20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 398615 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #465 på: 10. Juni 2008, 11:18 »
Stemmer vel dette. Hoerte det i gaar kveld ogsaa fra noen i nabolaget. Han maa ned til ca. £30.000 i uka

BallaJazz

• Gjest
« Svar #466 på: 10. Juni 2008, 12:01 »
Stemmer vel dette. Hoerte det i gaar kveld ogsaa fra noen i nabolaget. Han maa ned til ca. £30.000 i uka

Herregud.Får han betalt for å sitte i fengsel!? ::).Skulle hatt 0 kroner han så lenge han sitter inne.30.000P.For å sitte i fengsel får man si.. :P.Hvis det er tillfellet!.Men han burde jo ikke få en skit fra Newcastle..

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #467 på: 10. Juni 2008, 13:44 »
£55.000 pund i uka, ogsaa i fengsel, med mindre det er noen spesielle klausuler i kontrakten hans som sier at han ikke faar betalt om han blir putta inn.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #468 på: 10. Juni 2008, 13:45 »

Herregud.Får han betalt for å sitte i fengsel!? ::).Skulle hatt 0 kroner han så lenge han sitter inne.30.000P.For å sitte i fengsel får man si.. :P.Hvis det er tillfellet!.Men han burde jo ikke få en skit fra Newcastle..

Han får vel ingeting i fengsel ? Er ikkje dette lønna hans etter han kommer ut ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #469 på: 10. Juni 2008, 13:48 »

Han får vel ingeting i fengsel ? Er ikkje dette lønna hans etter han kommer ut ?

Rundt £30.000 er det han har faatt tilbud om eller velge aa forlate klubben.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #470 på: 10. Juni 2008, 15:18 »
Om han vil bli i Newcastle, så kan eg ikke tenke meg at slikt betyr noe i hverdagen. Det er jo mer enn ei årslønn til en godt betalt nordmann!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #471 på: 10. Juni 2008, 15:33 »
Om han vil bli i Newcastle, så kan eg ikke tenke meg at slikt betyr noe i hverdagen. Det er jo mer enn ei årslønn til en godt betalt nordmann!

Veeel... Mulig jeg er ute aa sykler paa tynn is, men.. 300.000 tjener du jo nesten i kassa paa Rimi.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #472 på: 10. Juni 2008, 16:52 »

Veeel... Mulig jeg er ute aa sykler paa tynn is, men.. 300.000 tjener du jo nesten i kassa paa Rimi.

Nå er vel dette per uke om jeg ikke tar helt feil vel..så d er vel "litt" mer enn en godt betalt nordmann får....

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #473 på: 10. Juni 2008, 22:20 »
Ah.. Tenkte seff på en årslønn. Glem det  ;D

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #474 på: 10. Juni 2008, 22:38 »
Barton har vel ikke fått utbetalt lønn etter at han ble arrestert i desember...

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #475 på: 10. Juni 2008, 23:14 »
Hvorfor ikke? Han har jo "vært på jobb"

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #476 på: 10. Juni 2008, 23:23 »
Ja lurer litt på det.
Spillerne har jo ferie nå så om ein tilbringer ferien på madeira eller sitter i fengsel så sko ikkje det ha noke og sei. Så lenge dei møter opp når pre season starter.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #477 på: 11. Juni 2008, 09:19 »
Etter ryktet i gaar kveld saa har Barton sagt nei til loennskutt. Skal se om det dukker opp noe i avisene i dag for referanse.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #478 på: 11. Juni 2008, 09:50 »
Etter ryktet i gaar kveld saa har Barton sagt nei til loennskutt. Skal se om det dukker opp noe i avisene i dag for referanse.

Betyr det isåfall at Barton er ferdig i Newcastle da?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #479 på: 11. Juni 2008, 10:41 »
Ikke ennaa.  I avisa i dag staar det at det kun er Bartons raadgivere som har gitt beskjed om at loennskutt ikke er aktuelt. KK vil ha han, men han har ikke noe han skal si i denne saken for Barton har enda en straffesak som skal for retten 30.juni, og dersom han blir doemt der ogsaa saa er han nok ferdig i klubben. Straffesaken er fra hans tid i City da han gikk til angrep paa medspiller Ousmane Dabo. Denne saken skal visstnok behandles skjerpet siden dette ogsaa er en overfallssak.