20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 396568 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #225 på: 30. Des. 2007, 18:18 »
Newcastle er iafall noken hylara på det med klasuler
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 30. Des. 2007, 19:55 »
Ja, men hvis han blir dømt for noe det så er det vår eneste mulighet. Vi kan ikke betale 6-700.000 i uka til en fyr som skal sitte i fengsel, men jeg tipper vi har noen klausuler i kontrakten som fikser dette.

Mener det ble nevnt noe om en slik klausul da Barton ble klar i sommer. Finner ikke noen link til det her og nå på stående fot men det var vel først og fremst snakk om en klausul som gikk ut på at Newcastle kunne bryte kontrakten dersom Barton "må inn"(?)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 30. Des. 2007, 20:05 »
Ja, men hvis han blir dømt for noe det så er det vår eneste mulighet. Vi kan ikke betale 6-700.000 i uka til en fyr som skal sitte i fengsel, men jeg tipper vi har noen klausuler i kontrakten som fikser dette.

Mener det ble nevnt noe om en slik klausul da Barton ble klar i sommer. Finner ikke noen link til det her og nå på stående fot men det var vel først og fremst snakk om en klausul som gikk ut på at Newcastle kunne bryte kontrakten dersom Barton "må inn"(?)

Var mye skriverier rundt det ihvertfall!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #228 på: 31. Des. 2007, 11:07 »
Med tanke på Bartons historie med at han skulle møte i rettsak for Man City saken så ville det vært veldig merkelig om dem IKKE tok med en sånn klausul i kontrakten..

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 31. Des. 2007, 14:00 »
Gi mannen en ny sjanse! Jeg fikk tredjedrakta mi i dag, med BARTON på ryggen. Forøvrig den griselekreste drakta vi har hatt på mange år!

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #230 på: 02. Jan. 2008, 19:41 »
Sånne folk lærer som regel aldri. Mannen er jo alkoholiker antakelig, samme fåret som Bellamy. Få ham ut.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 02. Jan. 2008, 19:43 »
Hmm. Jeg har så lite lyst til å kaste vekk en potensielt så utrolig glimrende spiller, selv om jeg i utgangspunktet ikke vil ha slik oppførsel i Newcastle igjen.
Syns vi bør kreve at han gjenopptar behandlingen rundt sinnet sitt dersom han har lyst til å fortsette.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #232 på: 02. Jan. 2008, 19:47 »
Gjør som Alex Ferguson. Kast alle festløver ut av klubben.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #233 på: 02. Jan. 2008, 19:55 »
Han kastet ikke Nani, Andersson å Ronaldo ut da.. Men er enig i det du mener, burde være proffe nok til å oppføre seg..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #234 på: 03. Jan. 2008, 00:06 »
Det trekløveret hadde jo ikke vært på fylla da, de hadde sex med tre luksusprostituerte..Hvorav en av de faktisk presterte å si at Ronaldo bare var interessert i sexen, og så fort han var ferdig så var det ikke no kos eller prating...haha, hva hadde hun forventet ? Uansett, å leie horer er vel verre enn å ta seg ei skikkelig fyllekule...men man forbrenner jo en del kalorier da.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 03. Jan. 2008, 14:57 »
Sånn tilbake til Barton, så slipper han enda ikke ut av varetekt. Atpåtil har tiltalen mot han steget i alvorlighetsgrad, fra "common assault" til "assault occasioning actual bodily harm".

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 03. Jan. 2008, 16:40 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=192655

Ikke spesielt morsomt å være Barton om dagen tror jeg. Kanskje han lærer av dette... Uansett så begynner jeg å håpe på at jeg forsvinner fra Newcastle, vi trenger ikke spillere som tjener millioner for å sitte i fengsel!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #237 på: 03. Jan. 2008, 16:48 »
Er ikke noe nytt at det ikke er gøyalt å være fotballstjerne i fengsel. Det er synd, men slik er det dessverre. Han lærer i hvert fall at han burde unngå å bli fengslet igjen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 03. Jan. 2008, 16:53 »
Det er vel ikke akkurat sånn at det ikke er festløver igjen i ManU-stallen.
Sir Alex kaster ut spillere når han mener laget ikke trenger dem lenger. Han kunne sikkert hatt grunn til å sparke Cantona når han fløy på en tilskuer i sin tid. Men Cantona var jo altfor verdifull til det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 03. Jan. 2008, 17:02 »
Synes ikke synd på han et eneste sekund. Håper han får grisejuling så han endelig forstår at han må holde seg unna denne dritten!