20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 398173 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #540 på: 08. Juli 2008, 20:55 »
Det nytter ikke å dra opp hypotetiske eksempler som bygger på HVIS, OM og MEN....

Alan Shearer var kjent som en av fotballens største gentlemen.....så det er ingen problemstilling en gang.

Helt enig. Alan Shearer ville ikke hatt den statusen hos meg hvis han alltid hadde oppført seg som en drittsekk. Og selvfølgelig ville jeg ikke ha støttet at han overfalt folk så lenge han spilte bra fotball. Det er jo helt forkastelig.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #541 på: 08. Juli 2008, 21:32 »
Samme F kor god du er har du oppførselen til Barton så vil ikkje eg ha spilleren i klubben det går ikkje og samenligne med Shearer for Shearers legende stempel inneholder ein pakke med både fantastiske ferdigheter og generell god oppførsel.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #542 på: 08. Juli 2008, 22:19 »
Det nytter ikke å dra opp hypotetiske eksempler som bygger på HVIS, OM og MEN....

Alan Shearer var kjent som en av fotballens største gentlemen.....så det er ingen problemstilling en gang.

Gentleman?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #543 på: 08. Juli 2008, 22:35 »
Skal mer enn en liten hendelse til at Shearer mister gentleman stemplet. Han ble jo heller verken utvist eller straffet i etterkant der, fordi han faktisk blir holdt av Lennon og er i ubalanse når han får sleng på kroppen og sparker mot Lennon. Unødvendig av Shearer, men ikke noen kjempe big deal.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #544 på: 08. Juli 2008, 22:58 »
Er vel dessuten en vesentlig forskjell å gjøre en spontan ting i kampens hete PÅ BANEN, enn å denge løs på en forsvarsløs kar som ligger nede på gata... Ting blir tatt litt ut av proposjonene her føler jeg.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #545 på: 09. Juli 2008, 02:00 »
Newcastle må jo ha visst dette da de signerte han. Så evt. avbryte kontrakten som det har stått noen steder kan umulig skje.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #546 på: 09. Juli 2008, 03:55 »
Nettopp, Newcastle visste om Dabo-saken når de kjøpte han. Siden har selvfølgelig Joey driti seg ut med det som skjedde i jula, men nå ser det jo ut til at han er ute om et par uker uansett, så hvorfor skulle klubben sparke han? Nei, jeg tror han blir beholdt...ingen vil kjøpe han uansett nå, så hvorfor ikke satse på at han blomstrer under Keegan, vi så jo glimt av hans kvaliteter på slutten av forrige sesong.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #547 på: 10. Juli 2008, 09:56 »

Gentleman?

va og min første tanke:D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #548 på: 10. Juli 2008, 15:39 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #549 på: 10. Juli 2008, 16:50 »

Gentleman?

va og min første tanke:D

I tillegg nekta han jo og skifte drakt med Stevenage spilleren som hadde vunnet loddtrekninga om og få bytte drakt med han etter 1-1 kampen i Fa Cupen.  :-\ Bytta i returen da men alikevel.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #550 på: 10. Juli 2008, 16:52 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #551 på: 11. Juli 2008, 06:45 »
Jeg synes da vi burde beholde Barton og nå slipper han jo ut igjen om 1 mnd og potensialet har han uten tvil der!.

Stallen er så tynn fra før av og Barton`s kvaliteter mener jeg vi trenger så får man håpe at han greie å modnes mere og vokse fra seg det tullet men såklart han går på en veldig tynn line her og blir så absolutt hans siste sjangse!.
'

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #552 på: 12. Juli 2008, 00:57 »
Var ute å spiste på onsdag og KK+trenerstaben satt på samme, lille, restaurant og snakket om sesongen som kommer. Jeg satt med øra på stilk (til konas forargelse siden det var feiring av bryllupsdagen vår) og overhørte at Barton er tilbake til sesongstart. Det skulle holde til sesongstart!? Uten at jeg er så begeistret for mannen så er han verdifull for laget inntil noen kan konkurrere han ut av laget.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #553 på: 12. Juli 2008, 00:58 »
Steike du er grei å ha  ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #554 på: 12. Juli 2008, 00:59 »
Det er bra. Barton i form er en spiller vi trenger. Hørte ikke noe annet interessant også da? :P