20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 397656 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #285 på: 13. Feb. 2008, 20:19 »
Nå vet ikke jeg, men jeg vil tro at når de spillerne du nevner (Essien er vel forøvrig ikke mors beste barn, han heller?), så er det en grunn til at de har havnet på FAs bord. Jeg har ikke sett Bartons episode, men når Kristoffer sier at det ikke var verre enn det Shearer gjorde i løpet av en helt vanlig kamp, så tror jeg på Kristoffer.

På generelt grunnlag er jeg ganske sikker på at de "snille" gutta så og si aldri blir tatt opp til diskusjon i det hele tatt, om de har gjort seg skyldig i slike grove forbrytelser som den Barton ble anklaget for mot Villa.

når de greide det kunststykket å frikjenne Barton og Bowyer etter en lang periode med noen velvalgte ord til pressen, så sier det seg selv at de snillere gutta fra de beste lagene aldri i verden kan risikere å bli straffet for liknende episoder. Dersom det blir tatt ut tiltale mot dem, så er det virkelig alvorlige hendelser. For det er en kjent sak at det skal mye mindre til for at Barton og Bowyer blir etterforsket enn at for eksempel John Terry eller Jamie Carragher skal bli det. Eller Rooney og Ronaldo for den del.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #286 på: 24. Feb. 2008, 18:37 »
Barton ute mot Liverpool
Newcastles urokroke, Joey Barton, kan ikke spille eller være med når Newcastle kommer til Anfield 8. mars. Årsaken til dette er ikke suspensjon, men det faktum at han faktisk er bannlyst fra Merseyside på grunn av en pågående rettsak. Barton er siktet for vold etter en episode i Liverpool i romjulen, og skal tilbake i rettsalen 12. mars.

- De eneste kampene han ikke kan spille er mot Liverpool og Everton, på grunn av restriksjoner dommeren har satt, sa Newcastle-manager Kevin Keegan i går.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 24. Feb. 2008, 18:45 »
Berre å kvitte seg med han. Bidrar med lite/ingenting på bana, og eg tvilar på han bidrar til et veldig bra miljø i spelargruppa.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 24. Feb. 2008, 22:08 »
jævli bra.

snakk om og kaste 150 mill ut av vinduet på barton og smith. standard newcastle og kaste penger i dass på piss spellere. Vi trenger flere kjøp ala Martins.
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 24. Feb. 2008, 22:20 »
Da syns jeg heller vi trenger flere kjøp ala Milner som presterer jevnt og godt jeg. Trenger spillere som presterer når det går imot oss også!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 24. Feb. 2008, 22:55 »
bare positivt Barton ikkje blir med til Liverpool. Einaste negative eg kan sjå med det er vel at Scouserne slipper billig unna.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 25. Feb. 2008, 00:21 »
Barton er en forbanna DRITTspiller!!!!!

Fy faen som han provoserte meg med rævva innstilling, håpløse og skandaløse pasninger, dårlig tempo....illjoale faen!!! Han er pokker meg noe av det værste jeg har sett på midtbanen til Newcastle......

Har vi noen gang hatt en dårligere sentral midtbane(siste 10-15 år) enn Butt, Barton, Geremi, Smith og Emre(et hederlig unntak)..Er ikke rart vi ligger der vi ligger på tabellen...

Joey Barton kan pakke sakene sine å dra langt til helvette bort fra St.James Park, han er en skam for hele fotballklubben...En vandrende skandale!!! Han har ikke spilt EN god kamp.....faen meg ikke EN god kamp!!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 25. Feb. 2008, 01:03 »
Barton er en forbanna DRITTspiller!!!!!

Fy faen som han provoserte meg med rævva innstilling, håpløse og skandaløse pasninger, dårlig tempo....illjoale faen!!! Han er pokker meg noe av det værste jeg har sett på midtbanen til Newcastle......

Har vi noen gang hatt en dårligere sentral midtbane(siste 10-15 år) enn Butt, Barton, Geremi, Smith og Emre(et hederlig unntak)..Er ikke rart vi ligger der vi ligger på tabellen...

Joey Barton kan pakke sakene sine å dra langt til helvette bort fra St.James Park, han er en skam for hele fotballklubben...En vandrende skandale!!! Han har ikke spilt EN god kamp.....faen meg ikke EN god kamp!!!

Jeg er SKIKKELIG imponert over hva Emre har prestert i år. Uten ham hadde vi nok vært langt under streken.....!!!!!!!!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #293 på: 25. Feb. 2008, 01:50 »
Emre er faktisk av de få vi har i laget som faktisk er kvaliet!.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 25. Feb. 2008, 01:59 »
Bra han har vist det til tusen da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 25. Feb. 2008, 11:27 »
Grunnen til at dere syns Emre er så god, er at han hele tiden er skadet, så han får ikke bevist det motsatte.. Vanskelig å kritisere en spiller som ALDRI spiller. Er så lei porselensdukker nå! Få inn noe ordentlig maskineri på midten, som ikke begynner å grine av et sparl på leggen.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 25. Feb. 2008, 12:41 »
Hvis man ikke kan kalle Emre sytete og pinglete vet jeg ikke hvem man kan kalle sytete og pinglete... Han har vært konstant skadet siden han kom til klubben og det tror jeg ikke kommer til å endre seg. Det er bare å selge ham mens vi ennå kan få noe igjen for ham slik jeg ser det.

Når det kommer til Joey Barton har jeg ikke mista troa på ham. Jeg er enig i at denne sesongen har vært langt under pari fra hans side, men vi har tidligere sett hva han kan prestere i Premier League. Denne sesongen har han i tillegg fått ødelagt på grunn av skader og utenomsportslige faktorer som slossing, rettsker og fengsel. (noe han selvsagt kan for selv.)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 25. Feb. 2008, 14:25 »
Grunnen til at dere syns Emre er så god, er at han hele tiden er skadet, så han får ikke bevist det motsatte.. Vanskelig å kritisere en spiller som ALDRI spiller. Er så lei porselensdukker nå! Få inn noe ordentlig maskineri på midten, som ikke begynner å grine av et sparl på leggen.

AMEN ! ;D Kan ikkje verta meir einig.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #298 på: 25. Feb. 2008, 14:32 »
Er så lei porselensdukker nå! Få inn noe ordentlig maskineri på midten, som ikke begynner å grine av et sparl på leggen.

Saa da er Ronaldo utelukket??  ;D

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 25. Feb. 2008, 14:39 »
Ronaldo syter kanskje, men pinglete vil jeg ikke kalle ham. Fyren er jo så og si aldri skadet. Med den farten, styrken og evnen til å unngå skader han har vil jeg kalle ham en toppatlet...