20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 398480 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #510 på: 02. Juli 2008, 02:14 »
Hvis han får bli, og de kan komme te enighet med Barton, så tror jeg han kan bli en av de bedre spillerne for Newcastle. Jeg håper han setter fyr på midtbanen te neste år, positivt ment... :)
Ja heia gutta!

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #511 på: 02. Juli 2008, 11:03 »
For meg så ser Barton ut som han som prøver å hindre bråket, han andre som slår er lysere i håret og tynnere kropp. Han me det mørke håret er Joey. Han hadde ikkje ærklært seg uskyldig om denne filmen hadde blitt visst og han var den som slo gjenntatte ganger, hadde han ? Se filmen en gang t og si hvem Joey likner mest på, han som slår , eller han som drar han vekk ??? Du ser det jo på stilen og te han me det mørke håret, DET ER JOEY BARTON, Justismord kaller man sånt.
« Siste redigering: 02. Juli 2008, 11:05 av Tommen »

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #512 på: 02. Juli 2008, 11:09 »
Hva har man rettssamfunn for? Tipper den engelske domstolen har LITT peiling på hvem som gjorde hva  ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #513 på: 02. Juli 2008, 16:33 »
Ja, denne videoen gir jo et ekstremt godt bilde på hvem som gjorde hva. Du ser jo med en gang hvem som er Joey Barton og hvem som ikke er det. Det er ikke bare én mørkhåret mann på det bildet? Vi kan ikke bevise noe som helst skyld eller uskyld basert alene på denne videoen og hva vi tror om Joey.

Uansett, håper han får fortsette i klubben, og at det ikke blir noe mer bråk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #514 på: 02. Juli 2008, 19:09 »
Behold Barton! Får uansett ikke all verden med penger for han, og om vi står bak han nå skylder han oss å gi jernet for klubben ut karrieren. Og er definetivt en god Squad-player:) Men om bortskjemte engelske drittunger tenker som meg er en annen sak;)
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #515 på: 03. Juli 2008, 00:10 »
Etter at jeg så videoen ble jeg overrasket hvor lite ille overfallet var i forhold til hva det jeg trodde utifra det som var beskrevet som tidligere. Synes ikke straffen var for mild i allefall, men det er vel greit at han får noe straff for det. Man skal jo ikke oppføre seg slik uansett...

Håper at han blir i klubben, har han ikke lært av dette må det være noe forferdelig galt med ham.

Kråka

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #516 på: 03. Juli 2008, 01:38 »
om det er no galt med han?
selvfølgelig?!
han har vært i bråk 2-3 ganger før, og nå er han i det igjen.
Joey er et problembarn. ikke no mer å si.

drit bra spiller, men ingen vits i å beholde.
vi børr se spilleren og overgangspengene som vi brukte på han som tapt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #517 på: 03. Juli 2008, 15:03 »
Per dags dato er det selvmord å gi slipp på Barton. Selv om han for tiden sitter i fengsel, så vil det være selvmord å selge ham på nåværende tidspunkt. Han er en box-to-box-spiller som løper mye, og som ikke er redd for å skyte. Jeg er ganske sikker på at Joey vil komme til stor nytte også neste sesong. Han er en god fotballspiller, og har han ikke lært leksa si nå, så gjør han det aldri. Men jeg synes han fortjener en siste sjanse. Han ble bedre og bedre mot slutten av forrige sesong. Jeg tror ikke han vil bli dårligere neste sesong.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #518 på: 03. Juli 2008, 21:27 »
Enig Jokke! Gir vi han en sjanse nå kan han ikke annet enn å gi alt for klubben. Da skylder han oss alt! Hvis han da ødelegger en gang til er det bare å sette skuddpremie på han! Men som sagt før, han er engelsk, gir alt (på og utenfor banen) og spillere med slik innsats spiller sjelden dårlig (selv om han ikke alltid briljerer)

"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #519 på: 03. Juli 2008, 21:45 »
- Newcastle United registrerer dommen Joey Barton har mottatt. Klubben vil nå ha samtaler med spilleren og hans representanter ved første mulighet, skrev klubben i en pressemelding i går.

Første mulighet blir på mandag. Da avslutter Barton fengselsdommen han for øyeblikket soner for å ha overfalt en kvinne på en McDonalds-restaurant i romjula 2007.

Fra dagbladet. Var ikkje den dommen i 6 måna da?

luxury

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #520 på: 03. Juli 2008, 23:55 »

BallaJazz

• Gjest
« Svar #521 på: 04. Juli 2008, 07:16 »
Det youtube klippet sier ingenting om barton sånn sett.Bare par stk som lettere sloss men resten er umulig å vite for det klippet sier jo ingenting!.

Håper han kommer tilbake :)

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #522 på: 05. Juli 2008, 15:07 »
- Newcastle United registrerer dommen Joey Barton har mottatt. Klubben vil nå ha samtaler med spilleren og hans representanter ved første mulighet, skrev klubben i en pressemelding i går.

Første mulighet blir på mandag. Da avslutter Barton fengselsdommen han for øyeblikket soner for å ha overfalt en kvinne på en McDonalds-restaurant i romjula 2007.

er snakk om at han må sone resten av dommen med såkalt "electric tag" slik at han kan fortsatt spille fottball og gjøre daglidagse ting, men har ikkje lov å flytte på seg utenom det og er under oppsyn heile tida vil eg tru
- carry on!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #523 på: 06. Juli 2008, 04:48 »

er snakk om at han må sone resten av dommen med såkalt "electric tag" slik at han kan fortsatt spille fottball og gjøre daglidagse ting, men har ikkje lov å flytte på seg utenom det og er under oppsyn heile tida vil eg tru

Han tar nok en "Pennant"  :D :P

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #524 på: 07. Juli 2008, 16:13 »
Intervju med unggutten som Barton stakk en sigar i øyet på :

http://www.sundaymirror.co.uk/news/sunday/2008/07/06/the-night-joey-barton-dressed-as-jimmy-savile-stubbed-out-his-cigar-in-my-eye-98487-20633084/

Dette må da være det mest alvorlige han har gjort
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."