20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 397657 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #270 på: 04. Feb. 2008, 22:26 »
Ikke så relevant til Barton, men dette burde vel være klart nok med tanke på om Keegan får penger å handle for eller ikke.

"Don't be fooled by this transfer window - the funds are definitely there for us," Keegan said.

Likte forøvrig artikkelen veldig godt, tror Barton trenger en person som Keegan for å yte sitt beste.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #271 på: 12. Feb. 2008, 15:53 »
Barton snakker ut om skandalene i livet sitt:

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #272 på: 12. Feb. 2008, 17:16 »
han kommer aldri til å lære. Få vekk crapet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 12. Feb. 2008, 17:20 »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #274 på: 12. Feb. 2008, 18:33 »
Inderlig godt dette da. Jeg ble gla nå. Hadde det blitt noe hadde det vært laterlig, hvorfor skal de ALLTID ta han..
Lykke til å håper alt går bedre med deg Barton.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 12. Feb. 2008, 18:39 »
Inderlig godt dette da. Jeg ble gla nå. Hadde det blitt noe hadde det vært laterlig, hvorfor skal de ALLTID ta han..
Fordi det alltid er han som gjør noe?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 12. Feb. 2008, 20:07 »
Vel, det er mange andre som har gjort uregelmessige ting på en fotballbane, uten at dommeren har sett det. De har ikke blitt straffet i ettertid, det var ganske tydelig at FA nå så en mulighet til å få gjort "ende" på Barton en gang for alle.

Barton er ikke spesielt mye verre enn Vinny Jones eller Roy Keane. Eller Stan Collymore for den del. Barton har bare ikke fått ut like mye av sitt enorme potensial på fotballbanen, og dermed ikke oppnådd den samme "statusen" som Keano og Collymore hadde.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 12. Feb. 2008, 20:10 »
Vel, det er mange andre som har gjort uregelmessige ting på en fotballbane, uten at dommeren har sett det. De har ikke blitt straffet i ettertid, det var ganske tydelig at FA nå så en mulighet til å få gjort "ende" på Barton en gang for alle.

Men de droppet jo tiltalen, så har går vel din teori dundass?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 12. Feb. 2008, 20:13 »
HELDIGVIS droppet de tiltalen. Skal man ignorere dommeren, så må man gjøre det i ALLE tilfeller hvor vold på fotballbanen foregår. Ikke BARE når det gjelder Joey Barton. Kan hende de forsto det i siste liten. Saken burde ikke kommet opp i det hele tatt, når dommeren ikke så situasjonen og ikke nevnte det i rapporten sin.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 12. Feb. 2008, 20:22 »
HELDIGVIS droppet de tiltalen. Skal man ignorere dommeren, så må man gjøre det i ALLE tilfeller hvor vold på fotballbanen foregår. Ikke BARE når det gjelder Joey Barton. Kan hende de forsto det i siste liten. Saken burde ikke kommet opp i det hele tatt, når dommeren ikke så situasjonen og ikke nevnte det i rapporten sin.
Hvis du ikke fikk det med deg hadde de en sak oppe ang. Lee Bowyer i dag også. Så det er ikke BARE Joey Barton.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 12. Feb. 2008, 20:29 »
Ja, men det er Lee Bowyer vi snakker om. Selvfølgelig har de en sak på ham. Men det var større sjanse for at den ville bli droppet enn Joeys sak. Det er jeg ganske sikker på.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 12. Feb. 2008, 20:42 »
Ta deg en bolle å sjekk denne siden du, Joakim:

]http://www.thefa.com/TheFA/Disciplinary/NewsAndFeatures/Postings/2004/08/DisciplinaryLatest.htm

Her ser du at det er mange spillere som det blir tatt ut tiltale mot hver sesong.

På denne lista ser man f.eks. navn som Zat Knight, Ashley Cole, Didier Zokora osv.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 12. Feb. 2008, 23:08 »
Nå kan jeg bare snakke for Norge da jeg ikke er helt stø på FAs rutiner, men her til lands er det i alle fall slik at om dommeren ikke har dømt for det, kan det komme en sak fra forbundet i ettertid, hadde han derimot gitt Barton et gult kort i situasjonen hadde de vært maktesløse da de ikke har lov å overprøve dommerens avgjørelse. Men så lenge dommeren ikke har gjort noe i situasjonen kan forbundet gripe inn og straffe spilleren.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 12. Feb. 2008, 23:41 »
Ja, men det er Lee Bowyer vi snakker om. Selvfølgelig har de en sak på ham. Men det var større sjanse for at den ville bli droppet enn Joeys sak. Det er jeg ganske sikker på.

Poenget ditt var vel likevel at hadde dette vært en annen "snill" spiller er sjansen større for at det aldri ville blitt tatt opp overhodet, og det er selvfølgelig HELT riktig. Lee Bowyer klaget forøvrig for ikke veldig lenge siden over at han alltid vil bli sett på med stygge øyne, selv om han siden slagene mot Dyer ikke har gjort stort av ugang.
Lee Bowyer har forøvrig vært svært god denne sesongen, og det var i denne sammenheng han klaget, da han blir totalt oversett til landslaget, i hans øyne mye på grunn av ryktet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 12. Feb. 2008, 23:48 »

Poenget ditt var vel likevel at hadde dette vært en annen "snill" spiller er sjansen større for at det aldri ville blitt tatt opp overhodet, og det er selvfølgelig HELT riktig.
Dette er selvfølgelig ikke helt riktig. Hvilket grunnlag sier du dette på? Hvis du ser på listen jeg linket til er det spillere som f.eks. Fagan, Bridge, Keane og Essien som har blitt etterforsket tidligere i sesongen.

Mens det kun er Barton og Bowyer på den såkalte "slemmelista".