20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 397114 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #315 på: 04. Mars 2008, 04:53 »
Barton dreit på leggen i jula, og det veit han selv. Så kom han selvfølgelig tilbake i en helt jævlig periode, og da er det selvfølgelig lett å la han ungjelde ekstra når det som skjedde har skjedd. Han er langt fra den eneste som ikke har prestert. Jeg veit han kan, og så lenge han holder seg i skinnet, og fortsetter å jobbe og forbedre seg, håper jeg han blir. Syns han er vår potensielt beste sentrale midtbanespiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #316 på: 04. Mars 2008, 11:22 »
Barton dreit på leggen i jula, og det veit han selv. Så kom han selvfølgelig tilbake i en helt jævlig periode, og da er det selvfølgelig lett å la han ungjelde ekstra når det som skjedde har skjedd. Han er langt fra den eneste som ikke har prestert. Jeg veit han kan, og så lenge han holder seg i skinnet, og fortsetter å jobbe og forbedre seg, håper jeg han blir. Syns han er vår potensielt beste sentrale midtbanespiller.

Einig. Og mot Blackburn viste han vel litt av det som bur i han. Dei to pasningane til Owen var jo herlege! Utrule at han ikkje sette ein av dei. E jo nettopp det vi treng, ein midtbanespelar som kan stikka gjennom Owen og Martins. Evt Viduka, som lett finta eller vende vekk ein mann og sett han i mål.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #317 på: 04. Mars 2008, 11:31 »
Han hadde noen fantastiske passninger i blackburn kampen ja, bare utur at vi ikke klarte å omsette sjansene. Eneste med Barton er at han har en del defansivt å jobbe med.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #318 på: 04. Mars 2008, 18:29 »
Han hadde noen fantastiske passninger i blackburn kampen ja, bare utur at vi ikke klarte å omsette sjansene. Eneste med Barton er at han har en del defansivt å jobbe med.
Og da skal folk bruke ham som anker? Hurra!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #319 på: 05. Mars 2008, 22:25 »
Er han ikke egentlig best som defensiv midtbanespiller da? :P
Mener, bare mener, å ha sett han har sagt det selv.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #320 på: 06. Mars 2008, 00:49 »
Jeg leste på vgd i dag at grunnen til at Barton ikke er med mot 'Pool er pga at han ikke får VÆRE i byen Liverpool etter denne siste saken, hahaha..at han har "portforbud", om vi kan kalle det det, er det tydeligvis ingen der som har fått med seg
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #321 på: 06. Mars 2008, 08:36 »
Jeg leste på vgd i dag at grunnen til at Barton ikke er med mot 'Pool er pga at han ikke får VÆRE i byen Liverpool etter denne siste saken, hahaha..at han har "portforbud", om vi kan kalle det det, er det tydeligvis ingen der som har fått med seg
Eller så er det du som ikke har fått med deg det som er skrevet i kamptråden...

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #322 på: 06. Mars 2008, 09:39 »
at barton ikke får spille mot pool er fullt fortjent ettersom man ser hva slags holdninger den gutten har.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #323 på: 06. Mars 2008, 14:16 »
Eller så er det du som ikke har fått med deg det som er skrevet i kamptråden...

Merk deg ordet med store bokstaver. Det er ganske stor forskjell på ikke å få spille fotball der og å bli nektet adgang til byen Liverpool. Paven av Liverpool har bannlyst ham!

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #324 på: 06. Mars 2008, 14:52 »
Kommentaren til newcastle.no blir uansett alt for patetisk
Sitat
Virkelig flott med spillere som alltid er tilgjengelige og viser seg fra sin beste side...
Trudde man skulle støtte sine eigne spelarar, og det bør iallefall den "offisielle" supporterklubben gjør...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #325 på: 06. Mars 2008, 17:46 »
Nå er ikke det der første gang at Weiseth har kommet med sånne kommentarer da.
Vi må dessverre bare regne med sånt fra den kanten.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #326 på: 06. Mars 2008, 18:04 »
Nå er ikke det der første gang at Weiseth har kommet med sånne kommentarer da.
Vi må dessverre bare regne med sånt fra den kanten.

Hmm er den sida framleis oppe å går? Har ikkje brukt den sidan eg oppdaga han svindla meg :) Han får styre på.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #327 på: 06. Mars 2008, 21:09 »
Ja, Weiseth får gjøre som han vil. Det viktigste er at vi holder oss for god til å gjøre det samme.

Forøvrig trodde jeg det bare var én pave, og at han befinner seg i Roma. Men det kan godt hende at Vatikanet har blitt flyttet til Liverpool, for alt jeg vet.

Og jeg vet ikke helt om Bartons "portforbud" er så mye å le av, for å prøve å manøvrere meg tilbake til saken.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #328 på: 07. Mars 2008, 09:49 »
Jeg mener at det antagelig er en vesentlig forskjell på å ikke få spille fotball (utføre et arbeid) i byen og regelrett bli nektet adgang, formulerte meg litt dårlig, men det hørtes ut som man i gamle dager bannlyste en person fra alle kirker i verden. Har vanskelig for å se at Joey Barton ikke har lov til å komme inn i Liverpool, han sonet jo til og med der for ikke så lenge siden.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #329 på: 07. Mars 2008, 15:01 »
Jeg antar at Barton ikke har lov å oppholde seg i Liverpool, med mindre han er på den institusjonen. Har oppfattet det sånn på det som står i media. Men det handler selvfølgelig først og fremst om at han ikke får lov å utføre arbeid i byen.