20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 397654 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #690 på: 04. Nov. 2008, 18:13 »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #691 på: 04. Nov. 2008, 18:32 »
Det skulle da bare mangle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #692 på: 04. Nov. 2008, 19:18 »
Fint referat radar!

Noen som fikk med seg at barton fungerte som fredsmegler mot  slutten? ;D Husker ikke hvem han dro unna, men artig var det i alle fall.
Virket som om hele stadioen stod voldsomt bak barton i dag. Stemmer dette med hva du oppfattet radar?

Var i allefall kraftig buing da han fikk gult kort og hver gang han fikk frispark mot. Hørte ikke noe som tydet på annet enn at de støttet han.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #693 på: 05. Nov. 2008, 02:07 »
Selvfølgelig kommer der til å være noen idioter hver jævla kamp som kommer til å provosere Barton maks, vel vitende om hva de gjør. Agbonlahor gjorde dette til det fulle. Slike situasjoner har skjedd før uten at det overhodet har blitt kommentert i etterkant. Selvfølgelig blir det det når Barton gjør det. Latterlig, men vi må lære oss å leve med det.

http://www.guardian.co.uk/football/2008/nov/05/newcastleunited-astonvilla

Dette er derimot verre. Prat om rasisme fra Barton sin side.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #694 på: 05. Nov. 2008, 08:10 »
Latterligt. Dette har eg ingen tru på. Her laga dei ein sak av ingenting.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #695 på: 05. Nov. 2008, 10:21 »
Får flashback fra en lignende situasjon i Norge i fjor. Liker ikke den trenden med at rasismekortet spilles i tide og utide.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #696 på: 05. Nov. 2008, 11:05 »
Får flashback fra en lignende situasjon i Norge i fjor. Liker ikke den trenden med at rasismekortet spilles i tide og utide.

hadde han gjort det samme mot Laursen så ville ikke dette blitt noen sak, men siden han går i klinsj med en "mørkhudet" så er dette plutselig en stor sak. ulv ulv....
Han kom, ble mett og dett var dett....

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #697 på: 05. Nov. 2008, 12:27 »
Nettopp, rasismekortet spilles med en gang. Dette er et problem ettersom man må være veldig var på hva man kan si/gjøre mot en mørkhudet fordi du så fort blir anklaget for rasisme. I tillegg er dette et problem når et virkelig rasistisk overgrep skjer, ettersom beskyldningene da blir utvannet av mange andre tulleanklager som dette.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #698 på: 05. Nov. 2008, 12:36 »
Jeg håper dere har rett, men vi snakker om Joey Barton her. Ingen av oss kan vite at dette ikke er sant...
Slik jeg ser det, så var agbonlahore ute og terga JB hele kampen, og fortjente fik og deng(noe han ikke fikk). Likevel; hvis JB har ytret seg rasistisk, så er det slutt på tålmodigheten min. Da kommer det til å skje igjen og igjen...

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #699 på: 05. Nov. 2008, 12:50 »
Jeg håper dere har rett, men vi snakker om Joey Barton her. Ingen av oss kan vite at dette ikke er sant...
Slik jeg ser det, så var agbonlahore ute og terga JB hele kampen, og fortjente fik og deng(noe han ikke fikk). Likevel; hvis JB har ytret seg rasistisk, så er det slutt på tålmodigheten min. Da kommer det til å skje igjen og igjen...

Bra sagt, enig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #700 på: 06. Nov. 2008, 00:32 »
Vi kan ta det med ro. FA har i dag bekreftet at der ikke vil bli noen ytterligere etterdønninger av dette. Agbonlahor selv var heller ikke interessert i noen sak.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #701 på: 06. Nov. 2008, 07:28 »
Det er vel litt feil, Kristoffer.  FA har bedt Aston Villa om å komme med sin versjon av saken, noe de må gjøre innen en uke?

http://sport.scotsman.com/sport/Barton-may-face-racism-charge.4666104.jp
« Siste redigering: 06. Nov. 2008, 07:37 av Daniel »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #702 på: 06. Nov. 2008, 09:42 »
http://www.4thegame.com/club/newcastle-united-fc/news/225831/barton_cleared_over_gabby_spat.html

The Football Association have confirmed that Newcastle United's Joey Barton faces no further action over his spat with Aston Villa's Gabriel Agbonlahor.

Barton had already been cleared for appearing to flick a hand in Agbonlahor's face, but he has now also been cleared of making a racially-motivated comment in the Villa forward's direction.

An FA statement confirmed: "The FA wrote to Aston Villa to ask for any information the club could provide regarding allegations reported in Wednesday's media of remarks made by Joey Barton to Gabriel Agbonlahor during Villa's match against Newcastle on Monday.

"The club has responded to inform us that they have no complaints to make. On this basis, the FA will not be pursuing this matter."

An FA spokesman had earlier said: "We are aware of the rumours circulating, but it is difficult to comment any further on something that has no further substance to it.

"We take seriously any allegations of racist abuse and will obviously act accordingly if we receive any official complaint from Aston Villa."

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #703 på: 06. Nov. 2008, 12:29 »
Hvor ble det av denne høyst saklige kristen-spammingen av alle trådene?:P

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #704 på: 06. Nov. 2008, 12:31 »
Jeg kastet han ut, jeg. Send meg en PM hvis du ønsker han tilbake ;)