Jeg tror ikke vi kan forvente oss noen store navn denne sommeren. Nå skal jeg prøve å spå litt i fremtiden ved å annta tror Big Sams planer for 2 år

Jeg ser for meg planen til Big Sam slik.
Sesong 1- Få vekk allt daukjøttet som hindrer klubbens utvikling.
Bramble, Bernard, Moore, Srincek, Sibierksi
-Få inn bedre spillere med de rette mentale ferdighetene til å spille på St.James. De som bler hentet inn skal være bedre en de han figjorde.
Barton,Viduka sålangt. Ben Haim(nesten sikkert) Baines(?)
- Ansette et dyktig personell som han hadde i bolton
- Modernisere treningsanlegget og bli kvitt skadespøkelset.
- Skape en god kultur i spillergruppen og få spillerne til å tro på det han drive med.
Disse punktene vil forhåpentligvis føre til at vi klarer å kvalifisere oss til Uefa cupen neste år, vinner vi Fa eller Liga cupen er det stor bonus.
Sesong2Om 1 år fra nå sitter vi på dette forumet og gleder oss over Uefa cupen deltagelse. Vi ser at laget sitt potensial aldri har vært større. Vi slo Sunderland i begge kampene, og Manu på Old trafford. Vi bli linket til større navn på grunn av vår Uefa cupe deltagelse. Mike Ashley er villig til å spytte inn penger til finansiering av disse spillerne.
-Sam kvitter seg med spillere som han ikke er fornøyd med etter årets sesong. Samtidig er det noen som blir for gamle.
spillere ut:
- Harper ( Kruls framgang gjør ham til 2 keeper )
- Solano for gammel
- Carr
Jeg er sikker på at noen av våre bedre spillere kommer til å bli erstattet med d blir umulig å tippe. Milner, Taylor, N`zogbia, Martins, Carroll og Kruhl har forhåpentligvis utviklet seg mye etter den første sesongen. De nye metodene til Allaryce kan vise seg å bli gull verdt for de yngre spillerne. De hever jo selfølgelig laget flere hakk. Hvis Allaryce velger å selge en spiller, er jeg sikker på at han kommer til å hente inn en spiller som e bedre, slik at vi stadig forbedrer oss.
St. James Park skal også utvides.
Vi går en meget spennende tid i møte. Opptimismen er stor blant de fleste. Og tenk. TENK om vi hadde vinnet noe allerede første sesongen!