nov. 2008, 14:52 »
Jeg synes ikke bare det ligner en heksejakt. Det er en heksejakt på Barton. Nå var jeg i utgangspunktet en sterk tilhenger av ikke å gi Barton sparken, fordi de fleste hendelsene har skjedd FØR han ble Newcastle-spiller.
Barton har sonet en lang og hard straff for det han gjorde i Liverpool, og han sier selv at han er et nytt menneske. Nå har klubben valgt å gi ham en ny sjanse. Men alle disse sakene som kommer opp, denne heksejakten på Barton kan ødelegge hans muligheter til å bli et nytt menneske. Og det synes jeg er synd. For alle mennesker fortjener en ny sjanse.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #725 på: 09. Nov. 2008, 15:52 »
Helt enig med hva du sier Geir!

Jeg tenkte det samme som deg Joakim, at vi ikke burde gi Barton sparken. Men etter alle disse situasjonene, det er nå Barton virkelig kan få vise at han er forandret/har tenkt å forandre seg. Barton blir testet, og klarer han ikke å beherske seg nå, er hans proff-liv antageligvis over.
Men ettersom han har fått en ny sjanse, bør han virkelig stille likt med alle andre. Ellers er det ikke noe vits med en ny sjanse. For fotballspilleren Joey Barton har stor klasse. Vi har alle sett hvor god han har vært de siste kampene. Måten han takket fansen på etter straffescoringen mot WBA. Takket fansen. Det gir meg troa på at han har planer om å bli bedre.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #726 på: 09. Nov. 2008, 15:59 »
Barton sin karriere vil henge i en tynn tråd nå fremover, og han har jo seg selv å takke for det.
Men samtidig er det frustrerende, for motspillere er ofte ute etter å ta ham, og media gir ham ikke pusterom overhodet. Også kommer disse småsakene oppå det hele. Det virker helt klart som en heksejakt ja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #727 på: 09. Nov. 2008, 16:04 »
Det er nok også det. "Skandaler" selger vel mer enn "vanlige" ting. Så det er nesten opplagt at de utallige drittavisene i England, heller bensin, parafin og alt mulig annet som brenner på bålet.
Det jeg synes er dårlig, er at motspillere er ute etter han. Avisene får være en ting, men motspillere blir for meg, for latterlig.
Men han har, som det påpekes, seg selv å takke.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #728 på: 09. Nov. 2008, 21:40 »
At hans kolleger i PL er ute etter å "ta" ham, og ute etter å få Barton til å eksplodere synes jeg er UN-Fair Play.
Pressen kan vi ikke gjøre noe med. En gang bad-boy, alltid bad-boy. Men jeg synes det er forkastelig når spillere som Agbonlahor bevisst prøver å få Barton til å miste hodet. Det er overhodet ikke fair play, og jeg synes det er direkte synd at ingen, absolutt ingen, reagerer på det. Man fokuserer bare på Barton, og prøver å få den minste lille incident til å bli en KJEMPESTOR sak.
Guthries røde kort mot Hull ble mer eller mindre forbigått i stillhet. Hadde Barton vært synderen, så hadde alle sammen forlangt utestengelse på livstid. Ikke bare pressen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #729 på: 09. Nov. 2008, 23:11 »
Kunne ikke sagt det bedre selv! Men man husker ikke så lenge i fotball. Klarer han å beherske seg, går det over. Fortsetter han storspillet, kommer han kanskje inn i landslagsdiskusjonen (ikke noe fast plass selvfølgelig, men i troppen), og da kan det hende folk slutter å være så fryktelig patetiske.
Men det jeg synes var best med kampen i dag, er at Fulham-fansen ikke begynner å pipe mot Barton før etter 30 min. De gjorde det vel kanskje litt etter et kvarter, men så ble det stille frem til halvtimen. Var som om de glemte å bue :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #730 på: 10. Nov. 2008, 18:01 »
De ble nok veldig opptatt av at deres eget lag rundspilte Newcastle på Craven Cottage.
Rundspilte med stor R.
Det var nok derfor de glemte å bue.

Etter at Fulham hadde tatt ledelsen var de fornøyde, og vi tok over. Da var det tid for å bue på Barton.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #731 på: 10. Nov. 2008, 23:27 »
Men det jeg synes var best med kampen i dag, er at Fulham-fansen ikke begynner å pipe mot Barton før etter 30 min.

De buet litt på han hele tiden, men kom sikkert ikke med på skjermen...

Jeg snakket forresten med noen geordier angående Barton, og de virket ganske samstemte om at han er "a dickhead, but he's OUR dickhead ;D"...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #732 på: 10. Nov. 2008, 23:59 »
Ok. Du hørte det sikkert mye bedre Evind ;)
Men det var i andre omgang man virkelig merket det, spesielt mens Newcastle presset. Ikke så rart, egentlig. Men som du sier, var sikkert ikke nok buing til at man hørte det på tv'n.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #733 på: 11. Nov. 2008, 20:55 »
Det er så rart med det. Spillere som Barton er hatet av alle andre enn det laget de spiller for. Det er vel ingen som er uenige om at Barton er en idiot, men som de geordiene du snakket med Eivind, så er han VÅR idiot. Det trenger ikke bare være negativt å ha en idiot på laget sitt.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #734 på: 11. Nov. 2008, 21:22 »
Sier ikke at det er 100% positivt, men Kinnear etterlyste litt "crazy-gang"-mentalitet i laget, så nei. Det må ikke være bare negativt :)