20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 397334 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #330 på: 08. Mars 2008, 10:58 »
Det var sånn jeg tolket det i alle fall.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #331 på: 13. Mars 2008, 08:42 »
Newcastle midfielder Joey Barton appeared in court on Wednesday charged with assault occasioning actual bodily harm and affray
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_3289380,00.html
Nærmer seg en endelig dom ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #332 på: 15. Mars 2008, 00:40 »
Angående Barton...

Jeg fikk høre av noen engelskmenn forrige uke at broren til Joey hadde drept en kar med øks. Motivet var helt og holdent rasistisk, sa dem.

Er dette almenn viten? Mulig jeg bare er treig og ikke har fått dette med meg. Anyways. Dette kan jo ha noe med måten gutten lever livet sitt på. Kanskje dårlig oppvekst eller noe slikt? Da tenker jeg på utenomsportslige "prestasjoer".
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #333 på: 15. Mars 2008, 00:45 »
Det stemmer at broren hans er drapsdømt for et øksemord ja.
Og ja, Barton har levd i trange kår i Liverpools slum, etter hva jeg veit. Han har ihvertfall hatt alt annet enn en trygg, normal oppvekst, og har alltid måttet jobbe hardt for å nå frem.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #334 på: 15. Mars 2008, 00:47 »
Ja nei dette visste i alle fall eg frå før. Har forstått det slik at det var noko styr med søstra også, narkoman/prostituert. At Barton har hatt ein tøff oppvekst trur eg det er lite tvil om.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #335 på: 19. Mars 2008, 11:56 »
Vi må bare kvitte oss med Barton. Ikke spiller han bra nok, men han er i trøbbel konsant. Om han har potensial? Ja massevis. Men det har vi hatt nok av i denne klubben som aldri slår til.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #336 på: 19. Mars 2008, 16:44 »
Så et ganske åpenhjertig intervju med Barton der han fortalte at broren satt i fengsel for øksemord, og at han i tillegg hadde tre søskenbarn som satt i fengsel for mord.

Han mente, og har også riktig at broren og søskenbarnas handling ikke hadde noe med han som person å gjøre, da de er mennesker som står helt og holdent for sine egne handlinger. Han sa også at han aldri kunne blitt en morder da han er annerledes enn slektningene i fengsel :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #337 på: 19. Mars 2008, 17:12 »
Jeg så samme intervjuet. Det var før jul rett etter comebacket fra benbruddet. Han bedyret gjennom hele intervjuet at han hadde lært fra dummhetene sine og at han hadde tatt et steg videre fra de utenomsportslige problemne i city. Så gjør han det han gjør i romjula..

Tror kanskje intervjuet ligger ute på youtube..

Når det gjelder det med broren, så er det halvbroren hans. Han har ikke hatt noe kontakt med broren på over 10 år. Familien til Barton ble spilttet da foreldrene skilte seg, Barton var 13 år da. Resten av oppveksten bodde han hos bestemoren sin. Så jeg forstår veldig godt at Joey Barton ikke vil ha den saken til broren nevnt ved seg hele tiden. Det har selvsagt ikke noe med han og gjøre som fotballspiller.

Jeg vet ikke om han hadde tre søskenbarn i fengsel for mord, men ihvertfall sitter mange av hans slektninger i fengsel. Dessuten er det også folk i familien hans som har blitt drept, en onkel hvis jeg ikke husker helt feil.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 19. Mars 2008, 18:03 »
Stemmer. Han hadde ikke kontakt med broren, og da er det jo ennå mindre grunn til å bruke det mot Joey.

Han synes det var veldig trist at bestemora måtte lese slikt i avisa om gullgutten sin  ;)

http://youtube.com/watch?v=T41R3jgAWdQ

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #339 på: 22. Mars 2008, 18:07 »
har egentli vært ganske negativ til barton, men trur æ må trekk det tilbake! han bli bare bedre og bedre! og i dag, en av kongan på banen!!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #340 på: 22. Mars 2008, 18:08 »
gjorde det bra idag!:D Gutten sin:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #341 på: 22. Mars 2008, 18:13 »
Dette var morsomt! Meget god kamp i dag! Dagen hadde vært fullkommen dersom Smudge hadde satt et mål da han kom inn! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #342 på: 22. Mars 2008, 18:39 »
Synes Barton har fått mye urettferdig pepper.Har alltid hatt trua på han og er glad han får visst  fram noe av sine kvaliteter i dag.For Barton på sitt beste å i form er en spiller av høy klasse og en veldig veldig viktig spiller for oss.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #343 på: 22. Mars 2008, 19:00 »
Godt å se att Barton er på vei til den formen han skal være i....Høres ut som att han gjorde mye bra med ballen i dag og var kreativ..Godt å ha en på midten som viser en helvetes kjempeglød og i tillegg kan være kreativ..
Midtbanen vår har lenge vært like kreativ som linjedommeren, men med Barton i form og Emre på vei tilbake ser det fort litt lysere ut.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #344 på: 25. Mars 2008, 21:00 »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.