20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 398568 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anthony

• Gjest
Sv: Joey Barton
« Svar #630 på: 01. Sep. 2008, 13:28 »
Man må jo inrømme at han itillegg har en stor dose med selvbeherskelse også da...Itillegg til å være en ballus..

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #631 på: 01. Sep. 2008, 13:32 »
Det var da det, og itte nå.

Jeg gir fullstendig blanke i hvilke fordommer Nasri måtte ha mot Joey Barton.
Jeg bryr meg KUN om det Barton har gjort og gjør mens han representerer Newcastle.
Jeg er kanskje naiv, men jeg tror Barton har sett lyset, og innsett at utenomsportslige hendelser er i ferd med å ødelegge en lovende fotballkarriere.

Jeg håper du har rett, men skal jeg være helt ærlig, så synes jeg det luktet litt ondskap av gliset til Barton etter taklingen på Lørdag.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #632 på: 01. Sep. 2008, 13:36 »
Viktig med litt ondskap utpå banen, bare det er riktig kanalisert. Så lenge han fortsetter med slike rene taklinger og holder temperamentet i sjakk, så går dette greit.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #633 på: 01. Sep. 2008, 14:10 »
Noen som har video av taklingen? :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #634 på: 01. Sep. 2008, 14:28 »

lt;3 Newcastle <3

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #635 på: 01. Sep. 2008, 14:34 »
« Siste redigering: 01. Sep. 2008, 14:37 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #636 på: 01. Sep. 2008, 14:47 »
Taklingen var det ihvertfall ikke noe galt med.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #637 på: 01. Sep. 2008, 14:56 »
Taklingen var det ihvertfall ikke noe galt med.

I og for seg så var det vel ikke noe galt med den, men går han sånn inn i alle taklinger så ryker det garantert ett par bein iløpet av sesongen.  Og det smilet, pshyco!
Men håper det bare var en litt overengasjert Barton vi så der, og at han får kontroll på sinnet sitt.
sunt pueri pueri puerilia tractant

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #638 på: 01. Sep. 2008, 16:10 »
Det er sånn man SKAL takle for å sette seg i respekt!! Det var slik f.eks Roy Keane skaffet respekt, og det er da forbanna konge hvis motspillere møter oss med en frykt for Joey Barton!! :D

Nå er jeg veldig kritisk til Barton og hans oppførsel i romjula, og jeg vet ikke om jeg har tilgitt han helt enda, men klarer han og bevise at han fortsatt kan spille bra fotball samtidig som han holder hjernen sin under kontroll på fritida så kan det hende jeg kan tilgi å støtte han 100% etterhvert. Nå vet jeg ikke om jeg ville klappet spesielt hvis jeg hadde vært på SJP og navnet hans ble oppropt. Mannen har et par ting å bevise både på og utenfor banen, for å si det mildt!! På en annen side synes jeg litt synd i gutten også, det er tydelig at han har hatt en meget røff oppvekst og støtt på problemer som ung gutt ingen unge gutter skulle behøve å komme borti. Sånn som drap og kriminalitet i hans næreste familie, lite kontakt med foreldrene osv.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #639 på: 01. Sep. 2008, 16:11 »

han er syk i hodet.. se på det smilet etterpå.

haha herregud.. ingenting galt med den taklingen, rett på ballen! syns man lett kan få lov til å smile etter en sånn takling

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #640 på: 01. Sep. 2008, 17:08 »
Syntes den taklingen er helt super jeg. Det hadde nok rablet for meg om en slik takling hadde blitt utført på meg selv eller en Newcastle-spiller. Men heldigvis er det vi som har Vinnie Jones 2 ;D
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #641 på: 02. Sep. 2008, 13:19 »
hhaha:) tror egentlig ikke at han lo av taklinga, var nok mer at den var helt perfekt og at samtlige arsenalfans peip:) sånne som ham elsker å få motstanderfansen mot seg....
hadde vært enormt for klubben hvis rasshølet barton hadde klart å vokst opp og spilt kule på det nivået han kan. fryktelig bra spiller i min bok, men skal han være drittsekk kan vi like gjerne kaste ham ut;) 8)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #642 på: 02. Sep. 2008, 13:20 »
Han fikk nok også høre noen ord hos Nasri som han lo av...

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #643 på: 02. Sep. 2008, 13:25 »
håper for all del nasri ikke syns det der var stygt, PL er en røff liga:) vil gjerne se ham bite i gresset når han møter scott parker

pane

• Gjest
« Svar #644 på: 05. Sep. 2008, 16:32 »
At an FA hearing on Friday, Newcastle midfielder Joey Barton received a 12 match ban (six of which are suspended) after admitting a charge of violent conduct.

Barton was also fined £25K.

nufc.com