20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 397332 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #375 på: 20. Mai 2008, 21:44 »
Visste jo om dette når ein kjøpte han så blir litt rart og kaste han ut pga det.

Hvorfor det?

Fordi at klubben viste om at Barton ventet på rettsaken for det han gjorde mot Dabo, så valgte klubben å sikre seg muligheten til å avbryte kontratken. Da viste også Barton at bærer det i fengsel så kan Newcastle avbryte kontrakten. Vil det da være rart å gjøre det når fyren (DUM som han er) faktisk må inn?

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #376 på: 20. Mai 2008, 22:14 »
han kommer jo til å miste masse treningstid også.. Nei dessverre, vi kommer ikke til å se mer av Herr.Barton.  Er jo en skamm så og si, tenk hvor mange som drømmer om å spille i PL, dette har Joey Barton nå kastet bort.  Good bye Joey...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #377 på: 20. Mai 2008, 22:23 »
Tenk for noen bortkastede penger fra Newcastle sin side også...

Speiderne til Big Sam: Du kan kjøpe Elano for £6mill!

Big Sam: Nei, jeg vil ha Smith og Barton for £12mill!

Snakk om svak bruk av penger!

Grundemaister

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #378 på: 20. Mai 2008, 22:23 »
Når en kjent person og for øvrig stor idiot som Joey Barton banker opp en 16 år gammel gutt fordi han ikke evner å oppføre seg som en voksen person, er det i mildeste laget å gi ham et halvt års fengsel, også sett i et allmenpreventivt perspektiv.

Måtte han sparkes ut på dagen!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #379 på: 20. Mai 2008, 22:41 »
Visste jo om dette når ein kjøpte han så blir litt rart og kaste han ut pga det.

Hvorfor det?

Fordi at klubben viste om at Barton ventet på rettsaken for det han gjorde mot Dabo, så valgte klubben å sikre seg muligheten til å avbryte kontratken. Da viste også Barton at bærer det i fengsel så kan Newcastle avbryte kontrakten. Vil det da være rart å gjøre det når fyren (DUM som han er) faktisk må inn?

Ka seie du her egentlig. At nufc har klasul om at d kan kicke han om han havner i fengsel ? Men uansett så er det jo teit og kjøpe ein spiller for så pass mykje når han har ein mulig fengselsdom over seg og som oppfører seg så ille at an får Bellamy til og sjå ut som ein rolig og avbalansert fyr.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #380 på: 20. Mai 2008, 22:43 »
Når en kjent person og for øvrig stor idiot som Joey Barton banker opp en 16 år gammel gutt fordi han ikke evner å oppføre seg som en voksen person, er det i mildeste laget å gi ham et halvt års fengsel, også sett i et allmenpreventivt perspektiv.

Måtte han sparkes ut på dagen!

Du sier noe her. En ting er når en vanlig person gjør noe slikt. Men når en kjent person og mulignes et forbilde for mange gjør noe slikt er det faktisk mye verre.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #381 på: 20. Mai 2008, 23:02 »
Barton fortjener denne straffen noe så jævli!! Synes overhodet ikke noe synd på han, når han banker opp en 16 åringe slik han har gjort så er det rett og rimelig at han tar sin straff. Så klart irriterende at dette rammer Newcastle, men det er så fortjent at jeg bryr meg ikke om det. Vi kan dessuten LETT finne en minst like god midtbanespiller som Joey Barton.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #382 på: 20. Mai 2008, 23:46 »
Er da slettes ikke sikkert at hans karriere i Newcastle er over. Ifølge The Times blant annet, er King Kev fast bestemt på å støtte Barton, akkurat som han også på forhånd sa da han kom inn i Newcastle i vinter.
Barton har ikke gjort noe galt under King Kev, og har oppført seg snilt og eksemplarisk. Fengsel er for å forebygge kriminalitet, og det er da også lov å håpe at Barton lærer/har lært av det. Håper vi ser han tilbake. The Times skriver at Barton faktisk kan være tilbake etter noen uker med PL under formildende omstendigheter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #383 på: 20. Mai 2008, 23:52 »
Vet ikke om du svarer meg Eilertsen.....men poenget mitt er ikke at vi BØR sparke Barton, men at han fortjener straffen sin... Han kan godt få bli hvis han fortsetter å spille bra, men han fortjener å sitte inne i 6mnd. Og HVIS vi skulle sparke han så blir det ikke fryktelig vanskelig å erstatte han. That's it..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #384 på: 20. Mai 2008, 23:55 »
Vet ikke om du svarer meg Eilertsen.....men poenget mitt er ikke at vi BØR sparke Barton, men at han fortjener straffen sin... Han kan godt få bli hvis han fortsetter å spille bra, men han fortjener å sitte inne i 6mnd. Og HVIS vi skulle sparke han så blir det ikke fryktelig vanskelig å erstatte han. That's it..

Ikke deg spesielt nei. Hovedsaklig de som vil ha han sparket nå.
Ja, han fortjener straff. Visste faktisk ikke at overfallet var så grovt på forhånd. Men at en Barton i form er lett for en klubb som Newcastle å erstatte, det er jeg ikke helt enig i.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

RHCP14

• Gjest
« Svar #385 på: 21. Mai 2008, 10:09 »
Syns og huske at Henry sa for noen år siden at alle gode spillere har eit indre sinne frå barndommen. Dette sinnet er grunnen til at dei er blitt så gode som dei er blitt. Barton har utvilsomt eit slikt sinne. Eg forsvarer på ingen måte det han har gjort, men eg håper at Keegan beholder han. Etter jul har han, som mange har vore inne på, oppført seg bra. Prestasjonene har også blitt betraktelig forbedra. Med tanke på at han i heile år har spilt uten publikum i ryggen, krever mot. Dette synes eg er rett gjort av Toon Army. Han må fortjene deiras tillit. Tipper det er det han har innsett nå etter jul. Dei er ikkje som City-fansen.

Tipper Keegan ser på Barton som ei viktig brikke i laget framover. Og når han kommer tilbake til godt gammelt slag, snuser han på landslaget. Ein slik spiller kan vi ikkje slippe. Keegan ser det kanskje også som ein utfordring å temme Barton, og få fram dette potensialet. Han oppfører seg som ein far for spillerene, og ting som har hendt før hans tilbakekomst, har ikkje skjedd.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #386 på: 21. Mai 2008, 10:23 »

Korleis kan du sei at det verte LETT og erstatte han når du på tranfertråden ikkje har tru på å få inn Veloso eller andre som kan forsterka oss. Barton viste siste del av sesongen at han er meir enn god nok for oss, og ein viktig spelar å ha med vidare. Gler meg til å sjå kven vi LETT skal få inn til erstatning...
Og med ein Emre så er skada 90% av sesongen så begynna midtbana og verte tynn. Det vi har no er Butt, Geremi og Milner. Slik eg ser det kan vi ikkje selga noken av desse. Verken sparke Barton eller selgja Emre. Men Emre og Barton kan vi ikkje planleggje framtida med, derfor treng vi 3 SOLIDE midtbanespelarar,minimum 2!! Og slik eg ser det så får ikkje Newcastle tak i noken som helst LETT for tida...

Til Andre S
Det eg meinar er at fyren kunne daua...Hadde du ikkje brydd deg om det? Viss Barton skulle slått ned alle som provoserte han hadde det vorte mange "cantona" gjennom sesongen.
« Siste redigering: 21. Mai 2008, 10:27 av lgrinde »

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #387 på: 21. Mai 2008, 10:29 »
I følge Journal vil Keegan beholde Barton, men at det er Ashley og Mort som avgjør.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #388 på: 21. Mai 2008, 11:34 »

Korleis kan du sei at det verte LETT og erstatte han når du på tranfertråden ikkje har tru på å få inn Veloso eller andre som kan forsterka oss. Barton viste siste del av sesongen at han er meir enn god nok for oss, og ein viktig spelar å ha med vidare. Gler meg til å sjå kven vi LETT skal få inn til erstatning...
Og med ein Emre så er skada 90% av sesongen så begynna midtbana og verte tynn. Det vi har no er Butt, Geremi og Milner. Slik eg ser det kan vi ikkje selga noken av desse. Verken sparke Barton eller selgja Emre. Men Emre og Barton kan vi ikkje planleggje framtida med, derfor treng vi 3 SOLIDE midtbanespelarar,minimum 2!! Og slik eg ser det så får ikkje Newcastle tak i noken som helst LETT for tida...

Til Andre S
Det eg meinar er at fyren kunne daua...Hadde du ikkje brydd deg om det? Viss Barton skulle slått ned alle som provoserte han hadde det vorte mange "cantona" gjennom sesongen.

Grunnen til at jeg sier at vi ganske lett kan erstatte Barton er fordi han i mine øyne ikke engang er blant de 11 jeg helst ser i en oppstilling for Newcastle. Du er sikkert en av de usaklige Emre haterne, men jeg mener at Emre er en kvalitetspiller og skal spille foran Barton any time! Og Barton er da ikke så fantastisk god...vi har da hatt massevis med midtbanespillere i Newcastle som er bedre enn Barton, og det skal ikke være noe stort problem å finne en erstatter som er minst like god.

Og hva i all verden har Veloso med denne saken å gjøre!?? Bare fordi jeg sa det ville bli vanskelig å få Veloso(noe som er sannheten) så skal det bli vanskelig å erstatte Barton....?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #389 på: 21. Mai 2008, 11:53 »

Til Andre S

Grunnen til at jeg sier at vi ganske lett kan erstatte Barton er fordi han i mine øyne ikke engang er blant de 11 jeg helst ser i en oppstilling for Newcastle. Du er sikkert en av de usaklige Emre haterne, men jeg mener at Emre er en kvalitetspiller og skal spille foran Barton any time! Og Barton er da ikke så fantastisk god...vi har da hatt massevis med midtbanespillere i Newcastle som er bedre enn Barton, og det skal ikke være noe stort problem å finne en erstatter som er minst like god.

Og hva i all verden har Veloso med denne saken å gjøre!?? Bare fordi jeg sa det ville bli vanskelig å få Veloso(noe som er sannheten) så skal det bli vanskelig å erstatte Barton....?

Prøvde få fram at det ikkje er lett å erstatte han. Er ikkje slik at Newcastle får alle dei vil ha. Usakleg Emre-hatar?? DER tek du feil. Eg har ikkje noke i mot Emre, og håpar intenst han skal visa det du og alle Emre-ELSKARANE seie han er god for. Men det verte jo det samme med meg og Barton,eg meinar han er god for meir. Gi Emre ein sesong til for å bevisa kva han er god for, er han skada 90% av tida som han alltid er og ikkje får prestert stabilt over tid så er det rett ut.
Og dette vise at vi har 2 midtbanespelarar vi ikkje kan rekne med skal vera med å spela hovudrolla neste sesong.