20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 398201 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #495 på: 01. Juli 2008, 17:39 »
manchester united ville aldri ha integritert sånne spillere i klubben. Hvis newcastle skal bli en storklubb må det settes noen prinsipper. at man er dyktig fotballspiller er ikke nok! når han har en fortid som en rebelsk idiot så kan vel ikke være et REELT kjøp? men ser ut som det er en tradisjon at vi henter trøblete midtbanespillere:P lee bowyer,david batty for eksempel. hadde vært no om vi kunne vært med i det race med liverpool,chelsea,arsenal,united.

Hersker jo ingen tvil om at vi har kapasitet. vitalet er hvordan vi bruker kapisiteten vår.

Akkurat som jeg skulle sagt det selv! I den lista kan man også legge til BELLAMY, Dyer osv. Jeg er dritt lei at Newcastle skal være synonymt med en klubb fylt av gærninger. Jeg sier ikke at vi bare skal ha spillere som Owen, snille som lam, men det gjelder å finne den grensen.

Spark Barton og vis at dette er noe klubben ikke skal tolerere.

Hallo? Er virkelig Man Utd så mye bedre enn oss her da? Keane, Rooney, Scholes osv... Du har jo også den situasjonen med Ronaldo, Nani og Anderson då dei hygga seg med dei prostituerte... Om vi tenker oss om så er dei ikke noe serlig bedre, i alle fall ikke noe prakteksempel!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #496 på: 01. Juli 2008, 18:34 »
Det med Dabo er jo dritlenge sia, uansett ser det jo ut til at han får spille kamper med fotlenke, da er det vel ikke noe problem? Barton vil kun bli bedre under Keegan, håper vi beholder han. Og helt ærlig : Etter å ha sett CCTV's "sjokkerende" bilder av overfallet i jula så må jeg si at jeg har vært med på langt verre selv, og det der er ikke no grunnlag for fengsel spør du meg.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #497 på: 01. Juli 2008, 19:25 »
disse opptakene av Barton på byen synes jeg virker mye værre enn det jeg oppfattet situasjonen mellom "Stakkars" Dabo og Barton, allikevel gi gutten en sjanse . .

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #498 på: 01. Juli 2008, 21:27 »
Det med Dabo er jo dritlenge sia, uansett ser det jo ut til at han får spille kamper med fotlenke, da er det vel ikke noe problem? Barton vil kun bli bedre under Keegan, håper vi beholder han. Og helt ærlig : Etter å ha sett CCTV's "sjokkerende" bilder av overfallet i jula så må jeg si at jeg har vært med på langt verre selv, og det der er ikke no grunnlag for fengsel spør du meg.

Så du mener altså at man skal få lov til å gå fritt rundt etter å ha knust kjeften på en 16 åring...? For en verden det ville blitt da! Dette sier vel sitt om deg også..jeg har ikke fnugg av respekt for sånne idioter, og jeg synes Barton sitter fullt fortjent i fengsel. Folk som slåss på byen er rett og slett noen jævla tapere! Nesten like håpløst er det med folk som synes dette er helt greit...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #499 på: 01. Juli 2008, 21:38 »
Han i jula var vel ikke 16? Det var jo han Everton-supporteren på den Asia-turen eller hva det var, correct me if i'm wrong
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #500 på: 01. Juli 2008, 22:25 »
your point being?

annern

• Kaptein
    • Vis profil
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #502 på: 01. Juli 2008, 22:53 »
http://youtube.com/watch?v=qMorhNRmiDM

Etter og ha sitt disse bildene, så synes jeg det er latterlig at Barton ble dømt for denne hendelsen. Men det e vis eg tror Barton e den han e på filmen iført grå genser. Det er jo han som hele tiden drar personen som slår vekk fra slosskampen. Han erklærte seg jo uskyldig i denne saken, og denne filmen burde frikjent han. Vi bør gi han e siste sjangse, han er den desidert beste midtbanespilleren vi har.....

RHCP14

• Gjest
« Svar #503 på: 01. Juli 2008, 23:12 »
Vi trenger Barton!!! Så enkelt er det! Blåser i om han er litt kontroversiell. Potensialet han har er for bra til at vi sparker han. Om vi ser korleis han var på banen etter det som skjedde i jula syns eg han har komme seg veldig. Synes ikkje Keane er det spor bedre, og alikevel så elska Man Utd fansen han. Det han gjorde mot Haaland, med heile planleggingen og utførelsen, er det styggeste eg har sett på ein fotballbane.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #504 på: 01. Juli 2008, 23:29 »
Vi trenger Barton!!! Så enkelt er det! Blåser i om han er litt kontroversiell. Potensialet han har er for bra til at vi sparker han. Om vi ser korleis han var på banen etter det som skjedde i jula syns eg han har komme seg veldig. Synes ikkje Keane er det spor bedre, og alikevel så elska Man Utd fansen han. Det han gjorde mot Haaland, med heile planleggingen og utførelsen, er det styggeste eg har sett på ein fotballbane.

Så du mener at det at en person er en god fotballspiller skal sette ham over loven. Da er du og jeg fundamentalt uenige i ganske så mye. Og det er heller ikke slik at det Barton gjør blir riktig fordi Keane har gjort noe ille før. To feil blir ikke en rett.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #505 på: 01. Juli 2008, 23:38 »

måtte bare legge ut denne...

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #506 på: 01. Juli 2008, 23:49 »
Men vis du ser på filmen på youtube, så ser du at Joey er uskyldig ! Dette me Dabo sjedde for lenge siden  og kansje Joey har vokst i fra det disse tingene. Hadde det ikke vært for Joey, så kunne det godt mye værre med han som ble banka opp av kompisen t joey. Æresmedalje sko han hatt. Og vis man får 6 mnd for sånt , så burde nok eg såde 6 år i fengsel, for eg pissa ute ein gang.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #507 på: 01. Juli 2008, 23:51 »
Men vis du ser på filmen på youtube, så ser du at Joey er uskyldig ! Dette me Dabo sjedde for lenge siden  og kansje Joey har vokst i fra det disse tingene. Hadde det ikke vært for Joey, så kunne det godt mye værre med han som ble banka opp av kompisen t joey. Æresmedalje sko han hatt. Og vis man får 6 mnd for sånt , så burde nok eg såde 6 år i fengsel, for eg pissa ute ein gang.
Du skjønner vel at Barton IKKE er den som prøver å hindre bråket? Tror du virkelig han hadde blitt dømt for noe sånt?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #508 på: 02. Juli 2008, 00:12 »
Du skjønner vel at Barton IKKE er den som prøver å hindre bråket? Tror du virkelig han hadde blitt dømt for noe sånt?
Det er jo nesten som den gangen Barton prøvde å fjerne en stumpet sigarett fra øyet til en forbipasserende og så trodde de idiotene av noen politifolk at det var han som stumpa røyken. Face it, Barton er ei urokråke!

Edit: Ikke ment mot deg Daniel, men mot de her som støtter Barton.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #509 på: 02. Juli 2008, 01:10 »
Håper enda at Barton kommer tilbake for fullt i Newcastle-drakt, jeg. Uten tvil. Han soner sin straff akkurat nå as we speak, og jeg håper fengselsoppholdet kan være en real vekker for han.
Har ingen tro på noe annet enn at han i bunn og grunn er et "fint menneske", men at han selvfølgelig har hatt store problemer med sinne og selvkontrollen sin.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida