20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 397644 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #675 på: 23. Okt. 2008, 18:15 »
Vi trenger virkelig joey barton tilbake i troppen nå, vi får bare håpe at han har vedlikeholdt formen sin.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #676 på: 04. Nov. 2008, 11:57 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=522849

det vil seg ikke helt for fyren... var redd for det her når jeg så reprisen igår....

vi får se hva som skjer, denne manen er jo allerede i unåde.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #677 på: 04. Nov. 2008, 12:03 »
Patetisk om det skal gi 6 kampa, det kan jo ikkje kallast slag det der, er jo så vidt bort i han. Var jo knapt ein liten fik engang

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #678 på: 04. Nov. 2008, 12:04 »
Herregud, det der er det verste eg har hørt! Hadde det vore en anna enn Barton er det ingen som hadde snakka om det en gang!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #679 på: 04. Nov. 2008, 12:11 »
Sitat
- Han slår til motspilleren. Man kan ikke benekte at det er et slag. Han forsøker å treffe ham, sier tidligere toppdommer Graham Poll til avisen.

- Uten tvil rødt kort

Han konkluderer videre ut fra bilder The Sun viser ham og som står på trykk i dag.

- Han hadde fått rødt kort dersom dommeren hadde sett episoden. Dommeren ville sendt ham av banen, uten tvil, sier Poll.

Hva faen er det Graham Poll styrer med!?!?!!? Han forsvarte også Beye sin utvisning. Men dette er ti ganger verre! Slag for faen!? Værste sprøytet jeg har hørt!! Barton fikk et gult kort i går fordi han heter JOey Barton, og nå får han sikkert karantene fordi han heter Joey Barton også....faen!

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #680 på: 04. Nov. 2008, 12:14 »
Jeg anså ikke det derre som et slag, bare som en liten henvisning til Agbonlahores syteleppe.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #681 på: 04. Nov. 2008, 12:15 »
Får nok helt sikkert en ekstra lang straff pga at det er Barton det er snakk om, og det er jo bare latterlig.

Samtidig så er det latterlig av Barton å la seg provosere, og selv hvor lite han sneier Agbon, og selv hvor mye Agbon bøyer seg fram slik at Barton skal treffe han, så er han med handen oppe i det stygge trynet hans, og det er bare forbanna unødvendig.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #682 på: 04. Nov. 2008, 12:19 »
Som kommentator haugen også sa, han prøvde å spele på slurva til Agbon :P

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #683 på: 04. Nov. 2008, 12:43 »
Ikkje fan om han skal få noke karantene pågrunn av den der. I so fall er det kun fordi vi snakkar om Joey Barton. Det verte for dumt. Men med vår uflaks osv, så skjer det vel...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #684 på: 04. Nov. 2008, 12:46 »
I og med at hver kamp inneholder slag som er verre enn dette, som albuer i ansiktet og slikt anser jeg dette som en ikke-sak. Det kan umulig bli gitt karantene. Merk dere også at det er The Sun som mener han kan få 6 kamper.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #685 på: 04. Nov. 2008, 16:52 »
Etter det forste sammenstotet med Agbonglahor fulgte jeg litt med Barton. Mye av det jeg sa var garantert utenfor kameraene, men Agbonglahor ble stadig sett ropende og gestikulerende til Barton under kampen. Ved ett tilfelle var Agbonglahor borte a dyttet umotivert til Barton uten at ballen var i naerheten. Nar denne episoden skjedde hadde de ogsa vaert sammen uten at ballen var i spill. For meg sa det ut som om Barton holdt opp handen for a unnga a fa Agbonglahor inn pa kroppen.

Jeg liker ikke karen for det han har gjort, men om han blir domt her sa er det synd skam og en trestokki r**a til FA og dommeren.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #686 på: 04. Nov. 2008, 17:16 »
Godt oppsummert, Radar.

Agbonlahor syt og bar seg hele forbanna kampen. Derfor var det til pass for ham at han tok en Ameobi, pluss at han bommet alene med Given. Den gamle Barton ville slått Agbonlahor rett ned, uten å tenke seg om. At Graham Poll mener dette er et slag, er jo ikke så overraskende, i og med at han mente at den bittelille kontakten mellom Beye og Robinho var nok til å kalle det "a stonewall penalty" med påfølgende rødt kort. FA hadde vett nok til å overprøve Poll og Styles. Forhåpentligvis har FA vett nok til å ikke høre på Graham Polls mas her også. Det der er ikke et slag. Se bare på faksmilen fra The Sun, der ser det ut som han prøver å ta ut noe rart fra Agbons nese.

Generelt synes jeg Steve Bennett hadde en tendens til å blåse frispark for Villa hver eneste gang Barton vant en duell. Og synes han blåste vel mange frispark mot Joey Barton fordi han heter Joey Barton.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #687 på: 04. Nov. 2008, 17:30 »
Dette er så jævla dumt at det er ikke til å tro. Fra min synsvinkel ser det ut til at den lille snørrvalpen Agbonlahor provoseret og erter Barton på seg etter beste evne. At Barton såvidt planter et par fingre i nesen på han synes jeg er helt og fullt forståelig.
Dersom det skulle være noe å piske Barton for i den kampen så tenker jeg på en helt annen episode, der hvor han knottetaklet. Men så var han heller ikke alene om slike takllinger i løpet av kampen.
Poll er en alkoholisert dritt og Webb er en arrogant faen.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #688 på: 04. Nov. 2008, 17:32 »
Mente selvsagt at Bennet er en arrogant faen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #689 på: 04. Nov. 2008, 17:41 »
Det er greit nok at Agbonlahor provoserer Barton, men dette må han bare lære seg til! Kan banne på at det er mange som kommer til å prøve å hisse opp Barton fremover!
Og det kommer selvsagt til å ende i tragedie for Barton sin del. Jeg har ingen, absolutt ingen tro på at Barton vil klare å holde seg rolig i disse situasjonene.

Det så vi jo bare i går. Det er greit nok at denne situasjonen har blitt blåst opp, men hva faan skal han egentlig med hånda opp i tryne på motspilleren? Det er jo så håpløst og dumt at det bare er til å le av...Og selvfølgelig er det Barton!