20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 398621 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Joey Barton
« Svar #600 på: 05. Aug. 2008, 21:46 »
Forskjellsbehandling ?
Kem har isåfall sluppet billig unna ?
Er vel ikkje så mange voldelige fengselsfugler i PL heldigvis.

Når ein spiller får gult kort får han gult kort.
Men når ein spiller får sitt 3?4? gule kort så får han suspensjon. See ?

Nei.Mitt point er at Barton blir henta tilbake på noe som har skjedd før.Pga han er BARTON og hans historikk.Da ønsker visse folk å straffe han hardere også.Men han må jo få sjangsen til å starte på nytt igjen også!.Nå snakker jeg om FA sin innblanding og var det jeg svarte på.Ikke hva som dømmes i kamper utifra kort osv

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #601 på: 05. Aug. 2008, 22:41 »
Man kan selvsagt diskutere gule kort også, Smith hevder jo at dommerne går mye på trynefaktor og rykte, og mener at han selv har lettere for å få gult kort av dommeren, enn en spiller med færre kort på samvittigheten, som vanligvis ikke er like hardhendt i duellene. Loven skal jo være lik for alle på banen også.

Men som sagt, dette handler om Barton, og at FA drar opp en sak de ikke har det minste rett til å dra opp. Ikke bare er den foreldet, Barton har jo nylig fått sin straff for denne hendelsen, og det skjedde på en lukket trening, noe som gjør at såvidt jeg vet har ikke FA det minste rett til å gjøre noe som helst i saken. Men de gjør det fordi det er Joey Barton, og fordi FA ikke vil ha noe med Joey Barton å gjøre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #602 på: 05. Aug. 2008, 23:43 »
mja hadde Barton vert city spelar ennå så hadde dåkk nåk sagt Haha til pass for den idioten ;)
Er Nufc feil dette som kjøper ein spiller med ein slik dom over seg.
Hadde dette vert imot reglene så hadde vel Nufc reagert ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #603 på: 06. Aug. 2008, 00:34 »
De har jo reagert med å stille spørsmål til hvorfor dette skjer nå, slik omstendighetene som tidligere nevnt i denne tråden, offentlig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #604 på: 06. Aug. 2008, 22:49 »
Forskjellsbehandling ?

Nei.Mitt point er at Barton blir henta tilbake på noe som har skjedd før.Pga han er BARTON og hans historikk.Da ønsker visse folk å straffe han hardere også.Men han må jo få sjangsen til å starte på nytt igjen også!.Nå snakker jeg om FA sin innblanding og var det jeg svarte på.Ikke hva som dømmes i kamper utifra kort osv

Hehe du tok ikkje den. Når ein spiller får mange kort får han strengere straff på samme måte som ein som lagar bråk ein gang slepp billigare unna ein ein som lagar bråk omtrent kver måned. ;)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

BallaJazz

• Gjest
« Svar #605 på: 08. Aug. 2008, 00:28 »
Forskjellsbehandling ?

Hehe du tok ikkje den. Når ein spiller får mange kort får han strengere straff på samme måte som ein som lagar bråk ein gang slepp billigare unna ein ein som lagar bråk omtrent kver måned. ;)

Jo jeg "tok den" men bare pointerte  at det var ikke det jeg snakka om eller mente ;)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #606 på: 16. Aug. 2008, 01:46 »
Faen, nå koker det over for meg snart!!
http://www.independent.co.uk/sport/football/news-and-comment/barton-to-face-civil-claim-899010.html
Er ikke dette over 2 år siden da? Hvorfor i svarte kommer dette nå?

Sitat
Matthew Clayton, of Manchester-based law firm Ralli, said: "As a result of the assault by Joey Barton our client has suffered a major psychiatric deterioration in his health that has destroyed any chance he may have had of playing professional football at a high level."

Sitat
Tandy was released by Manchester City after he broke his leg while playing on loan with a Danish club.

Er det bare jeg som er trøtt, eller er det noe som ikke stemmer helt 100% her?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #607 på: 16. Aug. 2008, 13:19 »
Blir jo helt for dumt. Han brekker beinet, og da er det Barton sin skyld ;D

Er det mulig sier jeg bare...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #608 på: 16. Aug. 2008, 14:54 »
Dere må skille mellom psychic og physique, men ja, virker litt merkelig dette.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #609 på: 16. Aug. 2008, 15:08 »
Han skal vel prøva tyna litt pengar ut av godeste Barton...

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #610 på: 16. Aug. 2008, 15:16 »
Dere må skille mellom psychic og physique, men ja, virker litt merkelig dette.

Joda, men det er 2-3 år siden. Og når han først brekker benet og ikke kan spille mer. Da kan han fint la det gå utover Barton for noe som er to år gammelt...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #611 på: 16. Aug. 2008, 15:24 »
Som sagt, jeg synes også dette virker merkelig. Rart at alle sakene plutselig skal komme opp samtidig.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #612 på: 16. Aug. 2008, 16:26 »
Nå er Barton en het potet. Derfor kommer alt nå. At dette burde kommet for evigheter siden er så sin sak, men det er selvsagt ikke tilfeldig at det kommer nå.

Høres litt rart ut at han fikk så ekstreme psykiske påkjenninger etter å ha blitt angrepet av Barton på julebordet. Men når kom egentlig dette beinbruddet? Han må jo ha spilt fotball i etterkant også, hvis han skal ha kunnet brekke beinet mens han spilte for en dansk klubb. Og jeg tviler på at det var en amatørklubb.

Men nå virker det som at Barton har en jævlig god advokat, så da bør det kunne ende opp i omtrent ingenting dette også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #613 på: 16. Aug. 2008, 17:37 »
Hvis Tandy saksøker han for å ha ødelagt karrieren, kan det umulig bli noe av dette. Den var vel det benbruddet som ødela.
Latterlige saker nå gitt.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #614 på: 16. Aug. 2008, 22:16 »
Det var jo noen som postet en link her med et intervju med han mr.sigarett i øye. og da hevdet vell han noe sånt at klubben lånte han ut grunnet den bataljen. Klubben tok bartons side og skjøv han til side. samtidig som det gjor han vell litt nervøs eller noe...

så det er ikke godt å si... var lang lesning litt lengre tilbake i tråden.
Han kom, ble mett og dett var dett....